Goede levering van een degelijk product!

Ik bestelde een chestmount voor mijn actioncam. Uitstekende uitleg online, direct bestelt en snel geleverd. Het product was deftig verpakt.

Super Super

Jonge jonge, wat een goed bedrijf. Ik geef een 10. Zeer goed produkt, en zeer snelle levering. En er ook nog een doekje bij , om de tablet schoon te maken. Ik beveel dit bedrijf wel aan bij onze vrienden. En geen verzendkosten, ook niet als je retour zend. Ga zo door, dan hou je het heeeel lang vol.

Perfect!

Alles was top!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Eerste maal niet thuis , tweedemaal wel, prima , kon perfekt in brievenbus maar te groot verpakt, maar beter dan slecht verpakt

In omslag voor brievenbus

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Bestelling was na bestelling direct opgestuurd. Bestelling bleek helaas niet compleet. Na gebeld te hebben zonder vragen direct bestelling weer verstuurd. Nu compleet ontvangen. Top dus.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering. Product voldoet aan de verwachtingen

Geen

Pluspunten

Pluspunten

Hele snelle en correcte levering

Mijn bestelling met bestelnummer SBE293241-1 i Na 2 x de rits open te doen, zit de rits al vast.

Pluspunten

Snelle en correcte levering van het aangekocht product.

Timing van postorder bedrijf, belooft om te leveren tussen 11:00 en 15:30 uur. Levering was om 17:30 uur. Misschien de beloofde leverings termijn (uren) niet zo krap laten nemen.

Pluspunten

Ik raad dit bedrijf ten zeerste aan. Na een verkeerde bestelling van mijn kant hebben ze mij enorm geholpen, wat betreft de nieuwe bestelling ook bij het retourneren van het verkeerde pakket. Vandaag besteld..... Morgen in huis en zo is het ook gegaan. Dikke proficiat daarvoor. Groetjes van een tevreden klant.

Pluspunten

Prima snel en netjes geleverd.

Pluspunten

Product werkt zolas verwacht en was snel geleverd

Pluspunten

Duidelijke website, snelle levering

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik had een selfie stick besteld geschikt voor mijn TomTom Bandit camera. Helaas zit de aansluiting er niet bij en heb ik er dus niets aan. Slecht aanbevolen en beschreven op de site!

Pluspunten

Snelle levering Goede kwaliteit Goede communicatie

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Nee heel slecht product. En heel duur. Oplichters zus

Nooit meer producten verkopen

Pluspunten

Snelle levering, geen verzendkosten en een top product

Pluspunten

Nette klantenservice, levering zoals beloofd

Verkeerde bestelling werd geleverd. Gelukkig werd er heel snel het juiste geleverd voordat ik zelfs het verkeerde had terug gestuurd

Pluspunten

snelle levering en ruime keuze

Kerkenbos 1063 M

6546BB Nijmegen

Over Shop4actioncams.nl

Shop4actioncams.nl is onderdeel van Shop4.nl, de organisatie waar je alle accessoires voor je consumentenelektronica kunt vinden. Via onze specialistische webshops bieden we een enorm breed assortiment aan accessoires voor je telefoon, tablet, laptop, e-reader, actioncam en smartwatch aan.

Over Shop4

We helpen je graag met onze accessoires voor je telefoon, tablet, laptop, e-reader, actioncam en smartwatch. Al die accessoires voor consumentenelektronica bieden we via onze specialistische webshops aan, waarbij we het je zo gemakkelijk mogelijk maken. Binnen ons brede assortiment kun je eenvoudig alle accessoires bekijken die geschikt zijn voor jouw apparaat en heb je altijd de mogelijkheid om precies aan te geven wat je zoekt.