Zeer snel !

Zeer snel .

• Levertijd

Alles perfect verlopen. Wel niet op de 2 dagen zoals op site wordt verteld. Werd Voorde tweede afgesproken levertijd geleverd, wat wij volledig waarderen.

Gewoon goed en betrouwbaar

Meerdere zaken besteld, levering supersnel. In alle gevallen de volgende dag (en dat is wel eens anders bij webshops). Een van de artikelen was defect. Formulier ingevuld, dezelfde dag nog reactie en een dag later kwam een nieuw artikel via de post binnen.

• Levertijd

Alles correct en in orde

Perfecte en vlotte levering

Goede afhandeling van mijn bestelling met vlotte levering.

Service

Service

top

Goed product, snelle levering

Snelle levering, vlug geholpen na tel. Contact

top product

• Levertijd

Vlotte levering en vlotte plaatsing

Het installeren van de kluis verliep, ondanks de minimale handleiding, zeer vlot. Het formaat voldoet aan mijn wensen, eenvoudig toegankelijk en er zijn natuurlijk nog altijd de sleutels.

• Levertijd

Slechte bezorging, moeilijke service voor een stroef slot

Bezorging 3x uitgesteld, uiteindelijk maar gekozen om het zelf op te halen ondanks dat de bezorging eigenlijk "gratis" moest zijn anders duurde het NOG langer ..... Slot functioneert niet goed, gevraagd om hiervoor een nieuw op te sturen dat ik dan wel zelf wil vervangen, maar weinig medewerking. Wil eerst bewijs zien dat het niet goed is. Ik vraag dat toch niet voor niks ?? Als het goed was zou ik niet klagen .... Weinig klantvriendelijke houding. Ik hoop dat het goed wordt opgelost. Zo niet, dan is het echt een 'NO GO'. Maar ja, dit commentaar zal echt wel niet op de website terug te vinden zijn.... Als het wel goed wordt opgelost zal ik een positieve reactie geven: uiteindelijk kan altijd wel eens iets misgaan maar herken je een goede leverancier eraan dat hij het probleem naar tevredenheid oplost .....

• Levertijd

Een degelijke sleutelkluis voor een aanvaardbare prijs

Mijn bestelling was na 3 weken nog niet geleverd na telefonisch contact werd alles dadelijk recht gezet. Mijn sleutelkluis hangt tegen de muur is degelijk en oogt mooi.

• Levertijd

Stipte, snelle levering en product voldoet helemaal naar onze vraag !

Stipte, snelle levering en product voldoet helemaal naar onze vraag !

• Levertijd

Goede site , effectieve communicatie snelle levering

Zie boven staande

Snel en correct

‘S avonds bestelling geplaatst en de dag nadien geleverd. Goederen zoals beschreven. Een tevreden klant

Goede ervaring

Vlotte bestelling en levering, duidelijke prijsaanduiding, correcte omschrijving.

• Levertijd

Snelle en vlotte bezorging. Duidelijke uitleg.

Gemakkelijk te bestellen en snelle service.

• Levertijd

Goed maar met beperkte coderingsmogelijkheden

Product voelt stevig aan en laat zich goed monteren. Gezien men geen 2 identieke cijfers mag gebruiken, worden hierdoor de coderingsmogelijkheden beperkter met een grotere kans om de code te kunnen ontcijferen.

• Levertijd

Vlot gevonden en vlot geholpen

Op Kluisshop vond ik vrij eenvoudig het product dat ik zocht met goede foto's en beschrijving. Daarna had ik nog een vraag over het product en ben ik vlot geholpen door een medewerker. Dit alles tegen een correcte prijs. De levering was ook super snel.

Goed , tijdig en ok

Goed tijdig ok

• Levertijd

super snelle levering , correct produkt

alles zonder problemen , super

Beetje teleurgesteld

Niet volledig tevreden daar ik de code niet kan instellen en dus enkel de noodsleutel kan gebruiken

• Levertijd

zeer tevreden met product en service

vertraging (van enkele dagen) met de levering werden prima opgevolgd

uitstekende kluizen

Hele goeie ervaring met mijn aangekochte kluizen

goede service

snel geholpen,vlotte levering