Goed!

Super mooi hoesje, alleen wel jammer dat ik geen track en trace code heb gekregen.

Supersnelle levering en goed ingepakt!

Gewoon goed

Goede producten, snelle levering

Overzichtelijke website waardoor een goede keuze snel duidelijk is.

Topproduct, precies wat ik wilde

Mooie laptop hoes!

Mooie laptophoes voor een fijne prijs, aanrader! Alleen de bezorging duurde een dag langer dan vooraf aangegeven, maar dat was uiteindelijk geen probleem.

snel binnen, mooie hoes, gelijk erop geklikt en klaar!

klasse!

Gewoon goed

Meteen de volgende dag zat mijn bestelling in mijn bus. De laptophoes was precies zoals op de site vermeld. What you see is what you get.

Tevreden met mijn product en de levering!

Tevreden met mijn product en de levering! Gewoon door de brievenbus en mooi klein verpakt!

Super tevreden!

Hoes is precies zoals afgebeeld en omschreven. Past perfect en is van goede kwaliteit!

Verkeerde maat gekocht en kreeg zelfde dag nog antwoordnummer om het product te retourneren TOP dus

Afschuwelijk.

Reeds een barst na halve week. Niet eens ergens mee naartoe genomen!! Rotkwaliteit.

Snelle levering, mooie producten

Voor het eerst hier iets gekocht, maar naar volle tevredenheid. Laptophoes werd snel geleverd.

Vlot verloop van de bestelling er werd duidelijke informatie gegeven en het product zag er goed uit

Alles oké!

Snel verzonden. Prima product. Moet wel vermelden dat mijn 13 inch laptop nét in de hoes pas, maar geen mm over.

Nette prijs, goede service en snelle levering.

Na mijn bestelling van een laptop cover, het verkeerde adres in mijn account vermeld. Na dit via de whats app gemeld te hebben, vrijwel direct een terugkoppeling dat dit gewijzigd was. De volgende dag de bestelling al mogen ontvangen. Nette prijs, goede service en een snelle levering

Snelheid, kwaliteit en goede prijs

Ze hadden precies mijn gewenste product en ook nog eens voor een goede prijs. Vilten hoezen zie je niet vaak, maar ik vind het een heel prettig materiaal.

Prachtige, praktische sleeve

Deze hoes is uitermate geschikt voor je MacBook Air (2018-2019). Hij past prima en met de zachte binnenkant houdt die je MacBook mooi. Het extra vak met rits is erg geschikt voor accessoires. Enige punt van aandacht is dat de rits van het zijvak wat stug is; ik hoop dat dit op den duur soepeler wordt.

Veel keuze, mooie hoes

Veel keuze, mooie laptophoes uitgekozen. Ondanks dat-ie iets aan de grote kant is voor onze laptop, en wat dikker dan we hadden ingeschat, houden we ‘m toch. Verbeterpuntje: de binnen- en buitenmaten vermelden.

snel bezorgd goede kwalitrit

Mijn hoesje was er binnen twee dagen en paste gelukkig door de brievenbus. Heel blij mee!

Snelle levering en netjes in de brievenbus

Snelle levering en duidelijke mailberichten met daarin de leverdatum. Laptophoes was prima verpakt en netjes in de brievenbus bezorgd. Hoes past prima om mijn Mac Book.

Eenvoudig bestellen en de volgende dag in huis

Prima laptop sleeve. Van vilt. Gebruikte er al een voor i-pad mini maar voor de 14" laptop werkt het ook prima. Stevig materiaal en weer eens wat anders dan een lederen hoes (ook mooi) of een saaie laptop tas. Deze gaat nu zo de werktas in.

Geweldige service

Helemaal top

Mijn ervaring was goed

Ik was opzoek naar een laptop hoes, aangezien ik er al een had die veel te groot was. Ik kwam terecht op de site en het was erg overzichtelijk. Je kon opzoeken wat je zocht en had dan keuze uit vele producten. De maten waren goed aangeven waardoor je jóú perfecte hoes kon kopen. Want naast de maten was er ook nog keuze uit verschillende kleuren. De prijs die bij de producten is ook goed! Niet te duur, maar ook niet te goedkoop.

Simpelweg prima

Prima informatie Prima bevestiging van bestelling Prima informatie over bezorging Prima bezorging

Kerkenbos 1063 6546BB Nijmegen

Over Shop4laptophoes.nl

Shop4laptophoes.nl is onderdeel van Shop4.nl, de organisatie waar je alle accessoires voor je consumentenelektronica kunt vinden. Via onze specialistische webshops bieden we een enorm breed assortiment aan accessoires voor je telefoon, tablet, laptop, e-reader, actioncam en smartwatch aan.

Over Shop4

We helpen je graag met onze accessoires voor je telefoon, tablet, laptop, e-reader, actioncam en smartwatch. Al die accessoires voor consumentenelektronica bieden we via onze specialistische webshops aan, waarbij we het je zo gemakkelijk mogelijk maken. Binnen ons brede assortiment kun je eenvoudig alle accessoires bekijken die geschikt zijn voor jouw apparaat en heb je altijd de mogelijkheid om precies aan te geven wat je zoekt.