super

perfect

Naar tevredenheid geholpen.

Snelle en correcte levering.

Goed produkt en vlugge levering.

Degelijke brandkast enkel de uitleg Omtrent de Instelling voor de code is wel wat vaag zeker voor wat oudere personen.

Top geregeld

Prima geregeld en perfecte service met haar partners

Mooie kast netjes geleverd

Robuuste nette kast.

Snel geleverd, goed verpakt, nette prijs. Ruim en opberg lade is handig

Goed en snel en betrouwbaar

Top product

Prima service en kwaliteit

We zijn goed geholpen bij de keuze voor de brandkast en ook tijdens de installatie zijn we goed geadviseerd

Snelle levering en zeer tevreden over product!

Het gekozen product was ivm corona lockdown niet voorradig maar super alternatief werd voorgesteld en ook snel geleverd. Heel blij mee!

maken duidelijke afspraken

Fijne monteur, rustig en geduldig.

Scherp geprijs en snel geleverd

Ondanks dat er een optie is om de kluis geanonimiseerd te versturen (meerprijs iets van €10) gebeurt dit volgens mij standaard. Ik heb deze optie niet gekozen en de kluis werd op een mini palet geleverd en zat ingewikkeld in van dat zwarte folie.

Goed advies, goede communicatie en zeer kundig geleverd en geplaats.

Zie bovengaand commentaar

Heel goed geholpen. En top product

Jammer dat we een aantal weken hebben moeten wachten op de levering terwijl er al een datum van levering afgesproken was, maar daar hebben we een excuusbrief over gekregen. Levering is daarna volgens afspraak gedaan en netjes.

Correcte afwikkeling, professioneel bedrijf!!

Alles prima verlopen, als ik weer iets nodig ben zal ik zeker weer komen.

zeer goede ervaring

Nadat ik contact had gehad over levering werd de kluis precies geleverd zoals afgesproken en heb ik hem zonder verdere extra moeite kunnen installeren, ben er zeer content mee.

Op tijd geleverd, alles kompleet. Werd zelfs door de chauffeur, aan de voordeur afgeleverd, maar dat was nog iemand van de oude stempel, je mag er tegenwoordig niet meer vanuit gaan, als er bij de levervoorwaarde staat, bij de eerste deur. En de rest zoek je zelf maar uit

Goede prijs kwaliteit kluis

Goede prijs kwaliteit kluis

gezien de prijs goed

De bijgeleverde bevestiging materialen zijn onvoldoende, en slecht.

Betrouwbaar product

Heldere omschrijving van de kluis in wat het kan en hoe te gebruiken. Mooi dat het weggewerkt kan worden in een kast! Wel kan de uitleg in de handleiding wat eenvoudiger beschreven worden.

Kwalitatief goed product, de handleiding mag uitgebreider.

Goed product. Handleiding bevat weinig tekst en veel foto’s. Hierdoor soms onduidelijk. Nu de kluis hangt en werkt ben ik zeer tevreden over het product.

goede service en keurig geleverd

netjes verpakt op pallet op aangegeven tijdstip afgeleverd. Product ziet er mooi uit en is gemakkelijk in gebruik. Enig punt van overweging: maak een goede vertaling van de beschrijving om het product te plaatsen / op te hangen. Nu kennelijk door een vertaal programma gehaald zonder ook maar een kritische blik op het resultaat te werpen. Gelukkig wordt de tekst ook in het Engels bijgeleverd.

Kluis is minimaal qua dikte en soliditeit.

Bevestiging materiaal is van het laagste niveau. Meteen weg gegooid en het juiste materiaal gebruikt. Slot is van een lage kwaliteit. (Kan niet alles verwachten van 95€ maar valt me tegen)

Dank voor uw beoordeling. Indien u niet tevreden bent over een aankoop dan kunt u deze retourneren. Wij adviseren altijd om te investeren in een gecertificeerde kluis. Hiermee bent u verzekerd van beste kwaliteit en wordt altijd degelijk verankeringsmateriaal meegeleverd. Het slot op een gecertificeerde kluis is (verplicht) ook gecertificeerd en bovendien zeer betrouwbaar. Het kost meer, maar u krijgt ook meer. In ons assortiment hebben wij ook simpele, ongecertificeerde kluizen. In een aantal toepassingen voldoen deze prima en is het niet nodig om te investeren in een duurdere kluis. Met vriendelijke groet, LIPS Brandkasten

beetje te laat ,maar snel open

beetje te laat maat super werk verricht

gewoon heel goed.

Ze hebben een duidelijke site met uitstekende producten voor een hele nette prijs. De bestelling is makkelijk te doen en de levering is snel en discreet. Kan het iedereen aanbevelen die gek is op kwaliteit en service.