super

super snel en keurig geleverd

Ik had eerst een tablethoes besteld die me niet beviel. Ik kreeg mijn geld teruggestuurd en heb direct een andere betere besteld.

Correct en snelle

Snelle behandeling bestelling. Product is zijn prijs waard.

Prima en voordelige Ipad hoes

Hoes is stevig en degelijk

super

fijne shop koop hier vaker goede prijzen snelle levering in 1 woord super

Goed en snel contact en levering.

Nvt

Ik heb het verkeerde besteld. Wou het terug sturen maar mocht het houden met geld retour. Produkt ging binnenkort uit het assortiment. Top service dus. En geld zeer snel terug.

prima prijs, goede kwaliteit en snelle levering

Goede kwaliteit

Vlotte verzending

Prima afhandeling van mijn bestelling.

Zeer goede kwaliteit van de bestelde tablet backcover. Zeer snelle bezorging.

mooie, stevig staande hoes: ben er blij mee

Deze hoes valt niet om en blijft tijdens het typen stevig staan: hardstikke fijn

Mooi hoesje, prima service

Ik ben zeer tevreden - het hoesje ziet er echt mooi uit, is prettig in gebruik en lijkt van goede kwaliteit te zijn. Was ook veel goedkoper dan bij andere verkopers end werd al de volgende dag bezorgd, dus ik ben erg blij met zowel het product als de service.

Gewoon goed en ging heel snel, bestellen en aflevering

Prima product snel grleverd

iPad hoes is perfect.Makkelijk besteld en snel geleverd

Levering op tijd

Ik ben tevreden over het bedrijf.Het bestelde paste alléén niet om de mini i-pads(2012 en2022) die ik heb. Dit is jammer.

Hoesje supersnel en netjes geleverd. Voldoet helemaal aan verwachting.

Ipad hoesje besteld online en snel en correct geleverd. Hoes past perfect en is van goede kwaliteit.

Snel, efficiënt, goede communicatie.

Snelle bestelling, duidelijke aanwijzingen, snelle levering, goede communicatie.

Product zoals omschreven en prima prijs

Prettig en professioneel

Prima in orde

Product voldoet aan de verwachting, niet te duur (zeker gezien het feit dat de verzendkosten inbegrepen zijn), snel geleverd.

Leuke hoes voor goeie prijs

Blij met m’n pocketboek Ereader en blij met de goede hoes met leuke print voor maar €7 en geeneens verzendkosten.

Mooi product snelle levering

Heel tevreden met mijn nieuwe hoes

Snel en accuraat

Mijn bestelling is perfect verlopen.

Kerkenbos 1063 6546 BB Nijmegen

Over Shop4tablethoes.nl

Shop4tablethoes.nl is onderdeel van Shop4.nl, de organisatie waar je alle accessoires voor je consumentenelektronica kunt vinden. Via onze specialistische webshops bieden we een enorm breed assortiment aan accessoires voor je telefoon, tablet, laptop, e-reader, actioncam en smartwatch aan.

Over Shop4

We helpen je graag met onze accessoires voor je telefoon, tablet, laptop, e-reader, actioncam en smartwatch. Al die accessoires voor consumentenelektronica bieden we via onze specialistische webshops aan, waarbij we het je zo gemakkelijk mogelijk maken. Binnen ons brede assortiment kun je eenvoudig alle accessoires bekijken die geschikt zijn voor jouw apparaat en heb je altijd de mogelijkheid om precies aan te geven wat je zoekt.