Goede service en degelijk product

Snelle service voor scherpe prijs

In 1 dag bezorgd voor scherpe prijs. Hoesjes zijn prima.

Tevreden met de bestelling

Het is de eerste dat ik bij Shop4hoesjes.nl besteld. De service en de kwaliteit van mijn bestelling is netjes en goed. Het hoesje dat ik bestelde is netjes verpakt en snel bezorgd. Ik ben erg tevreden met de bestelling

Verkeerd hoesjes besteld super snel opgelost. Top service.

Screenprotector samsung a50

Goede screenprotector voor een mooie prijs,en snel verzonden dus snel in huis!

Mooie hoesjes!

Prima hoesjes voor weinig geld!

zeer tevreden

vrijdagavond laat een hoesje besteld zondag geleverd en ondanks de prijs heel erg mee viel was de kwaliteit van het hoesje ook heel goed bedankt !!!!

Snelle levering.

Snelle levering, niet duur en goede communicatie.

wrong item

i received the wrong item

Ontzettend handig.

Goede manier van vastzetten. Zeer sterke magneet.

Bestelling en levering is goed gegaan kwaliteit hoesje slecht

Kunststof hoesje is al gescheurd en er breken stukken af. Kunststof is te hard waardoor het makkelijk breekt

Ik vond hier het hoesje naar mijn zin en deze werd snel geleverd, handig door de brievenbus.

Moelijker start goed verlopen

Helaas bleek mijn hoesje er niet te zijn. Heb zelf moeten bellen hoe het zat maar samen tot een oplossing gekomen. Als nog een ander hoesje voor mijn te gekregen

Ik ben heel tevreden met de product en volgende dag bezorgd

Dank u wel voor de service

Had per ongeluk het verkeerde hoesje besteld. Kreeg gelijk de volgende dag de goede opgestuurd. Goede service

Snelle levering, mooi hoesje

Goede ervaring

Goed product

Goed product

Goed en snel

Ik ben zeer tevreden over het product en de levering ervan.

Snel en zoals beschreven. Top

Tip top in orde

Vlotte en goede service

Mooie aanbieding die net goed uitkwam.

Voordelig product voor een mooie prijs en goede pasvorm.

Alles is goed gegaan, bedankt

Alles is goed gegaan, bedankt

Goed product, prima verzorgde levering.

Mijn telefoon hoesje ziet er fraai uit en past perfect. De afhandeling van de bestelling verliep snel en zonder problemen. Prima, ik ben er blij mee.

heel goed

Alles supergoed verlopen bedankt !

Over Shop4hoesjes.nl

Shop4hoesjes.nl is onderdeel van Shop4.nl, de organisatie waar je alle accessoires voor je consumentenelektronica kunt vinden. Via onze specialistische webshops bieden we een enorm breed assortiment aan accessoires voor je telefoon, tablet, laptop, e-reader, actioncam en smartwatch aan.

Over Shop4

We helpen je graag met onze accessoires voor je telefoon, tablet, laptop, e-reader, actioncam en smartwatch. Al die accessoires voor consumentenelektronica bieden we via onze specialistische webshops aan, waarbij we het je zo gemakkelijk mogelijk maken. Binnen ons brede assortiment kun je eenvoudig alle accessoires bekijken die geschikt zijn voor jouw apparaat en heb je altijd de mogelijkheid om precies aan te geven wat je zoekt.