Precies wat ik zocht

Gewoon goed.

Gewoon goed. Snel verstuurd. Makkelijk in gebruik.

precies gekregen wat wij hadden besteld

Mooi solide kastje

Kluisje netjes geleverd volgens bestelling

Kluisje netjes geleverd volgens bestelling.

Omdat wij onze sleutel kwijt waren hebben we de hulp van Lips ingeschakeld. Niets dat lof! Keurige en vriendelijke monteur. Het duurde wel even voordat de kluis open was, maar he, het is natuurlijk wel een lips kluis. Gewoon goed en geen onverwacht hoge kosten!

Veel te duur.

Bijna 500 euro voor het openen van een kluis. De monteur kwam al met de verkeerde gegevens en was vervolgens meer dan 2,5 uur bezig. Slechte service!

Nvt

Goed maar niet compleet.

Prima brandkast maar wordt geleverd met bevestigingsmateriaal wat niet compleet is. Je moet zelf nog iets van chemische ankers kopen. Het bijgeleverde bevestigingsmateriaal is flut, deze vervangen door keibouten. Extra kosten en tijd in investeren a 20 euro. Beetje jamner.

Professioneel

Het bestelproces is eenvoudig op de overzichtelijke website. Order is direct verwerkt en binnen 2 dagen netjes afgeleverd.

Zeer vriendelijke en goede telefonische hulp bij het oplossen van een installatie probleem.

Snel geleverd, prima geïnstalleerd, prettige mensen.

Helemaal prima!

Product voldoet en levering voldeed volledig aan de verwachtingen, helemaal prima dus.

Precies zo als het op de site staat.

Snelle levering en product voldoet aan de verwachtingen

Prima degelijke kluis voor thuisgebruik, easy in te stellen

Fijne gebruik vriendelijke kluis

Mooie stevige kluis topkwaliteit

De bezorger die mijn kluis kwam brengen Heeft mij geen email gestuurd Wanneer hij ging langskomen Dus met gevolg dat ik dat pakket gemist heb Ik heb de kluis dan kunnen gaan ophalen in ham dat wel Dat was ver voor mij Het was niet kort bij de deur En ik heb wel vervoer kunnen regelen Want ik heb geen auto Maar wat de kluis betreft Ze is super mooi en van topkwaliteit Ik ben er heel blij mee

Het is even GOEY product.

Bij levering was de kast beschadigt. Deze is de volgende dag netjes omgeruild. Bij montage bleken er maar twee keilbouten bij te zitten. Tevens de aangegeven maat 19 mm hiervoor klopte niet, deze moet 24 mm zijn. En deze maat past niet in de voor geboorde gaten.

doen wat ze zeggen

Snelle levering, goed verpakt. Prima produkt

Gewoon goed

Prima afhandeling en behandeling van ons probleem

top internet winkel met uitstekende service

Heb hier in de zomer een kluis gekocht, deze werd snel geleverd. Paar maanden later wilde ik de kluis installeren, tijdens de installatie had ik wat hulp nodig. met een telefoontje werd ik snel geholpen. als ik nog een kluis of brandkast nodig heb zal ik die zeker bij lips brandkasten kopen.

Goede aankoopervaring

De aankoop ging perfect. Alleen toen de kluis werd geïnstalleerd, stonden er achteraf wat fouten in de werkbon, namelijk het type kluis stond verkeerd vermeld en de kluis stond als niet verankerd, terwijl dit wel zo was. Daarna dus nog mailtjes en telefoontjes moeten plegen, maar alles is nu goed!

Goed!

Prima bezorging, prima product!

Goede ervaring en snelle levering

De safe is makkelijk te plaatsen

Jullie specialist heeft op vakkundige onze kluis opengemaakt!

ullie specialist heeft op vakkundige onze kluis opengemaakt!kundige onze kluis opengemaakt! Ik kan er niet heel veel meer van maken :) Medewerker was vriendelijk, ondanks even een half uurtje wachten.