product zoals omschreven en snelle levering

Topkwaliteit

Zeer tevreden over de aankoop, de bezorging was wel 1 dag vertraagd maar dat had eerder met POSTNL te maken dan met de winkel. Aanrader!

Super snelle levering

In de avond net voor 23.00 besteld, en de volgende ochtend al binnen! Goede kwaliteit.

Perfect!

Voor mijn MacBook Pro 13 inch van 2020 met 4 Ports past deze case perfect!! Superfijn en de volgende dag al binnen. En mijn laptop ziet er super 'slick' en smooth uit. Heel mooi! Ik had de zwarte semi transparante case.

super hoes snel geleverd

hoes Mac book besteld goede info en snel geleverd top!

Snelle levering en precies wat ik wilde

Vlotte levering en goeie kwaliteit

Snelle levering en goeie kwaliteit prijsverhouding.

Product zoals op site, blij mee.

FAN wait for it TASTIC

klasse service, klasse bedrijf ronduit fenomenaal

Bestelproces: perfect. Facturatie afknapper.

Bestelling en levering ging zeer vlot. Alleen jammer dat ondanks het een intracommunautaire (dus zakelijke) levering was toch de BTW werd aangerekend. Die ben ik dus kwijt. Gelukkig gaat het niet om een groot bedrag, maar een afknapper voor aankomende bestellingen.

Beste Gert, Bedankt voor je beoordeling! We vinden het jammer dat de facturatie van je bestelling niet zo duidelijk was als verwacht. Op onze facturen aan Belgische klanten vermelden we ons Belgische BTW-nummer, waarmee je de betaalde BTW via je belastingaangifte in België kunt terugvragen/verrekenen. Hier hebben we inmiddels contact met je over gehad en volgens mij is het misverstand daarmee uit de wereld geholpen. Ik wens je veel plezier met je bestelling! Ruben van Shop4

Mooi en makkelijk.

Mooie case voor de macbook 16, alleen een enorm minpunt is dat je door de case voor de bodem niet zo’n speciale adapter ( voor usb/hdmi, sd,etc.) er goed in kan doen.

Goede kwaliteit hoes!

Snelle service alles top

Uitstekende service!

Uitstekende service, goed advies en afhandeling. Erg klantvriendelijk.

Tevreden met mijn bestelling.

Bestelling was niet op tijd, maar werd erg vriendelijk geholpen door mevrouw van de klantenservice.

Trage levering buiten schuld om

Vanwege drukte bij PostNL heb ik het 5 dagen na mijn bestelling nog niet binnen. Daar kunnen jullie niets aan doen, maar je adverteert wel met ‘voor 23:00 uur besteld, de volgende dag in huis’. Dat moet je aanpassen op de website want het kan niet waargemaakt worden

Super goed!

Het is echt een super goed hoesje! • Heeft goede ruimte voor je MacBook • Genoeg extra vakjes • De kwaliteit is super

Dik tevreden

Tas besteld ben dik tevreden met de levering keurig op tijd en kwaliteit

Uitstekende Service

Ik heb een Sleeve besteld voor m’n MacBook. Helemaal top dat er geen verzendkosten werden gerekend en dat ik zo snel al m’n pakketje mocht ontvangen. Toen deze toch iets te ruim bleek stuurde ik hierover een mail waarop ik ook direct weer reactie kreeg. Alles snel geregeld bij deze online shop! Zeker een aanrader!!

Super mooi en handig laptophoes:)

Super mooi en handig laptophoes:)

Op de valreep besteld (22.57 uur) nadat een eerdere order via een andere bedrijf plots werd geannuleerd. Alsnog heb ik via Shop4 de volgende werkdag keurig de sleeve voor mijn Chromebook ontvangen. Fantastisch! Zeer tevreden over de sleeve ook. Mooi en stevig materiaal en past perfect!

Supersnel geleverd

Een mooie hoes voor een mooie prijs....zonder verzendkosten en supersnel geleverd

Prima product, snel ontvangen

Fijn om zaken mee te doen

Supersnel geleverd

's avonds precies gevonden wat ik zocht, 's ochtends in mijn brievenbus en klaar om te gebruiken.

Snel geleverd. Product oogt netjes en goed.

Ervaring goed. snelle levering. kwaliteit product oogt goed.

Over Shop4laptophoes.nl

Shop4laptophoes.nl is onderdeel van Shop4.nl, de organisatie waar je alle accessoires voor je consumentenelektronica kunt vinden. Via onze specialistische webshops bieden we een enorm breed assortiment aan accessoires voor je telefoon, tablet, laptop, e-reader, actioncam en smartwatch aan.

Over Shop4

We helpen je graag met onze accessoires voor je telefoon, tablet, laptop, e-reader, actioncam en smartwatch. Al die accessoires voor consumentenelektronica bieden we via onze specialistische webshops aan, waarbij we het je zo gemakkelijk mogelijk maken. Binnen ons brede assortiment kun je eenvoudig alle accessoires bekijken die geschikt zijn voor jouw apparaat en heb je altijd de mogelijkheid om precies aan te geven wat je zoekt.