Snelle levering goed apparaat

Online een 6,5 ton horizontale klover besteld, werd snel geleverd en was eenvoudig in elkaar te zetten. Getest en het werkt geweldig. De gekloofde blokken kan je met de omkasting zo in een aanhanger of kruiwagen laten vallen.

De bezorging was een ramp

Over Houtklover.nl ben ik erg tevreden, maar ik ga niet meer bij u bestellen als jullie Transmission als jullie bezorgdienst blijven gebruiken. Het heeft me bijna 2 hele dagen thuis wachten gekost met allerlei tegenstrijdige telefoontjes en mailtjes voordat mijn houtklover uiteindelijk werd bezorgd. Aangezien het artikel te zwaar is voor mij om op te halen ergens, was ik wel genoodzaakt thuis te blijven wachten, maar, nogmaals, misschien moeten jullie eens met Transmission gaan praten. Vriendelijke groet, Nicolette

Goedemorgen Nicolette, bedankt voor de review. We gaan het bespreken met Transmission. Mvg. Ludo van Timber XL

Klover goed bedrijf!

Klover goed bedrijf! Alleen het transportbedrijf leverd niet volgens afspraak!

Prima houtklover die werkt zoals beloofd.

Fijne krachtige houtklover.

snelle correcte afhandeling

Feilloos

Erg simpel kopen, snel geleverd dus super tevreden

Erg simpel kopen, snel geleverd dus super tevreden

Goede klover.

Goede klover. Mis alleen een handgreep.

tevreden

mijn vorige gude houtklover had een geribde drukpers waardoor meer grip op het hout deze klover heeft een gladde en een bolle zijde waardoor minder grip op het hout en sneller wegspringt. verder wel veel drukkracht een goede machine gerard bijsma

Top product,doet wat hij moet doen.

Keurig en netjes afgeleverd. Alleen de geselecteerde afleverdatum daar is niet naar gekeken,zodat ik op de geleverde datum niet aanwezig was.

Houtkloven is nu een peulenschilletje!

een dag gewacht

Tevreden.

Degelijke Klover gekocht . Volgende dag geleverd. Werkt uitstekend.

Goede prijs/kwaliteit, snelle afhandeling

Heel tevreden over het product en de verzending

Super houtklover

Wat een uitkomst zo’n houtklover. Zoveel makkelijker dan met bijl!

behoorlijk

De klover zit kant en klaar in de doos. Prima Het onderstel moet in elkaar gezet worden. De handleiding is zeer onprofessioneel. Voorstel op de stukken/buizen letters plakken , zodat te zien is waar de buizen in moeten, en op welke manier. Ik zal de machine aanbevelen mits de handleiding veel duidelijke wordt.

Grandioos apparaat

Enigste opmerking,ik kon timberxl telefonisch niet bereiken,voor de rest prima service

Beste Rinus, goed te horen dat u tevreden bent over de Klover 8. Wel vreemd dat u ons telefonisch niet bereiken kon. Wij zijn namelijk telefonisch bereikbaar van 9-17 uur (ma t/m vr). Wat ging er mis? Ik hoor graag van u. Mvg. Ludo van Timber XL

Snel geleverd, top machine

Stil en krachtig, superklover!! Wel beetje raar dat hij “gebruiksklaar” wordt geleverd, maar zonder snoer.

Beste Casper, bedankt voor de review. Een staande machine wordt nooit standaard met verlengkabel geleverd. Dit omdat veel klanten al een geschikte verlengkabel hebben. We wensen je veel kloofplezier. Mvg. Team Timber XL

Goede ervaring

Alles goed volgens afspraak keurig op tijd gebracht een klein puntje is dat ik zelf even moest bellen over track&trace

Super klover

Ben al meerdere dagen aan het kloven geweest doet het goed en ook bij de grotere stammen doorsnee 50 cm Is een goede aankoop

Goed geholpen en snel geleverd.

Goed geholpen en snel geleverd.

Goede kwaliteit en snelle levering.

Bestelling geplaatst en volgende dag geleverd. Goede communicatie

Prima klover

Met de aankoop (vervanging) van mijn vorige klover waarmee ik heel goed hout kan kloven. Wij zijn zeer tevreden over de Logmatic 250.

Voldoet aan mijn verwachting netjes geleverd

Voldoet aan mijn verwachting netjes geleverd

prima klover

Het kloven wordt nu leuk om te doen, erg te vrede wat de machine kan,

Super machine!

Na alle reviews gelezen te hebben voor de Klover 8 gekozen. Donderdag besteld en vrijdag stond de klover al voor mijn neus. Wat een fijne machine is dit! En heel fijn dat de chauffeur even een belletje doet als hij er bijna is. Maar terug naar de Klover 8. Wij hadden al een jaar of 20 een horizontale klover, maar dit werkt wel een stuk fijner! Het lange mes zirgt er ook voor dat je "dubbel" kan kloven. Zelf mijn vrouw vind het leuk om er mee te werken! 1 klein nadeel, bij de wat grotere stammen met knoesten kan het hout wel eens met een klap uitelkaar springen. Die tik krijg je van de beschermkappen voor de bedieningshendels tegen je pols. Maar overal ben ik heel blij met deze kloofmachine!

Levering conform verwachting

In een zoektocht naar een houtklover krijg je informatie en een beeld van wat je dan eigenlijk nodig hebt. Ik kwam bij een 8T staand apparaat uit. Er zijn natuurlijk verschillende aanbieders. De site van Houtklover.org was duidelijk en ook met een goede video. Dat gaf een beeld over de veiligheid van het apparaat. Dus besteld en betaald en 2 dagen later werd het apparaat afgeleverd. Goed verpakt en alles erbij. Het monteren van de laatste onderdelen stelde niet veel voor.alleen de zoutaders zijn niet echt stevig aan het apparaat vast te zetten. Ook een opmerking. De verlengde garantie naar 5 jaar wordt niet voorzien van een document waaruit dat blijkt. Ik moet daar nog even contact over hebben maar ik verwacht dat dat wel goed zit. En ja het apparaat werkt heel plezierig.

Beste Bert, bedankt voor de uitgebreide review. Het factuur is het garantiebewijs. Als er nog vragen zijn, hoor ik dat graag. Mvg. Ludo van Timber XL // Houtklover.org