Incompleet bouwpakket

Volgens afspraak de klover keurig netjes als bouwpakket geleverd. Na het uitpakken en monteren ook maar even het peil van de hydrauliek olie gecheckt….. en maar goed ook helaas de peilstok was droog, geen olie dus. Ik vind het niet erg als de machine zo geleverd wordt, maar zet dit dan wel duidelijk in de aflevering voorwaarden. Het gevolg is dat je eerst weer olie kunt regelen alvorens het apparaat te kunnen gebruiken….Nu maar hopen dat dit het enige manco is

Beste Peter, de kloofmachines worden standaard geleverd afgevuld met hydraulische olie. Dit gebeurd al in de fabriek. Bij de Klover 8-XTR moet je de olie peilen met het mes in de laagste stand. Doe je dit niet, dan zul je geen olie op de peilstok zien. Hierna vullen is geen goed idee, want dat doe je teveel olie in de tank (en dit zal overlopen tijdens gebruik). Graag bovenstaande goed controleren. Als er nog vragen zijn, horen we dat graag. Mvg. Team Timber XL

Goed product, snel geleverd!

Klover gekocht, in verband met een verjaardag nog een dag eerder geleverd dan normaal, top service!!

Snelle levering, vriendelijk en correct afgeleverd. product prima.

Top, krachtige kloofmachine. Oogt als helderblauw kinderspeelgoed maar klooft als de beste. Zeer tevreden.

Mooie robuuste machine, snelle afhandeling

Prima machine. Wel wat werk om alles in elkaar te zetten. De handleiding vroeg enig studeerwerk, want deze bestond voornamelijk uit plaatjes. Ik moest even zoeken waar die peilstok van de hydrauliekolie zat.

Snelle afhandeling en prima prijs.

Redelijk, maar hogere verwachtingen

Bezorging goed. Een mooi product. Klooft aardig de stammetjes, maar ik had er meer van verwacht. Met dikke stronken heeft hij veel moeite of lukt het gewoon niet. En het loopt ook niet echt soepel. Soms blijft de stamper hangen.

Vlotte levering, goed product

Ontdekt dat ook met de hand goed te kloven is. Prima apparaat. Vlotte levering.

Klover is een uitkomst

Klover werkt perfect! Eerste paar kuub hout is er doorheen. Enkel de handleiding kwam niet helemaal overeen met het apparaat. Maar met een beetje puzzelen lukte het in elkaar zetten ook zonder.

toppy snel geleverd

Goede service en snelle verzending

Vriendelijk en komen afspraken na.

Zeer tevreden !

Delivered on agreed time. Solid, good working machine.

Delivered on agreed time. Solid, good working machine.

Prima, snelle levering

Snelle levering en een goed product

Goede info en op tijd geleverd

Prijs prima Op tijd geleverd

Mooie houtklover met verrijdbaar onderstel

Mijn man was heerlijk zoet om allesnin elkaar te zetten, daarna kon hij gelijk aan de slag. Dank je wel voor mijn heerlijke rustige dag.

alles goed

Prima organisatie

Klover XTR gekocht: binnen 2 dagen geleverd. Uit verpakking bleek apparaat licht beschadigd en niet-adequaat te werken (fase-aansluiting 400V moest verwisseld worden). Bleek niet helemaal goed in gebruikershandleiding te staan. Gemeld. Werd zeer adequaat op gereageerd en voor lichte beschadiging prima compensatie gehad. Prima organisatie, waar ik zeker weer zal shoppen voor dit soort werktuig.

Goed. Kinderlijk eenvoudig maar schijn bedriegt

De logomatic voldoet in de basis. Alleen is de kinderlijke eenvoud minder eenvoudig voor mensen met minder armkracht: je moet toch meer kracht zetten/gebruiken dan instructiefilmpjes doen voorkomen. Prima ding voor vers hout, voor reeds gedroogd hout wat minder.

Goede service en betrouwbaar super

Goede service en snelle levering

heel goed

geen opmerkingen

Goede telefonische raadgeving ivm. keuze en snelle levering.

Houtkliever nog niet gebruikt, verrast door de snelle levering.

Is goed te doen word niet moe van het kloven.

Heerlijke rustige machine,pakt alle stronken met gemak,levertijd na een dag had ik hem al.

Snelle reactie op een vraag en snelle levering!

Alles precies volgens afspraak.

Top. Het bestelde snel binnen. Alles liep prima.

Over Timber XL

Timber XL is een bedrijf dat gespecialiseerd is in de verkoop van tuinmachines en machines voor de bouw (straatwerk). Wij zijn sinds 2010 actief en reeds uitgegroeid tot marktleider op het gebied van ons assortiment. Speciaalzaken: Houtklover.nl / .org Houtklievershop.be Lumag.org Greenworksshop.com Timbershop.nl / .be DLworkx.nl