Perfect geleverd

Prima precies wat we nodig hadden, en snel geleverd.

tevreden

Heel tevreden, was snelle ontvangen

goed verzorgd, prima afgeleverd

duidelijke site, grote keuze, vlotte afhandeling

Beste Richard, Wat leuk om te horen dat je zo tevreden over ons bent. Ik wens je nog veel plezier van je bestelling. Hopelijk zien we je in de toekomst nog een keer terug! Groet, Kelly van Shop4

Zeer snel en correct geleverd Product was net als beschrijving.

super

super snelle levering

alles goed

Alles wat ik heb zien van Tomtom Band aan Accessoires wat goed

Correcte afspraken en correcte levering.

Mijn eerste ervaring met Shop4 was perfect qua timing, afspraken en levering. Een voorbeeld voor anderen qua efficiëntie.

Prima product, keurig op tijd geleverd.

De tasjes voldoen volledig aan de verwachting. Een degelijk tasje voor het opbergen van 1 GoPro met benodigheden.

Goede service!

Het product dat ik heb aangekocht is in goede staat en op tijd geleverd. Het was zoals verwacht en perfect voor mijn actioncam.

Helemaal super

Accessoires besteld voor de GoPro 9, zeer goede kwaliteit en voor een mooie prijs!!!

Het is de eerste keer dat ik een bestelling gedaan heb , maar zal zo gauw niet weer doen.

Een slechte ervaring omdat ik mijn product nog niet binnen heb. En dat komt omdat er een ( koppeling) niet werkt werd mij verteld. Afijn vorige week donderdag zou het product bij jullie binnen komen en dan gelijk op gestuurd worden. Ben benieuwd. M v g Leon

Snel, en correct geleverd.

Zeer snel en correct geleverd. Voldoet perfect aan de beschrijving. Het was wel leuk geweest als er een geschikte USB kabel voor de GoPro-camera bijgevoegd was, ipv de twee kabels die er nu bij zitten. Heb ik dan voor de dongle te kunnen gebruiken nog apart moeten bestellen.

heel snel geleverd

Mijn bestel werd snel en goed verpakt geleverd.

Gevonden wat ik zocht voor een iets oudere actioncam aan een degelijke prijs. Juist jammer dat de levering 2 dagen was in plaats van de volgende dag. Voor de rest heel tevreden van mijn bestelling en van de site.

Hele snelle service

Binnen 1 dag in huis. Product ziet er goed uit voor een redelijke prijs.

Zeer snelle levering en prettig contact.

Gewoon goed

Produkt werkt goed.

Snelle levering perfect in orde!

Super snel

Goede snelle levering, ook de site waar ik het besteld had werkt prima en klantvriendelijkheid.

Levering en contact

Contact na bestelling correct en snel. En antwoord op mijn vraag was goed!

Prima produkt

Levering snel, uiterst tevreden

Snelle levering van moeilijk verkrijgbare items

Snelle levering van moeilijk verkrijgbare items

Prima webshop. Snelle levering.

Zoals in de titel, prima webshop wat zorgt voor een snelle uitlevering (natuurlijk afhankelijk van de pakket/post dienst) Duidelijke site met goede omschrijving van de producten. Niet te verwarren met een andere bijna gelijknamige site die hele slechte reviews krijgt (eindigend op .com)

Supersnel

Artikel zoals omschreven supersnel in huis voor een mooie prijs!

Over Shop4actioncams.nl

Shop4actioncams.nl is onderdeel van Shop4.nl, de organisatie waar je alle accessoires voor je consumentenelektronica kunt vinden. Via onze specialistische webshops bieden we een enorm breed assortiment aan accessoires voor je telefoon, tablet, laptop, e-reader, actioncam en smartwatch aan.

Over Shop4

We helpen je graag met onze accessoires voor je telefoon, tablet, laptop, e-reader, actioncam en smartwatch. Al die accessoires voor consumentenelektronica bieden we via onze specialistische webshops aan, waarbij we het je zo gemakkelijk mogelijk maken. Binnen ons brede assortiment kun je eenvoudig alle accessoires bekijken die geschikt zijn voor jouw apparaat en heb je altijd de mogelijkheid om precies aan te geven wat je zoekt.