Prima. Prijs. Bezorging. Produkt

Helemaal top. Zondag besteld, dinsdag met de post.

Perfect aansluitende laptophoes voor mijn Apple!

Goed aansluitend, handige magneetsluiting, mooie kleur

Twee dagen geleden besteld en gister binnen gekregen. Toen mijn pakketje werd bezorgd heb ik netjes een mailtje gekregen en mijn product was stevig en goed verpakt. Ik heb dit alleen maar als een positieve ervaring meegemaakt en zal zeker verder kijken voor meerderen handige producten

Goed en voordelig product

Website is makkelijk want de afmetingen van de laptophoezen staan er precies op. Dus hij paste precies. Goed product wat er nog goed uit ziet tegen een erg lage prijs. En geleverd binnen 2 dagen!

Geweldige service!

Helaas had ik een verkeerde maat sleeve besteld. Ik hoefde de sleeve niet te retourneren en kreeg een nieuwe sleeve kosteloos toegestuurd!

Snelle en complete levering.

Snelle en complete levering

Niks

Niks

Snelle levering & erg mooi product.

Fijne stevige hoes voor een kleine prijs!

Juiste harde bescherming voor zachte prijs

Precies wat ik zocht, zeer transparante hoes voor macbook pro. Klikt prima vast , genoeg ventilatie en beschermt echt tegen krassen, blijft ie zijn waarde beter behouden en oogt nog mooi ook

Goed product en vlotte service voor een scherpe prijs. De hoes is wel aan de krappe kant ondanks goed meten. Misschien duidelijker vermelden of afmetingen voor product of hoes gelden.

Makkelijk en snel

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Eenvoudige bestelling, hoge kwaliteit, supersnelle levering

Betrouwbare online winkel!

Prima product en levering

Kan niet beter!

Mooi product

Snelle levering en een mooie laptop sleeve voor deze prijs

Vriendelijke helpdesk

Prettig

Keurig op tijd geleverd

Goede duidelijke webshop en makkelijke bestel m

Snel en keurig op tijd bezorgd

Snel en keurig op tijd bezorgd

Product zou volgende dag geleverd worden bij bestellen voor 23.00u. Werd 3 dagen later pas geleverd.

Zie hierbove

Beste Karlijn, Bedankt voor je beoordeling! Jammer om te horen dat de hoes een vertraging opgelopen heeft: mijn excuses hiervoor! PostNL streeft ernaar alles zo snel mogelijk te bezorgen, maar een enkele keer raakt een bestelling weleens vertraagd. Ik heb je zojuist gemaild om de situatie voor je op te lossen en hoor via die weg nog graag van je! Met vriendelijke groeten, Meghan van Shop4.nl

Snel, mooi product niet duur

Snel, mooi product niet duur

Prima! Product precies zoals verwacht

Snel verzonden, in goede orde ontvangen.

Mijn bestelling niet ontvangen

Na mijn bestelling heb ik tot heden nog niet ontvangen!

Beste J. Van Zeyl, Fijn dat mijn collega de situatie inmiddels voor je opgelost heeft en je de zending alsnog in ontvangst hebt kunnen nemen. Bij overige vragen kan je natuurlijk altijd contact met ons opnemen! Met vriendelijke groet, Meghan van Shop4

Positief

Mooi hoes en ruim afgeprijsd. Win, win!

Besteld en de volgende dag in huis. Goed product en kloppend met hoe het er op de website uitzag.

Beste Marieke, Fijn om te horen dat het product bevalt en leuk dat je dit met ons wou delen! Ik wens je nog veel plezier met je bestelling en mocht je vragen hebben, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groeten, Meghan van Shop4.nl

Snelle service en perfecte prijs/kwaliteit

Mooie laptopcovers aan een correcte prijs/kwaliteit met een vlotte en snelle service

Over Shop4laptophoes.nl

Shop4laptophoes.nl is onderdeel van Shop4.nl, de organisatie waar je alle accessoires voor je consumentenelektronica kunt vinden. Via onze specialistische webshops bieden we een enorm breed assortiment aan accessoires voor je telefoon, tablet, laptop, e-reader, actioncam en smartwatch aan.

Over Shop4

We helpen je graag met onze accessoires voor je telefoon, tablet, laptop, e-reader, actioncam en smartwatch. Al die accessoires voor consumentenelektronica bieden we via onze specialistische webshops aan, waarbij we het je zo gemakkelijk mogelijk maken. Binnen ons brede assortiment kun je eenvoudig alle accessoires bekijken die geschikt zijn voor jouw apparaat en heb je altijd de mogelijkheid om precies aan te geven wat je zoekt.