Geen informatie over registratie en dus zekerheid na brandschade.

De kluis voldoet zeker aan onze verwachtingen. Maar in de handleiding staat dat je die moet registreren op de website om levenslang garantie te krijgen op levenslange zekerheid en assistentie na brandschade. Zoektocht op de website leverde niets op, alsook de mail naar de firma. Service na verkoop??? Dit moet (online) anders kunnen.

• Levertijd

Geen informatie over registratie en dus zekerheid na brandschade.

Correcte en snelle service

duidelijke uitleg en snelle levering

Top !!!

Binnen het half uur kreeg ik al antwoord op mijn vraag via email. De levering was er al een dag na de bestelling hoewel op de website vermeldt stond dat dit 2-4 werkdagen kon duren.

snelle levering.

korte leveringstijd gisteren besteld , vandaag hier.

• Levertijd

Alles zeer snel en eenvoudig

snel & goed

positief

• Levertijd

Heel positieve ervaring met kluisshop.be

Handige, overzichtelijke website, uitgebreide keuze en veel informatie. Bestelling verliep vlot, levering was discreet.

Prima product

• Levertijd

Handige webshop, snelle en correcte levering, interessante prijzen.

super

Kan niet beter

gewoon goed

super snel wederom bestelling binnen. beschrijving van de kluis gaf aan mogelijkheid tot 3 geweren. maar eentje is al een probleem als de kijker er op blijft. deur draait naar binnen waardoor er erg weinig ruimte over blijft.

Goed!

heel vlotte service

Heel vlotte service en correcte afhandeling

• Prijs N.v.t.
  • Levertijd

Dank voor uw beoordeling. Wij hebben dit nog een extra gecontroleerd en moeten u inderdaad gelijk geven. Er is een fout geslopen in de opgegeven inwendige afmetingen en inmiddels hebben wij deze op onze site gecorrigeerd. Als reeds telefonisch aangegeven kunnen wij een passend sleutelkluisje kosteloos aan u opsturen of de bestaande bestelling crediteren. Wij vernemen graag als u definitief heeft beslist. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Martijn van KluisShop.be

Goede samenwerking

Niet geleverd op de dag van afspraak, maar wel de dag erna. Was een zeer vriendelijke chauffeur. Dus m.a.w.perfect verlopen.

• Levertijd

Behulpzaam, meedenkend personeel dat eerst aan de klant denkt.

Ik kreeg niet wat ik verwachtte, maar véél beter. Ik dacht dat mijn brandkast moest opengebroken worden, maar zij zorgden voor een sleutel en nu kan ik ze verder gebruiken.

Alles zoals het hoort.

De kluis werd tot aan de achterdeur geleverd. Het is een degelijke en zware kluis die voldoet aan onze eisen.De codes aanpassen wat totaal geen probleem. Volgens ons een aanrader.

• Levertijd

verzending via post.be was geen goed idee

dienstverlening bij post.be beneden peil: onvoorspelbaar sluiten kantoor op 22 juli buitenmaatse verpakking die moeilijk te transporteren was op de fiets

tevreden over kluisshop

Behandeling door kluisshop vind ik correct en zeer behulpzaam. De transporteur daarintegen,helemaal niet over te spreken.Bluts in kluis en verf op die plek weg.Moet zware klop geweest zijn daar de bluts bijna in de hoek van de klui is.De kluis was niet vast gemaakt in de vrachtwagen en is blijkbaar omvergevallen. Bluts kunnen wegwerken na op te warmen en met behulp van KLUISSHOP nageleverd lakverf de kleur kunnen bijwerken. De chauffeur had naar mijn mening ni veel zin om te werken

Voorbeeld voor velen!

Kan niet beter! Een tevreden klant

• Levertijd

Snel geleverd zoals beloofd.

• Prijs N.v.t.

snel en goed

goed product, snelle levereing

Zeer snel !

Zeer snel .

• Levertijd

Alles perfect verlopen. Wel niet op de 2 dagen zoals op site wordt verteld. Werd Voorde tweede afgesproken levertijd geleverd, wat wij volledig waarderen.

Gewoon goed en betrouwbaar

Meerdere zaken besteld, levering supersnel. In alle gevallen de volgende dag (en dat is wel eens anders bij webshops). Een van de artikelen was defect. Formulier ingevuld, dezelfde dag nog reactie en een dag later kwam een nieuw artikel via de post binnen.