uitstekend

ik ben geen techneut en lees geen beschrijving dan nodig is, was snel te gebruiken, test de sleutel en werkt uitstekend, batterij plaatsen en code kiezen en het werkt!

Goed & Goedkoop

Kwalitatief veel beter kluisje, dan het exemplaar dat ik eerst bij een andere webwinkel had besteld. Geen verzendkosten.

Niet heel goed

De kleus code kan ik niet gebruiken de link op de folder was ook niet goed dus niet heel tevrede mee

Goed en snel

Een goede en snelle service. Mooie brandkast en goed advies van helpdesk.

Sleutelkluisje voor buiten. De volgende dag in huis. Zeer goede kwaliteit, zoals je mag verwachten van Lips.

Snelle levering, duidelijke installatie instructie.

Helemaal prima

Gemakkelijk besteld, snel geleverd en van goede kwaliteit. Prima ervaring.

Goede service zoals je verwacht.

Het was de eerste keer dat ik hier iets heb besteld en de service van de levering waren zonder problemen. Met de keuze, bij het bestellen al, om het bij een pick up point te laten afleveren, maakte dat alles vlekkeloos verliep.

Goede prijs/kwaliteit

Met veel genoegen een kluis gekocht van LIPS. De kluis is van kwalitatief materiaal en voldoet aan mijn wensen voor inbraakpreventie en brandwerendheid. De codes zijn makkelijk in te stellen en daardoor is hij ook makkelijk in gebruik. Ook de prijs was schappelijk. Enige 'minpuntje' was de levering. Op de site stond dat er een levertijd van 6 tot 8 weken was. Tot mijn verbazing werd hij de volgende dag geleverd om 07:50 uur 's ochtends. Snel geleverd, dat dan weer wel ... Maar toch ietwat ongemakkelijk omdat ik het niet verwacht had en daardoor ineens in mijn eentje een kluis van vele kilos moest verslepen. Een klein puntje wat voor verbetering vatbaar is.

lips is een betrouwbaar product

Goede informatie, aflevering en gebruiksgemak, een product van LIPS geeft je een veilig gevoel.

Zeer vlotte behandeling.

Correcte en duidelijke beantwoording van de gestelde vragen.

Voldoet aan de verwachting

Mooi ontwerp en makkelijk in te stellen

goede kast , maar elektronisch slot werkt niet

de kast netjes , anoniem verpakt , afgeleverd. moeite met instellen elektronisch slot , gebeld en advies gekregen. advies opgevolgd , slot werkte twee keer , daarna heeft het slot niet meer gefunctioneerd en moet ik de sleutel gebruiken om de safe te openen. jammer

Top service Eerste keer gemist en pakket was terug gestuurd Maar door top service is hij weer verzonden en Hennie heb band ontvangen

Compact kluisje

Robuust en compact kluisje, met heldere beschrijving.

zeer goed

zeer goed

Snel geleverd, duidelijk site. Gewoon perfect

Goede service, snel geleverd.

Makkelijk bestellen, snelle levering, prijstechnisch goed

Super geholpen!

Geweldige service!

Goede degelijke brandkast. Verzending zou wat gestroomlijnder kunnen verder ok.

Deskundig en accuraat

De Lips monteur was deskundig en heeft accuraat werk afgeleverd.

Van bestelling tot aflevering:Niets op aan te merken

Wij vonden het prima gaan. Zowel de service bij de vraag van verplaatsing, de afspraak ervan èn de plaatsing. Onze complimenten voor de professionele afwikkeling.

Kapittelweg 12A

4827 HG Breda