Prima produkt en goede afhandeling

Handige mand voor hout klover was niet op voorraad, maar daarover keurig en adequaat gecommuniceerd. Zowel hout klover als mand na 2 weken in prima staat ontvangen en erg tevreden mee

Duidelijk

Snel en netjes afgeleverd

Gebruiksvriendelijke houtklover

Heb de houtklover 5 dagen en ben zeer tevreden over de gebruiksvriendelijkheid en de kwaliteit

Boven alle verwachtingen, had al veel positieve review,'s gezien maar ze hadden allemaal gelijk, de klover is door zijn eenvoud helemaal geweldig

Prima, snelle levering

Prima product.

Doen wat ze beloven

Levering volgens afspraak en geweldig apparaat. Doet wat beloofd wordt. Ben er erg blij mee!

Prima klover

Klover8 werd volgens afspraak geleverd. Had het instructiefilmpje voor montage al gezien waardoor het in elkaar zetten geen probleem was. Het inschakelen van het apparaat(230V) lukte echter niet omdat de automaat van betreffende groep uitviel. Heb 4 verschillende huisgroepen uitgeprobeerd maar vielen allen uit. Van één groep was de klover op dat moment de enige gebruiker. Kennelijk een hoge piekspanning tijdens het starten. Contact gezocht met TimberXL en kreeg het advies om betreffende 16Ampere groep te voorzien van een "tragere" automaat met C-karakteristiek(B is standaard voor een huisinstallatie). Na aanpassing van de groepenkast was het starten geen probleem meer en heb toen met veel plezier anderhalve kuub beukenhout gekloofd. Heel fijne machine om mee te werken.

Zoals het hoort, netjes op tijd vriendelijk terug mailen!

Vragen beantwoord, snelle reactie. Prima levering!

Snel, netjes

Prachtige machine . Snelle levering . Mooie prijs .

Mooie machine Snelle levering Werkt geweldig Een aanrader als je veel moet kloven

Vlotte correcte levering

Ik heb een handmatige Klover besteld. Zeer snel geleverd. De verpakking was wel wat beschadigd (lees compleet opengescheurd) tijdens transport maar voor de inhoud kon dit geen kwaad. De Klover dit weekend getest en dit werkt beter als ik verwacht had.

Wat een kracht

De klover is veel krachtiger dan verwacht. Ik had ervaring met de 6 ton uitvoering van n ander merk. Mijn houtblokken van acacia , beukenhout en eiken gaan moeiteloos aan stukken mede dank zij het verbeterde splijtmes met verbreed bovendeel. De hoogteafstelling gaat na 2 x de ingestelde afstand te volgen , toch weer de hele hoogte in. Misschien de afstelknop voorzien van scherpere drukpunt ? Hierover ga ik nog mailen of bellen. Verder erg tevreden over kracht (groot) en geluid (weinig)

Beste Herman, bedankt voor de review. De bout van de afstelknop kan inderdaad iets scherper gemaakt worden. Hierdoor blijft deze beter zitten. Alternatief is de stang iets opruwen. Als er nog vragen zijn, hoor ik dat graag. Mvg. Team Timber XL

Prima product, prima geleverd

Klover werkt uitstekend. Gebruiksaanwijzing helder en correct. Zeer degelijk apparaat. Compleet tevreden!

goede info, snelle levering.

Goede info, en snelle levering.

Klover 8 is sterk genoeg en het aanbevelen waard

Goede kwaliteit

Perfect apparaat, Enige minpunt is de montage handleiding. Die zou wel herzien mogen worden!

mooi apparaat

mooi aparaat

Super mooie gereedschap je hoeft niet veel kracht te zetten om het hout te splijten en het neemt geen ruimte in zo als een apparaat van €400,- euro ik ben er zeer tevreden over.

Prima, snelle levering

Beter voor je rug.

Net zoals een klassieke kloofhamer heeft ook de klover problemen met het klieven van knoestige houtblokken. (blokken waar veel zijtakken aan gezeten hebben). Wanneer die knoesten niet aanwezig zijn lukt het splijten prima en zonder nadelige gevolgen voor je rug!

Alles voor o

Alles volgens verwachting, behalve de zo aangeprezen kleur van de kabel.

Werkt beter dan ik had gehoopt

Verbluffend hoeveel beter dit is in vergelijking met een kliefbijl. Zeker een aanrader.

Aankoop was snel geleverd

Mmmm tja, het kloofding besteld en paar dagen later was hij thuis bezorgd. Mooier of minder mooi kan ik het niet maken

Geweldig hoe het hout wordt gespleten, maar erg zwaar werk voor mij

doet meer dan ik had gehoopt. Samen met kloofbijl een goed duo.

doet meer dan ik had gehoopt. Samen met kloofbijl een goed duo.

Over Timber XL

Timber XL is een bedrijf dat gespecialiseerd is in de verkoop van tuinmachines en machines voor de bouw (straatwerk). Wij zijn sinds 2010 actief en reeds uitgegroeid tot marktleider op het gebied van ons assortiment. Speciaalzaken: Houtklover.nl / .org Houtklievershop.be Lumag.org Greenworksshop.com Timbershop.nl / .be DLworkx.nl