Prima gedaan schop 4

Goed gedaan

Duidelijke site. Snelle levering

Kon alles makkelijk vinden op de site. Levering vond plaats binnen de gestelde periode.

goede vlotte levering en service

staat hierboven

gewoon goed

gewoon goed..

Een aanrader!

Ik heb s'avonds rond 22.00uur een bestelling gedaan en betaald en 12 uur later had ik mijn bestelling in handen! Super service!

Supet

Zeer goed aflevering volgens afspraak

Helemaal tevreden met mijn bestelling

Zie hierboven

Netjes geholpen

Snel levering, perfecte hoes

Goed verpakt en een super snelle levering echt perfecte service

Aardig en snel

Voor mijn nieuwe IPad Air bestelde ik een leuke hoes. Helaas viel het camera-oog gedeeltelijk onder de cover. Een foto gemaakt en gemeld. Kreeg heel snel antwoord met een link naar beter passende covers. Had een dag later al mijn nieuwe cover in huis. Zelfs voordat zij mijn retour in huis hadden. Wat een fantastische service!

Mooie ipad cover voor mooie betaalbare prijs, en GEEN verzendkosten

Wilde mijn moeder een mooie ipad cover cadeau doen. Website is mooi overzichtelijk. Geen verzendkosten, en snel verstuurd Cover past perfect, ipad goed beschermd. Moeder erg blij 😁

Slecht

De schermprotector voor de ipad air 2019 die geleverd is niet de juiste maat. De folie is minstens 1 cm te klein. De gaatjes komen niet overeen. Het is wel 12 euro weggegooid geld. Dank je wel hiervoor

Goede levering

Pakketje was er volgens afspraak

Zeer snelle levering

Ik wilde snel een ipad hoes hebben omdat mijn nieuwe ipad eerder was binnen gekomen dan verwacht. Met een paar klikken had ik deze besteld en de volgende dag al in de brievenbus! Supersnelle levering, helemaal perfect.

Prettig geregeld, goed verpakt en snel geleverd!

Prima aankoop.

Perfecte ervarig

Super snel verzonden & erg netjes verpakt !

Prima service!

Per ongeluk had ik een verkeerde hoes besteld voor mijn E-reader. Na een telefoontje met Shop4 Tablethoes.nl kreeg ik een retourlabel opgestuurd en kon ik de hoes kosteloos terugsturen. Direct daarna heb ik de goede hoes besteld en deze had ik de volgende dag al in huis. Heel fijn!!

snelle en foutloze levering van het gevraagde product aan een scherpe prijs!

een overzichtelijke site, snel gevonden wat ik zocht, snel geleverd, met duidelijke e-mails over iedere stap van de verwerking van mijn bestelling.

Ok stevige praktische hoes.

Snel geleverd, erg tevreden

Zeer tevreden.

Artikel zoals verwacht en snelle levering. Zeer tevreden.

Keurig behandeld

Bestelling netjes op tijd en de e-mails waren correct

Uitstekend!

Uitstekende aankoop. Zeer degelijke en mooie ereaderhoes. Besteld, dag nadien al in huis. Top service :) Echte aanrader!

Over Shop4tablethoes.nl

Shop4tablethoes.nl is onderdeel van Shop4.nl, de organisatie waar je alle accessoires voor je consumentenelektronica kunt vinden. Via onze specialistische webshops bieden we een enorm breed assortiment aan accessoires voor je telefoon, tablet, laptop, e-reader, actioncam en smartwatch aan.

Over Shop4

We helpen je graag met onze accessoires voor je telefoon, tablet, laptop, e-reader, actioncam en smartwatch. Al die accessoires voor consumentenelektronica bieden we via onze specialistische webshops aan, waarbij we het je zo gemakkelijk mogelijk maken. Binnen ons brede assortiment kun je eenvoudig alle accessoires bekijken die geschikt zijn voor jouw apparaat en heb je altijd de mogelijkheid om precies aan te geven wat je zoekt.