Gewoon heel goed

Gewoon goed, ik heb al een bericht gestuurd

Werkt prima, maar......

Je moet wel even leren ermee om te gaan en dan gaat het best goed. De klover maakt veel herrie

Beste Piet, bedankt voor de review. Wij adviseren bij het gebruik van de Uni Klover altijd werkhandschoenen en gehoorbescherming te dragen. Mvg. Ludo van Houtklover.org

Prima product, op tijd geleverd. Alleen de (zeer zware) doos werd 20 meter van de ingang op de oprit gezet, dat mag wat klantvriendelijker

snelle levering, goede machine

Fantastisch apparaat!

Super handig in gebruik

Geleverd zoals beloofd en klover werkt boven verwachting

De doos was door de klover beschadigd, zou wel aan kloofkant wat meer versteviging materiaal verwachten. Maar heeft (uiteraard) de klover zelf niet beschadigd. Die kan wel wat hebben.

Snelle levering en prima service

Logmatic houtklover aangeschaft en die werkt perfect voor droog eik en beuk! Zeer tevreden.

Prijs Kwaliteit verhoudingen zitten goed

Zeer eenvoudig voor te installeren en te gebruiken. De machine doet wat hij moet doen en heeft geen moeite om moeilijkere stukken te klieven (eventueel in meerdere keren. Het klieven gaat veel sneller als ervoor en minder vermoeiend. Jammer dat ik deze zolaat heb aangeschaft. Enige minpuntje is dat ik nergens iets terug vind van een omschrijving ivm onderhoud. Ik denk dan aan reinigen en smeren van de schacht. Na 50uren zou ik de olie moeten verversen maar hoe dat staat ook nergens omschreven.

Beste Vik, bedankt voor de beoordeling. In de handleiding staat informatie over onderhoud en olie. Zie pagina 16 en 25 voor het smeren van de schacht. En pagina 26 voor het verversen van de olie. Hier wordt gesproken van een afvoerbout en deze zit aan de onderkant van het oliereservoir. Als er nog vragen zijn, hoor ik dat graag. Mvg. Ludo van Timber XL // Houtklover.org

Hij klooft geweldig

Erg tevreden over de aankoop en het aankooptraject.

Geweldig apparaat

Wel zwaar, maar hij doet het geweldig!

prima levering en contact

werd prima op de hoogte gehouden van de levering.

Op tijd en snel geleverd. De vervoerder heeft van te voren niet op tijd gemaild wanneer de houtklover kwam.

Goed gereedschap; een beetje lang onderweg.

Ik woon 5 km van het bedrijf; misschien had ik mn houtklover zelf moeten ophalen ipv 1 week geduld. Houtklover is een goed tool en ik heb mijn klus maten ook enghousiast gemaakt!

Zeer goed geholpen, levering met hindernissen

De gekozen klover was uitverkocht. Via de telefoon geweldig goed geholpen en tot een aantrekkelijk alternatief gekomen. Handleiding zou wel up-to-date en duidelijker mogen. Er zaten andere delen in de doos dan in de handleiding stond. Maar als meesterknutselaar toch alles netjes in elkaar gekregen. Ik heb ondertussen voor de test een aantal stukken gespleten. Werkt als een tierelier, geweldig apparaat. Houtkloven doe je gewoon voor je plezier. Minder ofwel slecht was de levering door Trans-Mission. Het lijkt of ze daar een planning van elastiek hebben. 1e levering zou op vrijdag in de ochtend zijn, planning verschuift telkens in de loop van de dag, uiteindelijk om 15:30 een melding van autopech. Ja dat is dus pech maar dat kan gebeuren. In het weekend wordt er door hun niet geleverd, dus op naar maandag. Op de maandag weer een zeer flexibel schuivende planning. Uiteindelijk dan toch eindelijk 's-middags geleverd.

Na een olie lekkage ,dit gemeld via een mail,binnen 10 minuten gebeld met de oplossing.

Houtkloverolie vlot geleverd.

Snelle levering. Goede verpakking. Prima product.

Magnifieke machine.

Snijd makkelijk door boomstammen van 50x 50 eiken.

Snelle levering !!! En degelijk apparaat

Snelle levering !!! En degelijk apparaat

Levering volgens afspraak.

De vervoerder had een dag langer nodig dan gepland, maar met dit weer kan dat niet anders. Dat werd wel allemaal netjes doorgegeven. De klover zat goed verpakt. Hij werkt prima.

snelle service

Duidelijke website en snelle levering.

Onderdelen passen niet goed

Wij zijn naar Assen gereden om de klover 5 op te halen, omdat trans misson met een te grote vrachtwagen het wou leveren. Maar we hebben de ombouw er niet om gedaan en zo werkt het ook. Hebben geen spijt dat we deze klover 5 gekocht hebben

Geen verrassingen, het liep zoals beloofd.

Zwak.

1. Verkeerd stuk geleverd 2. Niet verwittigd van zelf uit te voeren vrij omslachtige montage

Beste Paul, zoals zojuist telefonisch besproken is er een verbetering vanuit de fabriek doorgevoerd. Deze is helaas nog niet in de handleiding verwerkt. Wel vanmorgen een actuele digitale versie gemaild. Betreft de Klover 5 en 7. "Onderdeel 2 is gewijzigd. Het onderste ronde deel is reeds op de machine gemonteerd. Het bovenste gedeelte (schuine kant met strepen erin), moet wel gemonteerd worden. Dit is een verbetering vanuit de fabriek, zodat stappen 1 t/m 6 van “montage” overgeslagen kunnen worden." Als er nog vragen zijn, hoor ik dat graag. Mvg. Ludo van Timber XL