Perfect e-readerhoesje voor een goede prijs! Snel geleverd, dus helemaal tevreden.

Gewoon goed

Gewoon goed

Snel antwoord op mijn mail gekregen.

Vlotte en correcte levering. Product is top prijs/kwaliteit.

Prima product

Blij mee met de tabletcase. Exact wat wij verwachten.

Eindelijk een zaak die beloofd en waarmaak goedkoop en goed topper

Perfect goedkoop top zaak

Prima product, snelle verzending alles top

Degelijk fleurig hoesje

De randen zijn ietwat scherp, even bepalen hoe je ‘m dan het beste vasthoudt.

Heel klantvriendelijk

Ik had de verkeerde tablethoes besteld en die ik had mocht ik houden. Het model ging er toch uit. Binnen enkele dagen had ik de juiste al in de brievenbus. Echt super

Super Service

Ik had zelf het verkeerde hoesje besteld maar kreeg supersnelijn geld retour.

Helaas nog steeds niet ontvangen!

Dus ik heb nog heen mening. De winkel heeft het wel netjes op tijd aangemeld. Maar het is nog steeds niet na bijna 1 week opgehaald door de post.

Super snelle levering

Snelle levering goed spul

Product exact zoals omschreven en super snel geleverd

Voldoet aan verwachting

Het eerste exemplaar had een defecte batterij. De volgende dag had ik een goede opgestuurd gekregen. Goede service.

"Gewoon" helemaal goed.

Prettige website waarop je eenvoudig een bestelling plaatst. De levering verloopt vervolgens helemaal zoals beloofd.

Goede telefoonhouder voor die prijs

Houder blijft goed zitten op de ventilatie rooster. Bij zwaardere telefoon zakt de houder wel naar onder.

Alles uitstekend!

Perfecte levering. Goede verpakking. Zeer tevreden over mijn aankoop. Dankjewel

snel bezorgd, leuk product

de hoes voor het tablet is leuk, voordelig en voldoet volledig aan de verwachting

Super goed

Hellemaal tevreden

Hoesje is prachtig .alleen was het te groot.afhandeling was perfect verlopen.

Een dikke 10

Mooie tablethoes snel geleverd top.

luxe I-pad hoes voor een redelijke prijs. netjes verpakt en snel geleverd.

Vrijdagmiddag gebeld. Zaterdag in de brievenbus. De mevrouw aan de telefoon heeft even voor mij gekeken of mijn iPad geschikt was de hoes die ik ophef oog had. Zó aardig.

Geleverd zoals afgebeeld

De bestelling was idd binnen 24 uur in huis. Het product is zoals t op de site afgebeeld staat. Kleur écht.

Super bedrijf met goede service

Ik bestelde een case voor mijn iPad Air 4 via de webwinkel die achteraf niet helemaal conform de beschrijving bleek te werken. Het was een uitlopend model en was scherp geprijsd. Toen bij ontvangst bleek dat de case niet voldeed aan de beschrijving werd direct excuus aangeboden, een eventuele vervanger aangeboden of de optie om het aankoopbedrag terug te storen. Ik koos voor het laatste en kreeg het aankoopbedrag snel teruggestort. Super service. Zal er zeker weer kopen.

Kerkenbos 1063 M

6546 BB Nijmegen

Over Shop4tablethoes.nl

Shop4tablethoes.nl is onderdeel van Shop4.nl, de organisatie waar je alle accessoires voor je consumentenelektronica kunt vinden. Via onze specialistische webshops bieden we een enorm breed assortiment aan accessoires voor je telefoon, tablet, laptop, e-reader, actioncam en smartwatch aan.

Over Shop4

We helpen je graag met onze accessoires voor je telefoon, tablet, laptop, e-reader, actioncam en smartwatch. Al die accessoires voor consumentenelektronica bieden we via onze specialistische webshops aan, waarbij we het je zo gemakkelijk mogelijk maken. Binnen ons brede assortiment kun je eenvoudig alle accessoires bekijken die geschikt zijn voor jouw apparaat en heb je altijd de mogelijkheid om precies aan te geven wat je zoekt.