Super goed !!

alles correct verlopen en alles werkt

goede ervaring

alles goed ontvangen. als opmerking wil ik melden dat er niets van handleiding bij de levering zat willen toch graag iets ontvangen voor eventueel onderhoud van de klover

Beste Dirk, bedankt voor de review over de Lumag HOS8N. Lumag biedt de handleidingen tegenwoordig digitaal aan. Ik zal deze per mail sturen. Als er nog vragen zijn, hoor ik dat graag. Mvg. Ludo van Timber XL // Houtklover.org

reageren snel en adequaat op vragen, snelle levering, goed apparaat

snel en goed geleverd, en krachtig apparaat, tevreden

Goede communicatie, geleverd op de juiste datum,

Snel geleverd en duidelijke site. Goede communicatie wat betreft factuur en levering

Netjes afgeleverd in van te voren gemeld tijdvenster

zeer netjes

Werkt perfect

Zeer goede kĺover ,kan grote stukken aan

! kleinigheidje ze hadden het naar een verkeerd nummer gestuurd en daar had ik dus de hele dag voor zitten wachten. Kon nu per deeltje het naar mijn huis verslepen.

Goede uniklover

Ben blij met mijn uniklover die volgens planning op tijd geleverd werd. Uitleg op de website was ruim voldoende. .

Prima klover.. werkt naar behoren..

Doet het prima.. was eerst bang dat de 2 knop bediening niet handig zou zijn maar dit valt erg mee.. 7 ton klover zeker aan te bevelen..

Alles volgens afspraak uitgevoerd

opm: de beschrijving klopt niet. Het was een hele puzzel om eruit te komen. Met tekening niet te doe

Ik heb het zo gedaan: 1. 2 x nr 4 wat aan elkaar gebouwd zat, losgemaakt 2. Deze 2 platen nr 4 elk aan beide zijden van nr 1 bevestigd 3. Daarna nr 2 bevestigd 4. Nr 2 wordt bovenop nr 4 geplaatst, wat NIET op de tekening staat 5. Daarna nr 5 bevestigd, daarna nr 6, nr 7, nr 8 en als allerlaatste nr 9 bevestigd.

Beste Dhr. Everts, bedankt voor de feedback. We gaan het meenemen. Mvg. Ludo van Timber XL // Houtklover.org

Is zeer goed

Goed materiaal. Snel geleverd.

werkt heel goed.

zwaar voor hard hout, veel keren slagen. kweek je spieren mee.

Van tasties snellen levering en een goedemaschienen

Goed ding

Netjes afgeleverd

Netjes afgeleverd Eerst s,morgens geplande levering . Daarna vroeg in de middag, Om later bericht te krijgen dat ze later in de middag kwamen leveren. Tegen 16.00 uur gebracht . De houtklover functioneert als beloofd

Goed bedrijf

Snelle service, overzichtelijk en duidelijke site.

Snelle lwvering, goede machine voor dat gekd!

Gewoon heel goed

Gewoon goed, ik heb al een bericht gestuurd

Werkt prima, maar......

Je moet wel even leren ermee om te gaan en dan gaat het best goed. De klover maakt veel herrie

Beste Piet, bedankt voor de review. Wij adviseren bij het gebruik van de Uni Klover altijd werkhandschoenen en gehoorbescherming te dragen. Mvg. Ludo van Houtklover.org

Prima product, op tijd geleverd. Alleen de (zeer zware) doos werd 20 meter van de ingang op de oprit gezet, dat mag wat klantvriendelijker

snelle levering, goede machine

Fantastisch apparaat!

Super handig in gebruik

Geleverd zoals beloofd en klover werkt boven verwachting

De doos was door de klover beschadigd, zou wel aan kloofkant wat meer versteviging materiaal verwachten. Maar heeft (uiteraard) de klover zelf niet beschadigd. Die kan wel wat hebben.