Kleine beschadiging op kast en onleesbare handleiding

Ik had meer verwacht door Lips te kopen. Gelukkig stond de handleiding ook online en die was wel leesbaar.

goede service

de eerste kluis ging niet open hebben ze netjes en snel goed opgelost service is top

Precies wat ik nodig had

De laatste stap in gegevens beveiliging was de hardware veilig opslaan als ik niet thuis ben. Deze safe is perfect daarvoor. Niet te groot niet te klein voor een paar laptops, een paar tablets, 8 harde schijven en een USB hub. Met cijfercode én sleutel; allebei makkelijk te bedienen. Batterijen meegeleverd. Met vier meegeleverde keilbouten vastgezet op een goeie plek op de vloer. Maar je kunt hem ook via de achterwand aan de muur verankeren. Bij dit type keilbouten wel even de bout aandraaien, dan in het geboorde gat zetten en aantikken. Dan bout eruit en via gat in safe weer bevestigen.

goede service

Prima Service

op tijd en keurig geleverd.

Uitstekend product & goede service

Geef alleen als tip mee dat het handig is als je een vraag rechtstreeks telefonisch zou kunnen stellen ipv per mail (het gaat via een telefoniste) welke mails overigens wel keurig en snel beantwoord worden.

Gewoon goed

Gewoon goed en voldoet volledig aan de verwachtingen.

Prima !

Prima kluis en nette levering Nog een keer gebeld en goed te woord gestaan

uitermate deskundig

perfecte uitleg over de mogelijkheden, die wij aanvankelijk te licht inzagen.

Een als zeer betrouwbaar bekend staand merk heeft ons nog in positieve zin weten te verrassen.

Over de kwaliteit het product hoeven we niets te zeggen, denk ik. De service en de communicatie waren voortreffelijk. Gelukkig zijn er nog bedrijven die op een dergelijke geweldige manier service kunnen verlenen!

Besteld en snel geleverd, top

Traject van bestellen tot levering en installatie naar tevredenheid verlopen.

Uitstekende service, binnen de 24 geleverd na bestelling

Goede service en snelle levering

netjes geleverd .goed product

netjes geleverd lever termijn korter dan aangegeven goed product

De monteur kwam op het verkeerde adres aanrijden maar reed achter mij aan naar het juiste adres. Vervolgens heeft hij vakkundig en zonder verdere zichtbare schade de brandkast geopend. Het binnenwerk van het cijferslot is verwijderd en de sleutel werkt nog dus de kluis is nog steeds bruikbaar, hetzij iets minder veilig dan voorheen. Toch fijn dat dit zo geregeld kon worden.

Prima voor thuisgebruik.

De kluis doet wat ie moet doen. Prima formaat voor kleinere juwelen en horloges.

Top service en levering!

Vandaag besteld en morgen in huis.

Top kwaliteit brandkasten.

Ik heb onlangs een top brandkast bij jullie besteld. Het monteren ervan was alleen iets moeilijkere! Maar voor die prijs echt een top kast!

Goed product, waardeloze gebruiksaanwijzing

Ik heb een safe gekocht met een electronisch slot. Een halve middag aan het tobben geweest om een nieuwe mastercode in te voeren. Uiteindelijk toch maar gebeld met Lips. Ze wisten gelijk waar het probleem zat. "Helemaal bekend, gebruiksaanwijzing is niet duidelijk, maar de leverancier doet er niets aan". Slechte ervaring dus helaas en boos dat men weet dat er een probleem is en toch niet aanpast cq de klant laat tobben.

goed geregeld

Niet verankerd

De kast is geleverd en met kit verlijmd, maar tegen mijn verwachtingen en omschrijving op de website, niet verankerd.

Geachte Patrick, Bedankt voor uw bericht en uw beoordeling, Op de POD kan ik terug zien dat de installateurs hebben verankerd doormiddel van verlijmen, Dit omdat er een houten ondervloer aanwezig is. Als het goed is is dit met u besproken voor de afspraak. Ik hoor graag of dit correct is. Met vriendelijke groet, Bente van lips brandkasten.

Better safe then sorry.

Mooie kluis en supersnelle levering. De mee bestelde lijm is oersterk.

Safe is prima, maar verzending is minder

Zoals gezegd, product is prima. Voor verzending kun je kiezen voor een”neutrale verpakking” voor 10,00 euro extra. Dit is een grote grap. Een zwart plasticje om de oorspronkelijke doos, terwijl de afzender nog steeds wordt vermeld….Hoezo neutraal! Waarom niet gewoon in de oorspronkelijke doos, zonder de naam van de afzender te vermelden? Dat spaart kosten voor het label en het plastic. Bovendien voelt de klant zich niet genaaid. Beetje jammer, doet de naam van Lips geen goed.

Erg tevreden over het product, snelle levering, echter niet bij mij thuis maar elders neergezet omdat het tijdstip van geschatte levering niet overeen kwam. Een product van ruim 50 kilo verzet je zelf even niet zo gemakkelijk. Dus niet aan de kwaliteit van het product, maar puur de levering die in mijn ogen dus ronduit slecht was

Kapittelweg 12A 4827 HG Breda

078 80 80 904