goede service en keurig geleverd

netjes verpakt op pallet op aangegeven tijdstip afgeleverd. Product ziet er mooi uit en is gemakkelijk in gebruik. Enig punt van overweging: maak een goede vertaling van de beschrijving om het product te plaatsen / op te hangen. Nu kennelijk door een vertaal programma gehaald zonder ook maar een kritische blik op het resultaat te werpen. Gelukkig wordt de tekst ook in het Engels bijgeleverd.

Kluis is minimaal qua dikte en soliditeit.

Bevestiging materiaal is van het laagste niveau. Meteen weg gegooid en het juiste materiaal gebruikt. Slot is van een lage kwaliteit. (Kan niet alles verwachten van 95€ maar valt me tegen)

beetje te laat ,maar snel open

beetje te laat maat super werk verricht

gewoon heel goed.

Ze hebben een duidelijke site met uitstekende producten voor een hele nette prijs. De bestelling is makkelijk te doen en de levering is snel en discreet. Kan het iedereen aanbevelen die gek is op kwaliteit en service.

Ik had een echte vuurbestenduge brandkast verwacht

Dit is een safe, geen brandkast.

Dank voor uw beoordeling. De kluis die u heeft aangekocht is een inbraakwerende kluis zonder brandwering. Dit is conform de specificaties vermeld op onze website. Indien u een verkeerde keuze heeft gemaakt dan is retouren of ruilen geen enkel probleem. Wilt u contact opnemen met onze klantenservice zodat wij eea voor u kunnen regelen? Bij voorbaat dank. Klantenservice Lips Brandkasten

Goede en snelle service. Uitstekend.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Pluspunten

Snelle levering, snel antwoord op vragen. Complete informatie!

Pluspunten

Fijne site met goede product omschrijvingen. Uitstekende service en snelle levering. Zeker een aanrader!

Pluspunten

Informatieve website om zelf een goede keuze te maken uit het ruime assortiment betrouwbare Lips kluizen. Goede klantenservice en nette afhandeling!

Pluspunten

Degelijke kluis. Netjes discreet geleverd en geïnstalleerd op de eerste verdieping.