Uitstekende service en bezorging

Der dag na de bestelling geleverd!

Kan niet sneller

Zeer goede service en ondersteuning

Goede service bij de installatie en de aftersales. Kwaliteitsvol produkt

Super geregeld en netjes op tijd bezorgd

Netjes geregeld qua mail en bezorging

Ik heb een heel goed advies gekregen en ben uitermate tevreden over de aankoop

Ik heb hem net...

De kluis is keurig geleverd op een pallet. De discrete verpakking lijkt mij niet nodig gezien hij bij ons in een doos zat op de pallet waar niks opstond. Denk dus zonde geld. Hij staat op zijn plek. De levering was verder prima verder kan ik nog geen oordeel geven.

Ik heb alleen 2 x moeten bellen en mailen om te weten te komen hoe het met de levering zat. Het heeft nl. Best lang geduurd tussen bestellen en leveren

Goed!

Goede en heldere communicatie rondom besteling. Discreet en vakkundig verpakt. Goed en degelijk product gekocht.

goed kluisje voor zijn geld

Snelle levering, Goed kluisje voor zijn geld. Bevestigings bouten zijn aan de kleine kant.

Goede service, degelijk product

Zie boven.

Mooie brandkast slechte bevestiging

Ben zeer tevreden met de brandkast ziet er goed uit en de bediening is zeer eenvoudig. Echter de kielbouten die er bij geleverd worden zijn van zeer slechte kwaliteit. Na wat ergernis ben ik naar de bouwmarkt gegaan en heb vier goede kielbouten gehaald. Mijn advies is dus niet eerst proberen maar direct een goede halen. Jammer dat Lips dit niet standaard regelt kost twee euro extra!

snel geleverd en precies wat ik voor ogen had

prima service

Snelle en goede service

Prima afgehandeld en snelle levering.

Prina

Netjes geholpen aan de telefoon, goede product informatie.

De communicatie van de sales is goed en duidelijk...de info op de website met actuele levertijd niet. Het op de hoogte houden van de levertijd zou beter kunnen.

AANRADER!!

voldoet precies aan mijn wensen

Top en snelle service bij bestelling en aflevering

Goed opgelost!

Levering was later, maar uiteindelijk uitstekend opgelost!

Slechte communicatie

Kluisje besteld via internet. Bestellen en betalen is makkelijk maar na 4 weken nog niets vernomen. Geen mail gehad en niet gebeld over geplande levering.

Snel en correct geleverd

Snelle levering en correct verpakt

Op tijd alles afgeleverd, helemaal prima

een snelle, professionele en prettige service.

verder geen opmerkingen

Product zoals omschreven