Zeer goede service en kwaliteit!

17.00 uur besteld en de volgende dag al in de brievenbus…

Snel, prima prijs!

22.30 besteld s'morgens 10.55 hoesje in huis. Top, alles is goed gegaan.

Shop4hoesjes was de enige site die nog een hoesje had voor mijn Samsung A40 voor een goede prijs. De kwaliteit van het hoesje is prima. Makkelijke te bestellen, snelle levering. Kortom helemaal top. En shop4hoesjes het aanbevelen waard. Ga zo door.

Erg goed

Past goed ziet er netjes.

Vooralsnog prima

Telefoonhoesje ziet er mooi uit en past goed, is ook vrij licht (66gr) dus dat is fijn. De kabel doet wat hij moet doen. Verder is het even afwachten hoe lang ze meegaan natuurlijk. Wel een tip voor het inpakken van 2 items in 1 envelop: beter even naast elkaar op een stukje karton plakken of zo, want ik denk dat ze nu over elkaar heen geschoven waren. De postbode kreeg het kennelijk niet door de brievenbus hoewel dat naast elkaar prima had gepast, de hele envelop was nu kapot en daarna heeft hij het bij de buren afgegeven. Overigens deed post.nl er 4 dagen over, maar daar kan de webshop weinig aan doen natuurlijk.

Mega waanzinnige service

Mijn eerste hoesje gekocht via BOL door een productiefout was het hoesje binnen twee dagen stuk, binnen een werkdag contact gehad en een nieuw hoesje toegestuurd gekregen. Ook deze was helaas ten val gekomen zelf via de webshop een nieuwe gekocht ook deze volgens afspraak de volgende dag netjes geleverd gekregen. Ik ga zeker vaker hoesjes bestellen bij deze webshop !!!

Bestelling en bezorging helemaal top!

Bestellen ging makkelijk en werd snel bezorgd!

Heb niets ontvangen

Heb hoesje niet ontvangen, maar het is wel retour gestuurd. Fout kan bij PostNL liggen.

Alles in orde

Hoesje niets op aan te merken (TPU, zal dus nog vergelen neem ik aan), maar past perfect. Super prijs en gratis verzending. Bezorgtijd 2 dagen, perfect.

10 top

Super snel ontvangen en een top kwaliteit hoesje

snel accuraat goede klantenservice

goede prijs en vriendelijke klantenservice zonder beurtmelders, doorverwijzingen, wachtmuziek, keuzemenu's en al die andere rommel "om u nog beter van dienst te zijn".

Snel en correct

Snel en correct en nette prijs

Levering snel, kwaliteit product minder

De levering ws snel en zoals beloofd de volgende dag. Kwaliteit van hoesje viel tegen want de magneetsluiting sluit niet goed, das jammer , helaas verpakking al weggegooid anders ws het retour gegaan.

I

Ik was zo blij voor de snelle bestelling, maar niet met de kwaliteit van mijn hoesje. Toen ik mijn hoesje er op de tweede dag dat ik hem had afhaalde, barstte de achterkant en was mijn hoesje dus stuk. Jammer genoeg.

Prima kwaliteit hoesje

Hoesje ziet er goed uit en de levering was snel!

Goede prijs, snelle service

Duidelijke productfoto's, snelle service, goede prijs.

Super goed en snel bezorgd

Super goed en snel bezorgd

bestellen tijdens kerst/oud en nieuw en toch snelle levering

2e Kerstdag besteld en 2 dagen later in huis.

Snelle levering en een mooi hoesje

Hoesje zag er perfect uit, zeer tevreden

Het was goed en netjes bezorgd.

Pakketje is nooit geleverd.

Volgens het bedrijf moet je het maar afwachten. Want ze hebben geen track en tracé. Slechte zaak.

Prima levering en zeer tevreden over het hoesje

Niet dagenlang hoeven wachten, fijn !

Snelle klantvriendelijke klantbenadering

Direct wordt na bestelling alles per email bevestigd Direct de volgende dag geleverd Wat wil he nog meer Ook de prijs was om blij van te worden

Kerkenbos 1063 M

6546 BB Nijmegen

Over Shop4hoesjes.nl

Shop4hoesjes.nl is onderdeel van Shop4.nl, de organisatie waar je alle accessoires voor je consumentenelektronica kunt vinden. Via onze specialistische webshops bieden we een enorm breed assortiment aan accessoires voor je telefoon, tablet, laptop, e-reader, actioncam en smartwatch aan.

Over Shop4

We helpen je graag met onze accessoires voor je telefoon, tablet, laptop, e-reader, actioncam en smartwatch. Al die accessoires voor consumentenelektronica bieden we via onze specialistische webshops aan, waarbij we het je zo gemakkelijk mogelijk maken. Binnen ons brede assortiment kun je eenvoudig alle accessoires bekijken die geschikt zijn voor jouw apparaat en heb je altijd de mogelijkheid om precies aan te geven wat je zoekt.