Prima service snelle levering

het werkt zoals verwacht

zowiezo veiliger dan een bijl of een kliefbeitel en een voorhamer

Handig in gebruik en krachtig voor het zwaardere werk.

Degelijk toestel, prettig om mee te werken. Enkel de instelling terugloop van het kliefmes mocht wat stabieler.

Deglijke aankoop 'Klover 8-XTR', doet wat het moet doen.

Positieve ervaring, zowel qua aankoop 'Klover 8-XTR' als de vlotte afhandeling en levering. Aanrader !

Kloofmachine doet het prima

De kloofmachine doet het prima. Kloven is veilig. Bediening met 2 armen is soms niet te doen als je geen lange armen hebt. Jammer vind ik dat bij de omschrijving op de website niet staat vermeld dat je de machine daarna stofvrij moet maken met perslucht.

Snelle levering voor goed product

Product zoals omschreven en werkt prima

Top product

Heel eenvoudig in gebruik. Zelfs mijn vrouw kan ermee werken. En daar ging het me om. Lekker met vrienden in de mencave blijven zitten Doooiiii

Prima verzorgd en bezorgd!

Van bestellen tot levering klopt alles

Zie hierboven

Werkt super goed!!!

Werkt echt boven verwachting goed.

Ik was op zoek naar een goedkoop alternatief van de kloofmachine, maar niet een hakbijl. Dat is dit geworden en het werkt echt fantastisch. Het is een zwaar ding maar je zet het neer en hakt zo een blok doormidden.

mooi op tijd geleverd en alles volgens afspraak

Besteld en andere dag thuis gebracht. Super houtklover erg blij mee ook mijn rug.

werkt niet

Geen handleiding, waardoor ik het apparaat mogelijk fout gebruik.

Beste Angela, op de productpagina staat een video, met hierop advies omtrent gebruik. Zie ook deze video's: https://youtu.be/UlKnHZOZXFs https://youtu.be/cUAE4Ay0n3k Als er nog vragen zijn, hoor ik dat graag. Mvg. Team Timber XL

Moet het eerste blok hout nog tegenkomen die hij niet kan splijten

De Gude GHS 500/8TE Perfecte machine. Boven verwachting qua druk/splijtkracht.

Snelle levering. Alles goed en veilig verpakt. De machine voldoet zeker aan onze wensen. Alsook de hoes is ruim genoeg en sterk om de machine volledig af te dekken.

prima klover voor n mooie prijs

snel geleverd en goede gebruiksaanwijzing

Prima produkt en goede afhandeling

Handige mand voor hout klover was niet op voorraad, maar daarover keurig en adequaat gecommuniceerd. Zowel hout klover als mand na 2 weken in prima staat ontvangen en erg tevreden mee

Duidelijk

Snel en netjes afgeleverd

Gebruiksvriendelijke houtklover

Heb de houtklover 5 dagen en ben zeer tevreden over de gebruiksvriendelijkheid en de kwaliteit

Boven alle verwachtingen, had al veel positieve review,'s gezien maar ze hadden allemaal gelijk, de klover is door zijn eenvoud helemaal geweldig

Prima, snelle levering

Prima product.

Doen wat ze beloven

Levering volgens afspraak en geweldig apparaat. Doet wat beloofd wordt. Ben er erg blij mee!

Prima klover

Klover8 werd volgens afspraak geleverd. Had het instructiefilmpje voor montage al gezien waardoor het in elkaar zetten geen probleem was. Het inschakelen van het apparaat(230V) lukte echter niet omdat de automaat van betreffende groep uitviel. Heb 4 verschillende huisgroepen uitgeprobeerd maar vielen allen uit. Van één groep was de klover op dat moment de enige gebruiker. Kennelijk een hoge piekspanning tijdens het starten. Contact gezocht met TimberXL en kreeg het advies om betreffende 16Ampere groep te voorzien van een "tragere" automaat met C-karakteristiek(B is standaard voor een huisinstallatie). Na aanpassing van de groepenkast was het starten geen probleem meer en heb toen met veel plezier anderhalve kuub beukenhout gekloofd. Heel fijne machine om mee te werken.

Over Timber XL

Timber XL is een bedrijf dat gespecialiseerd is in de verkoop van tuinmachines en machines voor de bouw (straatwerk). Wij zijn sinds 2010 actief en reeds uitgegroeid tot marktleider op het gebied van ons assortiment. Speciaalzaken: Houtklover.nl / .org Houtklievershop.be Lumag.org Greenworksshop.com Timbershop.nl / .be DLworkx.nl