Bestelling verliep prima. Keurig verpakt en een vrij snelle levering. Alleen mis ik een beschrijving bij het product, zodat ik zelf moet uitzoeken hoe het precies werkt.

Een cadeautje voor mijn vader een telefoonhouder voor op zijn fiets. Na lang zoeken kwam ik op deze site waar je het type telefoon invult en er een tasje op maat te voorschijn kwam. Helaas was de eerste die we binnen kregen niet goed vast te zetten zelfs na het YouTube filmpje kregen wij het niet voor elkaar. Gebeld en kreeg super aardige mevrouw aan de lijn en ze stuurde kosteloos een ander naar mij toe en een retourlabel kreeg ik gelijk in mijn mail. Ik was gewoon verbaasd over hoe vriendelijk en hoeveel service ze verleende. Daar mogen veel zaken een voorbeeld aan nemen.

Matig

Levering was zeer snel. Ontwerp kwaliteit van het product is niet goed. Bij montage gebroken.

Snel en correct

Vlotte verzending , goed ingepakten zoals afgebeeld Tevreden over de service

Goede en snelle service

Goed geregeld

Prima product, prijs, levertijd

Zeggen wat ze doen, doen wat ze zeggen(schrijven)

Zeer snel in huis

Zeer adequate behandeling van mijn bestelling

snelle levering en super goede service

Houder besteld voor Ipad kogelgewricht braken een paar pennetjes af gebeld en de volgende dag twee nieuwe gekregen en het probleem was opgelost een fijne webshop met een goede service.

In de Avond besteld daags erna al bezorgd!!

Vandaag besteld morgen geleverd

100% tevreden.

Vlotte transactie

Zeer snelle levering en de aankoop omdoet aan de verwachtingen.

Super snelle levering en een prima product.

Op tijd geleverd en op een vraag snel antwoord

Snel geleverd. Toen ik een vraag had wetd heel snel met een duidelijk antwoord / film gereageerd

Stipt op tijd en super tevreden

Alles snel verlopen Uitstekend product

Supersnel topkwaliteit geleverd

Goede kwaliteit materiaal snel geleverd. Helemaal blij mee

Klasse!

Lekker een snelle levering, en een scherpe prijs. Tot nu toe super tevreden. Binnenkort de toner gaan testen, dan weten wij het zeker!

werkt niet

gsm hoes valt van de fietshouder

Goed product

Ben tevreden klant

Overzichtelijke webshop en snelle service.

De webshop ziet eruit zoals van een goede webshop verwacht kan worden, en de bestelling was de volgende dag in huis terwijl daar niets extra voor betaald werd. Topservice dus!

Makkelijk besteld en snel geleverd zoals op de side vandaag besteld morgen in huis

Eindelijk een houder Die echt voldoet

Alles prima

Goed product, snel geleverd

Prima producten voor een goede prijs.

Twee autotelefoonhouders besteld, hele andere kwaliteit als die Action-dingen die ik tot nu toe had...

Gewoon top

Doen wat ze beloven Duidelijke site en snel geleverd

Over Shop4houders.nl

Shop4houders.nl is onderdeel van Shop4.nl, de organisatie waar je alle accessoires voor je consumentenelektronica kunt vinden. Via onze specialistische webshops bieden we een enorm breed assortiment aan accessoires voor je telefoon, tablet, laptop, e-reader, actioncam en smartwatch aan.

Over Shop4

We helpen je graag met onze accessoires voor je telefoon, tablet, laptop, e-reader, actioncam en smartwatch. Al die accessoires voor consumentenelektronica bieden we via onze specialistische webshops aan, waarbij we het je zo gemakkelijk mogelijk maken. Binnen ons brede assortiment kun je eenvoudig alle accessoires bekijken die geschikt zijn voor jouw apparaat en heb je altijd de mogelijkheid om precies aan te geven wat je zoekt.