Hoesje past perfect , zeer snelle levering !

👍🏼 top!

Geleverd wat besteld is en op tijd !

Ipad hoes besteld, eerder bij een ander, nu juiste maat geleverd tegen een goede prijs en snel ontvangen !

Prima service. Niets mis mee.👍

Prima geholpen. Service hoog in vaandel. Fijne hulp en meedenken.👌🏼

Gewoon super servive

Men doet wat men beloofd

Perfect fit

Prima cadeau

snelle levering, goed en passende cover voor de iPad.

Bestelling snel geleverd. Tevreden!

Vlotte levering en het is wat ik er van verwacht had en goede prijs

Goed van prijs en snelle levering

Héél goed.

Ik vind het een fijne webshop om te winkelen, ook het contact met de klantenservice verliep vlot. Tenminste meteen een “echt” mens aan de lijn. Ik had een tablethoes besteld die meteen voldeed aan mijn verwachtingen. Kortom: dik tevreden.

Zoals beloofd

Ruime keuze, op tijd bezorgd.

Mooie producten van goede kwaliteit.

Zoals altijd mooie producten van goede kwaliteit. Prima service, snelle bezorging.

Snelle reactie toen levering uitbleef en daarna zeer goede service toen bleek dat ik het foute artikel had besteld. Twee dagen later al het juiste artikel ontvangen. Artikel is waar voor zijn geld . Kwaliteit zelfs boven verwachting

Prima hoesje

Prima hoesje

Mijn pakje keurig verpakt ontvangen.

Dit is de 2e keer dat ik een hoes voor mijn I-pad bestel, ik ben zeer tevreden. Past precies.

Altijd passend en goede kwaliteit.

Diverse keren wat besteld en het is wat je wil.

Alles super. Van bezorging tot de kwaliteit van het product.

Het is gegaan zoals een webwinkel moet gaan.

Supergoede service!

Werkelijk heel erg goed geholpen bij het vinden van een goed passende omslag voor mijn Kindle e-reader. Ik ben buitengewoon tevreden met de persoonlijke en deskundige hulp!

Veel keuze, snelle levering

Grote keuze, gemakkelijk te vinden wat je zoekt. Snelle en vlotte afhandeling en levering

Zeer vlotte afhandeling van onze bestelling

Bestelling verliep zonder problemen

Vriendelijke en snelle reactie

Service is goed geregeld, snelle reactie en levertijd. Helaas bleek bij mij het product niet te passen, geen probleem. Retour werd soepel geregeld

Correct verlopen.😃

Levering heel vlot verlopen, product goed en degelijk verpakt. Heel tevreden.

Probleemloos, 100 % tevreden

Besteling zeer correct afgewerkt.

Duidelijk te bestellen en vlotte/snelle levering. Prima product.

Prima levering van de ipadhoes

Snelle levering en kon de levering goed volgen via de PostNL app. De hoes is goedkoop en voldoet goed

Vlug en netjes geregeld

Over Shop4tablethoes.nl

Shop4tablethoes.nl is onderdeel van Shop4.nl, de organisatie waar je alle accessoires voor je consumentenelektronica kunt vinden. Via onze specialistische webshops bieden we een enorm breed assortiment aan accessoires voor je telefoon, tablet, laptop, e-reader, actioncam en smartwatch aan.

Over Shop4

We helpen je graag met onze accessoires voor je telefoon, tablet, laptop, e-reader, actioncam en smartwatch. Al die accessoires voor consumentenelektronica bieden we via onze specialistische webshops aan, waarbij we het je zo gemakkelijk mogelijk maken. Binnen ons brede assortiment kun je eenvoudig alle accessoires bekijken die geschikt zijn voor jouw apparaat en heb je altijd de mogelijkheid om precies aan te geven wat je zoekt.