Vlotte service

Helaas kun je niet kiezen in de lengte van de armband. Manlief heeft brede polsen en bandje pastte maar net.

Goede telefoonhouder voor de fiets

Helaas voldoet hij niet geheel aan mijn verwachtingen. Als ik ga fietsen ik heb op mijn telefoon een route op het scherm staan en de zon schijnt kan ik helaas niets zien op de telefoon zien.... !

De volgende dag al in huis!

Snelle levering!

As advertised

Vlotte afhandeling, nettjes ingepakt

Ik had mijn bestelling gekregen bleek dat het kapot was heb toen gebeld zal de volgende dag een nieuw exemplaar krijgen en gehad en die was heel top

Doen wat ze beloven

Zeer snelle levering van bestelling,en duidelijke site,

Goeie service en zijn van hun woord.

Top zijn van hun woord.

Snel. En een goed product

Vlot, snel, alles zoals voorzien !

ok

Een tevreden klant

Het fietshoesje beantwoordt bijna volledig aan mijn wensen. Smartphône past er perfect in en zit goed vast, het scherm is goed te bedienen, zeer leesbaar (behalve in de zon). Het aanbrengen was een makkie eens je weet dat je heel hard moet drukken tot je een klik hoort. Er is geen opening om je smartphone aan en af te zetten en zoals gezegd kun je het scherm niet lezen in de zon maar dat geldt eigenlijk ook voor de smartphone. Maar als je fietst kom je toch ook regelmatig in de schaduw. Ik heb er een kort tochtje van 50 km mee gemaakt en het viel reuze mee.

perfekte levering.

perfekte hoes met opvulstukken. Geniaal. Mis wel een handleiding voor het gebruik maar is intussen toch opgelost.

Goede kwaliteit, snelle levering

Mooi product

ik vindt t een prachtig iets hoor toppie

Ik had niet gedacht dat het zo snel geleverd zou worden jullie zijn de Best. Ik zal verder met jullie in zee gaan.!

Snelle levering. Product zoals omschreven.

Snelle levering. Product zoals omschreven. Duidelijke omschrijving.

Zeer vlotte levering. De bestelling voldoet aan de verwachtingen

Goede service, snelle levering

je krijgt waar je voor betaald, duidelijke en goede service en de bestelling was snel geleverd. Geen problemen ondervonden.

Zalig!

De dag na bestelling al in huis, en dat in tijde van corona. Heel goed!

Snelle service en prima prijs

Mooi product, een spatwaterdichte telefoonhouder voor op de fiets. Alleen het klik systeem om de houder van de steun af te halen werkt niet goed dus deze heb ik verlijmd.

tijdige aflevering die vlot verliep

Ondanks de moeilijke situatie waarin we nu allen moeten leven was ik erg tevreden dat het bestelde artikel de dag na bestelling werd bezorgd. Bovendien zeer tevreden ivm kwaliteit.

alles was in orde niet op aan te merken

niets op aan te merken alles was in orde

keurig verpakt en op tijd

alles precies zoals beschreven en snel verzonden

correct degelijk matriaal

goeie online shop

Snel en betrouwbaar

Telefoonhouder besteld in no-time en volgende dag geleverd. Goed ingepakt. Uitstekend.

Hoesje klikt niet op de houder, blijft niet zitten,zit gewoon los . Niet handig zo op de motor,eerste de beste hobbel ben je je telefoon kwijt. Klantenservice nam contact op, blijkt dat je heel hard moet drukken en schuiven, is plastic dus durfde dat niet ivm kans op breken. Maar kan dus gewoon. Probleem opgelost, top!!! Thanx voor de feedback helemaal goed👍

Kerkenbos 1063 6546 BB Nijmegen

Over Shop4houders.nl

Shop4houders.nl is onderdeel van Shop4.nl, de organisatie waar je alle accessoires voor je consumentenelektronica kunt vinden. Via onze specialistische webshops bieden we een enorm breed assortiment aan accessoires voor je telefoon, tablet, laptop, e-reader, actioncam en smartwatch aan.

Over Shop4

We helpen je graag met onze accessoires voor je telefoon, tablet, laptop, e-reader, actioncam en smartwatch. Al die accessoires voor consumentenelektronica bieden we via onze specialistische webshops aan, waarbij we het je zo gemakkelijk mogelijk maken. Binnen ons brede assortiment kun je eenvoudig alle accessoires bekijken die geschikt zijn voor jouw apparaat en heb je altijd de mogelijkheid om precies aan te geven wat je zoekt.