Klantenservice zeer goed.

Op Trustpilot al uitvoerig review gegeven. Maar kort gezegd had ik verkeerde hoesje besteld, na klantenservice gesproken te hebben mocht ik verkeerde hoesje houden ( omdat ie toch uit voorraad ging) en werd goede hoesje voor mijn telefoon opnieuw kosteloos naar mij opgestuurd.

alles prima verzorgd

Snelle levering, uitstekende kwaliteit en mooie afwerking

Keurige opvolging van bestelling

Kom er nog op terug

Snelle gratis bezorging prima art.en goed verpakt .Heel tevreden

Ik ben zeer tevreden over de service van jullie. Ik had een verkeerde maat besteld , i.p.v. Samsung hoesje s10 had ik hoesje S10plus besteld, na een belletje naar jullie kreeg ik de goede opgestuurd Mijn hartelijke dank daarvoor. Groetjes José Blok

Super hoesje doet helemaal aan mijn wensen zo ik het verwacht had

Niet aan op te merken goede foto's duidelijk omschrijving en de prijs was ook leuk

Prima, zoals het hoort

Perfect telefoonhoesje, zeer snel bezorgd, uitstekende prijs, bijzonder tevreden met deze webshop, een aanrader.

snel, goed en kwaliteit

goed voor een goeie prijs

Prachtig hoesje. Ben er erg blij mee

Prachtig hoesje. Ben er erg blij mee

Super service en heel snel in huis

Snelle levering stevig hoesje en goedkoop

Fijne site

Hebben bijna alles op dit gebied

Snelle levering en precies wat ik nodig had

Bestellen gaat snel en gemakkelijk. Goede producten voor een nette prijs.

Ik ben zeer tevreden met mijn bestelling en de service

Zeer goede service

Alles prima

Mooi spul aan goeie prijs

Zeer snelle levering

Hoesje uitgezocht en zeer snelle levering!

Supersnel en goedkoop!!

Geweldig bedrijf!

Snelle, nette verzending

Mijn gekochte hoesje werd zeer snel en netjes verpakt afgeleverd, zonder verzendkosten. Erg blij mee!

Mooi hoesje en een snelle levering.

Snelle levering. Prima produkten

Great phone cover! Very happy with it again!

Keep reordering the same phone cover already for a while. Price vs qualify ration is unbelievable!

snel en duidelijk te bestellen

Mooi assortiment en snel bezorgd via de post. Prima en tevreden over het hoesje.

Zeer fijne hoes om in de hand te hebben. En zeer goedkoop.

Goede spelen, netjes verpakt , duidelijke uitleg , scherpe prijs! Gewoon goed

Kerkenbos 1063 6546 BB Nijmegen

Over Shop4hoesjes.nl

Shop4hoesjes.nl is onderdeel van Shop4.nl, de organisatie waar je alle accessoires voor je consumentenelektronica kunt vinden. Via onze specialistische webshops bieden we een enorm breed assortiment aan accessoires voor je telefoon, tablet, laptop, e-reader, actioncam en smartwatch aan.

Over Shop4

We helpen je graag met onze accessoires voor je telefoon, tablet, laptop, e-reader, actioncam en smartwatch. Al die accessoires voor consumentenelektronica bieden we via onze specialistische webshops aan, waarbij we het je zo gemakkelijk mogelijk maken. Binnen ons brede assortiment kun je eenvoudig alle accessoires bekijken die geschikt zijn voor jouw apparaat en heb je altijd de mogelijkheid om precies aan te geven wat je zoekt.