Prima houder

De telefoonhouder is prima. Helaas is (zoals bij zovele) de zuignap plat ipv hol waardoor je even door moet duwen om de houder aan het raam te kunnen bevestigen. Dit kan wel beter. Tot nu toe blijftie zitten en de klem.is goed stevig. Verder gaat het bestellen op de website makkelijk en wordt er snel geleverd.

Mijn bestelling kwam heel vlot en netjes aan

Ik ben zeer tevreden, kon op de site goed vinden welke telefoonhouder ik graag wilde hebben. Goed omschrijving

punctuele en correcte levering

Snelle bediening en correcte afhandeling van de bestelling. Prima.

Goed product

Goed product, werkt naar behoren.

Zoals altijd, keurige levering. Niets op aan te merken.

Vakbekwaam

Ik zocht een telefoonhouder en werd snel geholpen uit de juiste. Zeer vriendelijke communicatie. In één woord fantastisch

Mooie telefoon houder fiets besteld Voldoet aan alle verwachtingen Goede na service betreft eerdere bestelling

Zeer tevreden over de houder die een dag na de bestelling al binnen was.

Goed product dat snel geleverd is.

Zoals verwacht

Webshop okay, gekochte product is ruk

Iets kiezen, bestellen en betalen gaat goed en snel. Helaas voldoet mijn gekozen product niet. Waardeloos ding.

Zeer snelle levering.

Mijn vraag werd zeer vriendelijk en duidelijk beantwoord toen ik telefonisch contact had.

S'middags besteld. Volgende dag om 12 uur ontvangen. Zeer zeer tevreden. Sneller kan niet !!

ideale tablethouder

Kan zowel op raam als op dashboard

Contact gehad omdat ik het telefoonhoesje niet snapte Je kon ze bellen werd opgenomen Perfect geholpen wilden meteen een nieuw product sturen Belde nogmaals terug voor betere uitleg Gewoon TOP service

Klantvriendelijk

Denken mee, zijn behulpzaam bij een juiste keuze.

Supergoed.

Snelle goede levering

Snelle en goede levering daar hou ik van en dit kreeg ik bij jullie ik heb bij een andere website ook wat besteld en kwam er achter dat ze de spullen ook nog moesten bestellen in China dat is waardeloos zit al 1 halfe maand te wachten op een paar handschoenen tip aan alle kopers bekijk de leveringsvoorwaarden anders kan je net als mij heel lang komen te wachten op een bestelling in had ook zelf in China kunnen bestellen maar wil snel mij product dus hier is het wel goed gegaan eerlijk snel goede wedsite doei

Super !

The goods were unexpectedly received ealier than expected . Bonus . I was a lottle apprehensive that my purchase a cell phone holder that sits in the CD player would actually work ....but pleasantly surprised. Happy customer !!

Snel en keurig

Vandaag besteld, volgende dag thuis. Altijd op de hoogte van de levering

Snel/ efficiënt

Paar maanden geleden reeds bestelling geplaatst / product was niet conform ( fabricage) werd snel vervangen// nu bestelling geplaatst en dag daarop geleverd / leuk werk

GOED

Zeer vlot en OK

Zeer vlotte service e alles OK.

100% positief

Alles liep op rolletjes en wat meer kun je nog wensen.

Waardeloos

Selfi stick werkt niet , krijg het niet gekoppeld met iPhone 12 . Reeds 2 maal mail gestuurd, geen respons …..

Beste Marleen, Bedankt voor je beoordeling op KiyOh. Vervelend om te horen dat je nog geen reactie van ons ontvangen hebt! We streven er naar om klantvragen zo snel mogelijk te behandelen. Ik kan geen eerdere mails van je terugvinden, maar dat kan zijn omdat onze spamfilter per abuis soms klantvragen onterecht voor spam aanzag. Ik zal je in ieder geval direct een mail sturen om de situatie zo snel mogelijk voor je op te lossen. Hierbij alvast excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groeten, Meghan van Shop4.nl

Handleiding zou handig zijn!

Als je totaal geen ervaring hebt met selfiesticks zou het wel handig zijn om een handleiding te krijgen, zodat je kan zien hoe het werkt!

Over Shop4houders.nl

Shop4houders.nl is onderdeel van Shop4.nl, de organisatie waar je alle accessoires voor je consumentenelektronica kunt vinden. Via onze specialistische webshops bieden we een enorm breed assortiment aan accessoires voor je telefoon, tablet, laptop, e-reader, actioncam en smartwatch aan.

Over Shop4

We helpen je graag met onze accessoires voor je telefoon, tablet, laptop, e-reader, actioncam en smartwatch. Al die accessoires voor consumentenelektronica bieden we via onze specialistische webshops aan, waarbij we het je zo gemakkelijk mogelijk maken. Binnen ons brede assortiment kun je eenvoudig alle accessoires bekijken die geschikt zijn voor jouw apparaat en heb je altijd de mogelijkheid om precies aan te geven wat je zoekt.