lips is een betrouwbaar product

Goede informatie, aflevering en gebruiksgemak, een product van LIPS geeft je een veilig gevoel.

Zeer vlotte behandeling.

Correcte en duidelijke beantwoording van de gestelde vragen.

Voldoet aan de verwachting

Mooi ontwerp en makkelijk in te stellen

goede kast , maar elektronisch slot werkt niet

de kast netjes , anoniem verpakt , afgeleverd. moeite met instellen elektronisch slot , gebeld en advies gekregen. advies opgevolgd , slot werkte twee keer , daarna heeft het slot niet meer gefunctioneerd en moet ik de sleutel gebruiken om de safe te openen. jammer

Dank voor uw beoordeling. Dat is uiteraard niet de bedoeling en wat u van ons mag verwachten. Vandaag nog sturen wij u een nieuwe kluis en gaan ervan uit dat hiermee het probleem is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn dan vernemen wij graag van u. Zorg er in ieder geval voor dat er nieuwe A-merk (bij voorkeur Duracell) batterijen geplaatst worden om een mogelijk batterij probleem uit te sluiten. Met vriendelijke groet, Martijn van LIPS

Top service Eerste keer gemist en pakket was terug gestuurd Maar door top service is hij weer verzonden en Hennie heb band ontvangen

Compact kluisje

Robuust en compact kluisje, met heldere beschrijving.

zeer goed

zeer goed

Snel geleverd, duidelijk site. Gewoon perfect

Goede service, snel geleverd.

Makkelijk bestellen, snelle levering, prijstechnisch goed

Super geholpen!

Geweldige service!

Goedemorgen Iwan, Dank voor uw beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat u nog niets heeft vernomen. Ik heb uw bestelling opgezocht en deze is volgens onze gegevens, en de tracking afgeleverd op het door u opgegeven adres op 25/03/2024. Indien u niets heeft ontvangen, neemt u dan spoedig contact op met onze klantenservice, dan kunnen wij een onderzoek naar uw pakket instellen en het probleem met u oplossen. Met vriendelijke groet, Michel | Team LIPS Brandkasten

Goede degelijke brandkast. Verzending zou wat gestroomlijnder kunnen verder ok.

Deskundig en accuraat

De Lips monteur was deskundig en heeft accuraat werk afgeleverd.

Van bestelling tot aflevering:Niets op aan te merken

Wij vonden het prima gaan. Zowel de service bij de vraag van verplaatsing, de afspraak ervan èn de plaatsing. Onze complimenten voor de professionele afwikkeling.

Alles is prima verlopen. Alles zoals was afgesproken. Ook heel professionele plaatsing. Ben heel tevreden!

Nette kluis

nette kluis ziet er degelijk uit

Snel en netjes afgeleverd!

Helemaal volgens de verwachting en afspraak geleverd.

Doen wat je beloofd, kwaliteit en prijs komen overeen

Duidelijke verkoop site met voldoende toelichting waardoor als je weet wat je wilt de keuze goed te maken is.

Erg fijne brandkast.

Makkelijk te monteren.

De ervaring was zeer positief en de oplossing effectief in een zeer korte tijd.

snel geholpen

duidelijke afspraken, komt afspraken na.

Deskundig en op de afspraak

Had enkele vragen omtrent het product. Werd op een eerlijke en deskundige manier te woord gestaan. Gezien ik bestel vanuit België, waren er enige moeilijkheden Even een belletje en alles gelijk geregeld 2 dagen later alles keurig in huis

Alles perfect geregeld. De klantservice zou 100% zijn als de discrete verpakking gewoon binnen het pakket zou vallen en je er niet extra voor zou moeten betalen.

Kapittelweg 12A

4827 HG Breda