De klover werd iets later geleverd maar heb netjes wat geld retour gehad en ben ook netjes op de hoogte gehouden via de mail.

Mooi kraan, goede service

Kraan werkt goed en ziet er mooi uit. In eerste instantie problemen met de montage omdat ons keukeblad dikker bleek te zijn dan dat de standaard bus lang is. Na een telefoontje is er vrij snel een langere bus verstuurd en kon de kraan geïnstalleerd worden.

Goede service, houtklover 5 werkt prima

Goede ervaring met de houtklover 5

goede internetsite en snel en correcte bezorging

Apparaat nog uit te testen

Levering op de juiste dag. Vriendelijke chauffeur.

Geweldige service!

Heel prettig communiceren met deze organisatie. Komen afspraken na. Alles keurig op tijd geleverd en de klover is van degelijk materiaal en doet het geweldig.

snelle service

Goede levering en snel

Goede voorlichting bij aanschaf

Ik ben erg tevreden over de klover. Jammer dat er toch nog verzendkosten bereken werden bij zo’n dure aanschaf

Beste Oscar, bedankt voor de reactie. Vwb de verzendkosten: de houtklover wordt veilig vervoerd op een pallet en de transportkosten hiervoor zijn een stuk hoger dan een "pakkettarief". Vandaar dat deze toch berekend worden (zijnde apart of in de prijs van de machine). Maar ook inclusief de verzendkosten is de totaalprijs de beste deal van Nederland. Als er nog vragen zijn, hoor ik dat graag. Mvg. Ludo van Timber XL // Houtklover.org

top aankoop

eenvoudig te handelen ,ook voor mensen die bang zijn om een bijl te hanteren

Goed produkt

Snelle vlotte levering. Goed produkt

Accurate bediening en levering!

Tot nu toe zeer positief.

Klant vriendelijk en goede communicatie

Kloven zonder...

goede ervaring met houtklover bevalt goed. bestelling mooi op tijd geen spijt van de hand klover

Werkt perfect

Veel minder vermoeiend dan een kloofbijl. Elke klap is raak.

Klooft alles!

Prima klover! Zorg wel dat je hele grote diameter stammen met 2 Man doet. Beter voor je rug en je armen zijn te kort om de machine te bedienen (bij Extreem grote schijven). Goed in te stellen op hoogte waardoor je sneller kunt werken. Professionele machine voor grote kloofklussen. Waarom dan nog zwaarder of krachtstroom, is voor mij niet nodig. Gaat door lastig hout als Plataan, Iep en knoestig eiken. Aanrader! Zo heb ik nu genoeg reclame gemaakt? Bij de volgende bestelling korting graag

Mooi assortiment en snelle levering

Goede aankoop ervaring en mijn volgende klover komt er ook vandaan.

Snelle levering en goede communicatie

Product supersnel geleverd en hoed op de hoogte gehouden van levering

Prachtige Lumag HOS8N houtklover.

Zeer goede klantenservice, goed contact vriendelijke mensen.

Super.....

Prachtig product.....

gewoon goed

niets op aan te merken.

Bestelling is er nog niet

Ik heb wel besteld, echter is het nog niet binnen..... dus kan ik nog niet goed beoordelen.

Beste, ik zie dat uw zending (5 liter hydraulische olie) 1 werkdag vertraagd is en inmiddels geleverd. Als er nog vragen zijn, hoor ik dat graag. Mvg. Ludo van Houtklover.org

alles prima geregeld

Alles naar wens verlopen

Heel snel geleverd uitstekend product

Vandaag besteld, morgen geleverd en wel precies binnen het tijdvak waarin de leverantie was aangekondigd. De Logmatic 250 voldoet volledig aan de verwachtingen. Een beetje oefenen en de houtblokken vallen met handkracht in stukken uiteen. Het werktuig is degelijk uitgevoerd en heeft een handige bescherming van de beitel, waaraan de Logmatic ook kan worden opgehangen. De handleiding op papier en de video's op de website leveren de juiste informatie voor een doelmatig gebruik van de klover. Een product dat én een firma die ik van harte aanbeveel.