AANRADER!!

voldoet precies aan mijn wensen

Top en snelle service bij bestelling en aflevering

Goed opgelost!

Levering was later, maar uiteindelijk uitstekend opgelost!

Slechte communicatie

Kluisje besteld via internet. Bestellen en betalen is makkelijk maar na 4 weken nog niets vernomen. Geen mail gehad en niet gebeld over geplande levering.

Snel en correct geleverd

Snelle levering en correct verpakt

Op tijd alles afgeleverd, helemaal prima

een snelle, professionele en prettige service.

verder geen opmerkingen

Product zoals omschreven

Snelle levering.

Precies wat ik zocht

Gewoon goed.

Gewoon goed. Snel verstuurd. Makkelijk in gebruik.

precies gekregen wat wij hadden besteld

Mooi solide kastje

Kluisje netjes geleverd volgens bestelling

Kluisje netjes geleverd volgens bestelling.

Omdat wij onze sleutel kwijt waren hebben we de hulp van Lips ingeschakeld. Niets dat lof! Keurige en vriendelijke monteur. Het duurde wel even voordat de kluis open was, maar he, het is natuurlijk wel een lips kluis. Gewoon goed en geen onverwacht hoge kosten!

Veel te duur.

Bijna 500 euro voor het openen van een kluis. De monteur kwam al met de verkeerde gegevens en was vervolgens meer dan 2,5 uur bezig. Slechte service!

Nvt

Goed maar niet compleet.

Prima brandkast maar wordt geleverd met bevestigingsmateriaal wat niet compleet is. Je moet zelf nog iets van chemische ankers kopen. Het bijgeleverde bevestigingsmateriaal is flut, deze vervangen door keibouten. Extra kosten en tijd in investeren a 20 euro. Beetje jamner.

Professioneel

Het bestelproces is eenvoudig op de overzichtelijke website. Order is direct verwerkt en binnen 2 dagen netjes afgeleverd.

Zeer vriendelijke en goede telefonische hulp bij het oplossen van een installatie probleem.

Snel geleverd, prima geïnstalleerd, prettige mensen.

Helemaal prima!

Product voldoet en levering voldeed volledig aan de verwachtingen, helemaal prima dus.

Precies zo als het op de site staat.

Snelle levering en product voldoet aan de verwachtingen

Prima degelijke kluis voor thuisgebruik, easy in te stellen

Fijne gebruik vriendelijke kluis

Mooie stevige kluis topkwaliteit

De bezorger die mijn kluis kwam brengen Heeft mij geen email gestuurd Wanneer hij ging langskomen Dus met gevolg dat ik dat pakket gemist heb Ik heb de kluis dan kunnen gaan ophalen in ham dat wel Dat was ver voor mij Het was niet kort bij de deur En ik heb wel vervoer kunnen regelen Want ik heb geen auto Maar wat de kluis betreft Ze is super mooi en van topkwaliteit Ik ben er heel blij mee