Gewoon goed

Prima afhandeling en behandeling van ons probleem

top internet winkel met uitstekende service

Heb hier in de zomer een kluis gekocht, deze werd snel geleverd. Paar maanden later wilde ik de kluis installeren, tijdens de installatie had ik wat hulp nodig. met een telefoontje werd ik snel geholpen. als ik nog een kluis of brandkast nodig heb zal ik die zeker bij lips brandkasten kopen.

Goede aankoopervaring

De aankoop ging perfect. Alleen toen de kluis werd geïnstalleerd, stonden er achteraf wat fouten in de werkbon, namelijk het type kluis stond verkeerd vermeld en de kluis stond als niet verankerd, terwijl dit wel zo was. Daarna dus nog mailtjes en telefoontjes moeten plegen, maar alles is nu goed!

Goed!

Prima bezorging, prima product!

Goede ervaring en snelle levering

De safe is makkelijk te plaatsen

Jullie specialist heeft op vakkundige onze kluis opengemaakt!

ullie specialist heeft op vakkundige onze kluis opengemaakt!kundige onze kluis opengemaakt! Ik kan er niet heel veel meer van maken :) Medewerker was vriendelijk, ondanks even een half uurtje wachten.

Bestellen en leveren

Gewoon online besteld en snel geleverd. Product is naar wens keurig verpakt.

Snelle service!

Snelle, vriendelijke afhandeling.

Wij hadden met spoed iemand gevraagd langs te komen onze kluis te openen (slot werkte niet meer, zat muurvast). Dezelfde middag kwam een zeer kundige, vriendelijke monteur die het euvel snel verholpen had.

Alles eenvoudig gevonden op de website. Zeer duidelijke info, alle gegevens beschikbaar. Levering supersnel

Geweldig !!!

Perfecte service

Prima kluis, discreet verpakt

Recent een mooie laptopkluis besteld. Werd netjes thuisbezorgd en was discreet verpakt. Wat me tegenviel, was dat het instellen van een cijfercode niet lukte. Na wat heen en weer gemail werd me geadviseerd om er Duracel-batterijen in te doen. Dat werkte direct en blijkbaar zijn de batterijen die ze standaard meeleveren dus van een crapy kwaliteit.

super

perfect

Naar tevredenheid geholpen.

Snelle en correcte levering.

Goed produkt en vlugge levering.

Degelijke brandkast enkel de uitleg Omtrent de Instelling voor de code is wel wat vaag zeker voor wat oudere personen.

Top geregeld

Prima geregeld en perfecte service met haar partners

Mooie kast netjes geleverd

Robuuste nette kast.

Snel geleverd, goed verpakt, nette prijs. Ruim en opberg lade is handig

Goed en snel en betrouwbaar

Top product

Prima service en kwaliteit

We zijn goed geholpen bij de keuze voor de brandkast en ook tijdens de installatie zijn we goed geadviseerd

Snelle levering en zeer tevreden over product!

Het gekozen product was ivm corona lockdown niet voorradig maar super alternatief werd voorgesteld en ook snel geleverd. Heel blij mee!

maken duidelijke afspraken

Fijne monteur, rustig en geduldig.

Scherp geprijs en snel geleverd

Ondanks dat er een optie is om de kluis geanonimiseerd te versturen (meerprijs iets van €10) gebeurt dit volgens mij standaard. Ik heb deze optie niet gekozen en de kluis werd op een mini palet geleverd en zat ingewikkeld in van dat zwarte folie.

Goed advies, goede communicatie en zeer kundig geleverd en geplaats.

Zie bovengaand commentaar

Heel goed geholpen. En top product