De levering is snel, goed verpakt. Kortom alles uitstekend.

Juiste en snelle levering

Juiste levering. Duidelijke omschrijving op de site.

Snel en voor een goede prijs.

De hoofdband werkt perfect voor een Sony HDR-AS50

Flexibel

Goede en snelle levering en erg flexibel toen ik het verkeerde product had betaald en men dat op tijd nog omwisselde in het pakketje dat de volgende dag al binnen was. Erg goed.

Mooi op tijd

Zeer snelle levering en geen bezorg kosten SUPER

Buiten gewoon positief

Top in verpakking en aflevering

Doen wat ze zeggen op website

Snelle.levering Kreeg wat il had besteld

Livraison rapide

Produit de qualité.

Ondanks dat Pinksteren eetussen zat toch ontzettend snel geleverd

geweldig

alles is goed 1. kwaliteit is top 2. kosten zijn goed koop 3. levering is snel en goed 4. hulp is uitstekend

Vlotte service

Bestelling werd online besteld en de volgende dag werd het afgeleverd conform de afspraken. De bestelling was volledig.

Zeer snelle levering.

Hartstikke prima!

Duidelijke productomschrijving met foto's en goede informatie over. Snelle levering. Jammer dat ik voor Paypal moet bijbetalen. Dat vind ik niet meer van deze tijd.

snel en goed

het was een goed product dat ik thuis geleverd kreeg en na bestellen in 1 dat thuis dus dat was super snel zeker een aanrader om hier te bestelen.

Best gelopen

Top product en snel geleverd

Goedkoop en goeie kwaliteit en snelle levering!

Mooie spullen voor weinig en snelle levering

Goede producten en snelle levering

Precies wat we nodig hebben en het past perfect op onze actioncamara.

Bestelling kwam op tijd, goed geregeld! Product bevalt goed, handig om leuke filmpjes te maken tijdens het skiën!

Snelle levering en goede kwaliteit!

Fijne site voor goede kwaliteit spullen.

prima en snelle levering

volgende dag bezorgd en product is als beloofd

Zeer snelle levering, s'avonds besteld volgende dag thuis. Product exact zoals beschreven. Perfect.

Zeer snelle levering, s'avonds besteld volgende dag in huis. Product is precies als omschreven en verwacht. Perfect

Snelle levering en goede kwaliteit!

goed geregeld en snelle bezorging.

Kerkenbos 1063 6546BB Nijmegen

Over Shop4actioncams.nl

Shop4actioncams.nl is onderdeel van Shop4.nl, de organisatie waar je alle accessoires voor je consumentenelektronica kunt vinden. Via onze specialistische webshops bieden we een enorm breed assortiment aan accessoires voor je telefoon, tablet, laptop, e-reader, actioncam en smartwatch aan.

Over Shop4

We helpen je graag met onze accessoires voor je telefoon, tablet, laptop, e-reader, actioncam en smartwatch. Al die accessoires voor consumentenelektronica bieden we via onze specialistische webshops aan, waarbij we het je zo gemakkelijk mogelijk maken. Binnen ons brede assortiment kun je eenvoudig alle accessoires bekijken die geschikt zijn voor jouw apparaat en heb je altijd de mogelijkheid om precies aan te geven wat je zoekt.