Royale en goed hanteerbare brandkast

De levering was vertraagd, maar na contact toch op redelijke termijn geleverd. De brandkast voldoet volledig aan onze verwachtingen.

prima hulp van een zeer jongeman

klasse

Qualiteit en snelle levering maar helaas ook een randje…

Prima prijs qualiteit-verhouding wat betreft de kluis en snelle levering. Er werd echter ook een discrete levering geboden voor 10 euro extra dat inhield dat het volledig ingewikkeld in zwart plastic geleverd zou worden. Wel veel voor een beetje wikkelfolie maar het alternatief dat iedereen een afbeelding van een kluis o.i.d. op de doos zou zien trok me niet aan. Dus hiervoor betaald. Wat bleek? Het werd in de fabrieksdoos geleverd waarbij de tekst Yale met 4 blanco adreslabels was afgeplakt. Belachelijk en klantonvriendelijk om hier 10 euro voor in rekening te brengen dus twee sterren minder.

Op afgesproken dag is het bezorgd

Goed verpakt en duidelijk beschrijving

Mooi product

Ziet er mooi uit - is niet te groot maar ruimte genoeg. Ook prettig dat het een apart deeltje heeft voor bv sieraden of je paspoort apart neer te leggen! Bovendien zeer mooi ingepakt en snelle levering

Prima kluisje

Prima klein kluisje voor thuis.

prima geregeld

met de juiste overzichtelijke site was de keuze snel gemaakt

Goede begeleiding en goeie kluizen

Vanaf begin tot eind goede advies gekregen en alles goed geregeld

Super degelijk, exact wat in advertentie beloofd werd.

Helemaal goed

Waar voor je geld en snelle levering

Kluis ziet er goed en degelijk uit. Alles werkt naar behoren. Goed verpakt en snel geleverd. De bevestigingsbouten zijn kwalitatief wat minder dus ik heb nieuwe gekocht maar dat doet niets af aan de kluis zelf.

Solide kwaliteit

Keuze aanschaf omdat deze in de camper ruimte bied voor de laptop en daarbij ook brandwerend is. Voordeel vind ik ook dat verankeren zowel aan de achterkant en onderkant mogelijk is.

Super gegaan zaols afgesproken

Makkelijk bestellen met snelle en goeie levering.

goed product

Een keer, nooit meer.

Gebeld met de vraag of een bepaalde kluis op voorraad was en daarmee de volgende dag leverbaar was. Duidelijk aangegeven dat er geen interesse is, als dat niet zou lukken. Geen enkel probleem was de reactie. Op dinsdagochtend besteld en betaald, maar helaas niet woensdag geleverd. Gevraagd naar een passende oplossing. Geen reactie meer. Waardeloos bedrijf met waardeloze service. Even verder zoeken voordat je hier besteld!

Aankoop voldoet aan de behoefte

Aankoop voldoet aan de behoefte

Product conform verwachting

Bezorging was heel slecht geregeld.

Prima kast voor het doel: preventie diefstal

Kast werd op aangegeven tijd geleverd. Bevestiging in beton was eenvoudig. Twee bevestigingsschroeven geleverd upv vier. Wel idee dat bouten willen meedraaien met schroef zodat verankering niet optimaal is.

De hotel kluis werkt niet naar behoren

Kluis gaat open dicht in 2 seconden Ben ook niet in staat een pincode er in te zetten Hopelijk kan ik nog geholpen worden Ik wacht nog op een bericht na 1,5 week

goede service snelle levering

Betrouwbaar merk. Veel keuze,snelle levering.

gewoon zoals het feitelijk moet

Prima geholpen

Medewerker was vriendelijk heeft netjes gewerkt

Kleine beschadiging op kast en onleesbare handleiding

Ik had meer verwacht door Lips te kopen. Gelukkig stond de handleiding ook online en die was wel leesbaar.

goede service

de eerste kluis ging niet open hebben ze netjes en snel goed opgelost service is top

Precies wat ik nodig had

De laatste stap in gegevens beveiliging was de hardware veilig opslaan als ik niet thuis ben. Deze safe is perfect daarvoor. Niet te groot niet te klein voor een paar laptops, een paar tablets, 8 harde schijven en een USB hub. Met cijfercode én sleutel; allebei makkelijk te bedienen. Batterijen meegeleverd. Met vier meegeleverde keilbouten vastgezet op een goeie plek op de vloer. Maar je kunt hem ook via de achterwand aan de muur verankeren. Bij dit type keilbouten wel even de bout aandraaien, dan in het geboorde gat zetten en aantikken. Dan bout eruit en via gat in safe weer bevestigen.

goede service