Goede service, snel geleverd.

Makkelijk bestellen, snelle levering, prijstechnisch goed

Super geholpen!

Geweldige service!

Goedemorgen Iwan, Dank voor uw beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat u nog niets heeft vernomen. Ik heb uw bestelling opgezocht en deze is volgens onze gegevens, en de tracking afgeleverd op het door u opgegeven adres op 25/03/2024. Indien u niets heeft ontvangen, neemt u dan spoedig contact op met onze klantenservice, dan kunnen wij een onderzoek naar uw pakket instellen en het probleem met u oplossen. Met vriendelijke groet, Michel | Team LIPS Brandkasten

Goede degelijke brandkast. Verzending zou wat gestroomlijnder kunnen verder ok.

Deskundig en accuraat

De Lips monteur was deskundig en heeft accuraat werk afgeleverd.

Van bestelling tot aflevering:Niets op aan te merken

Wij vonden het prima gaan. Zowel de service bij de vraag van verplaatsing, de afspraak ervan èn de plaatsing. Onze complimenten voor de professionele afwikkeling.

Alles is prima verlopen. Alles zoals was afgesproken. Ook heel professionele plaatsing. Ben heel tevreden!

Nette kluis

nette kluis ziet er degelijk uit

Snel en netjes afgeleverd!

Helemaal volgens de verwachting en afspraak geleverd.

Doen wat je beloofd, kwaliteit en prijs komen overeen

Duidelijke verkoop site met voldoende toelichting waardoor als je weet wat je wilt de keuze goed te maken is.

Erg fijne brandkast.

Makkelijk te monteren.

De ervaring was zeer positief en de oplossing effectief in een zeer korte tijd.

snel geholpen

duidelijke afspraken, komt afspraken na.

Deskundig en op de afspraak

Had enkele vragen omtrent het product. Werd op een eerlijke en deskundige manier te woord gestaan. Gezien ik bestel vanuit België, waren er enige moeilijkheden Even een belletje en alles gelijk geregeld 2 dagen later alles keurig in huis

Alles perfect geregeld. De klantservice zou 100% zijn als de discrete verpakking gewoon binnen het pakket zou vallen en je er niet extra voor zou moeten betalen.

Redelijk goed

De brandkast is volgens de specificatie,maar de bevestiging materialen zijn slecht Vooral als in het weekend aan het werk bent Met de bevestiging

geweldig

snelle service en goed product, super

Waardeloos bedrijf vanwege eigengereide werkgever zonder oog voor de klant, slechts eigen belang.

Op een vraag of klacht over een kluis wordt buitengewoon negatief gereageerd. Meedenken met de klant komt niet in zijn woordenboek voor. Dit bedrijf zou ik niemand aanbevelen. Het interesseert ze blijkbaar niks of een klant tevreden is.

Geachte Rien, Dank voor uw beoordeling. Erg spijtig dat u zo negatief over ons oordeelt. Wij zijn eea nagegaan en uit onze correspondentie blijkt dat wij u direct en correct bent geïnformeerd. Het is ons daarom niet duidelijk waarom u zo ontevreden bent en zullen contact met u opnemen om mogelijke plooien glad te strijken. Met vriendelijke groet, Klantenservice LIPS Brandkasten

tevreden

Wij bestelden de brandkast s' middags om 17.00 uur en de volgende ochtend geleverd voor 10.00 uur. Belachelijk dat zoveel mensen 's nachts moeten werken om dit geregeld te krijgen. Zo snel hoeven wij onze bestelling niet in huis te hebben. Laten wij onze samenleving minder druk geven en minder stress. Het is niet normaal en ongezond om zo door te gaan.

Uitstekende kluis tegen prima prijs

Makkelijk gevonden, snel besteld en volgende dag geleverd. Prima model met voldoende ruimte

Goede bezorging, kwalitatief slecht product.

Goede bezorging snelle afhandeling. Kluis online besteld. Ziet er op de site stevig uit. Brandvertragend en ongeveer 1 uur inbraakveilig. ( ik schat zelf 5 a 10 minuten in ) Voor een kluis van 400 mag je niet heel veel verwachten, maar net iets meer dan dit, dat was wel prettig. 2 Pen sloten sluiten maar aan 1 zijde de kluis in. Dit maakt het een makkelijk te openen kluis. Heb zelf geen contact opgenomen met de klantenservice. Mijn eigen verantwoordelijkheid, had ik maar naar een fysieke winkel moeten gaan.

Dank voor uw beoordeling. Om met het laatste punt te beginnen. Wij hebben een fysieke winkel / showroom in Breda waar u al onze kluis kunt bekijken, voelen en proberen. Maar, nog belangrijker, waar wij vrijblijvend advies kunnen geven. De kluis die u heeft gekocht is primair een brandwerende kluis en is 1 uur brandwerend gecertificeerd conform de Zweedse norm NT Fire 017. Deze kluis is dus bedoelt om een brand buiten te houden en de temperatuur gedurende minimaal 1 uur onder de 175 graden Celsius te houden. Het buiten houden van een inbreker is iets anders en u heeft gelijk dat de kluis makkelijk open kan worden geforceerd. Maar dit is volstrekt normaal bij een kluis die (alleen) bescherming biedt tegen brand. Een ander onderdeel is dat het slot op een brandwerende kluis niet hoeft te voldoen aan een bepaalde norm. Feitelijk is het alleen maar een onderdeel om de kluis af te sluiten en ervoor te zorgen dat niet zo maar iedereen erin kan kijken. Ook sloten op een brandwerende kluis zijn eenvoudig te manipuleren. Had u maar contact met ons opgenomen dan hadden wij u de verschillen kunnen aangeven en welke kluis in uw geval met meest geschikt is. Dat is waar wij voor staan en wij vinden dat belangrijker dan zoveel mogelijk kluizen verkopen. Uw exacte situatie (wat u wilt opbergen en waartegen u wilt beschermen) is mijn onbekend, maar ik vermoed dat u de verkeerde kluis heeft gekocht. Wilt u contact met mij opnemen zodat ik u kan adviseren welke kluis beter past? Voor de geleverde kluis vinden we wel een oplossing. Met vriendelijke groet, Martijn van LIPS Brandkasten

Snelle en nette levering

Goede aankoop

alles is zoals verwacht

Besteld en de volgende dag geleverd. Plaatsing was makkelijk.