doet meer dan ik had gehoopt. Samen met kloofbijl een goed duo.

doet meer dan ik had gehoopt. Samen met kloofbijl een goed duo.

Doen wat ze beloven, en dat is steeds vaker bijzonder!

Prima klover en service

Verrassend eenvoudig en veilig.

Deze houtklover is weliswaar zwaar, maar in gebruik verrassend praktisch en vooral veilig. In 3 tot 4 slagen gekloofd. Wel is een dik touw of band handig als het hogere stukken betreft. Wat mij betreft echt een aanrader. Zeer tevreden gebruiker. Tip Maak het mogelijk om de binnenstang eruit te kunnen halen. Hierdoor heeft de klover meerdere toepassingen. Je kan dan met de huls omgekeerd dunne staven van ijzer of hout voor hekwerkje in de grond slaan.

Zeer goede service

Van begin tot einde zeer goed op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling. Kliever werkt heel goed, gedaan met de zware manuele arbeid.

Vlekkeloze aankoop.

Vlekkeloze aankoop.

prijs- en kwaliteitsverhouding is prima.

levering een dag vertraagd

Klover 7 uiteindelijk in goede staat afgeleverd. Handleiding is echter voor verbetering vatbaar.

Snelle levering goed apparaat

Online een 6,5 ton horizontale klover besteld, werd snel geleverd en was eenvoudig in elkaar te zetten. Getest en het werkt geweldig. De gekloofde blokken kan je met de omkasting zo in een aanhanger of kruiwagen laten vallen.

De bezorging was een ramp

Over Houtklover.nl ben ik erg tevreden, maar ik ga niet meer bij u bestellen als jullie Transmission als jullie bezorgdienst blijven gebruiken. Het heeft me bijna 2 hele dagen thuis wachten gekost met allerlei tegenstrijdige telefoontjes en mailtjes voordat mijn houtklover uiteindelijk werd bezorgd. Aangezien het artikel te zwaar is voor mij om op te halen ergens, was ik wel genoodzaakt thuis te blijven wachten, maar, nogmaals, misschien moeten jullie eens met Transmission gaan praten. Vriendelijke groet, Nicolette

Goedemorgen Nicolette, bedankt voor de review. We gaan het bespreken met Transmission. Mvg. Ludo van Timber XL

Klover goed bedrijf!

Klover goed bedrijf! Alleen het transportbedrijf leverd niet volgens afspraak!

Prima houtklover die werkt zoals beloofd.

Fijne krachtige houtklover.

snelle correcte afhandeling

Feilloos

Erg simpel kopen, snel geleverd dus super tevreden

Erg simpel kopen, snel geleverd dus super tevreden

Goede klover.

Goede klover. Mis alleen een handgreep.

tevreden

mijn vorige gude houtklover had een geribde drukpers waardoor meer grip op het hout deze klover heeft een gladde en een bolle zijde waardoor minder grip op het hout en sneller wegspringt. verder wel veel drukkracht een goede machine gerard bijsma

Top product,doet wat hij moet doen.

Keurig en netjes afgeleverd. Alleen de geselecteerde afleverdatum daar is niet naar gekeken,zodat ik op de geleverde datum niet aanwezig was.

Houtkloven is nu een peulenschilletje!

een dag gewacht

Tevreden.

Degelijke Klover gekocht . Volgende dag geleverd. Werkt uitstekend.

Goede prijs/kwaliteit, snelle afhandeling

Heel tevreden over het product en de verzending

Super houtklover

Wat een uitkomst zo’n houtklover. Zoveel makkelijker dan met bijl!

behoorlijk

De klover zit kant en klaar in de doos. Prima Het onderstel moet in elkaar gezet worden. De handleiding is zeer onprofessioneel. Voorstel op de stukken/buizen letters plakken , zodat te zien is waar de buizen in moeten, en op welke manier. Ik zal de machine aanbevelen mits de handleiding veel duidelijke wordt.

Grandioos apparaat

Enigste opmerking,ik kon timberxl telefonisch niet bereiken,voor de rest prima service

Beste Rinus, goed te horen dat u tevreden bent over de Klover 8. Wel vreemd dat u ons telefonisch niet bereiken kon. Wij zijn namelijk telefonisch bereikbaar van 9-17 uur (ma t/m vr). Wat ging er mis? Ik hoor graag van u. Mvg. Ludo van Timber XL

Snel geleverd, top machine

Stil en krachtig, superklover!! Wel beetje raar dat hij “gebruiksklaar” wordt geleverd, maar zonder snoer.

Beste Casper, bedankt voor de review. Een staande machine wordt nooit standaard met verlengkabel geleverd. Dit omdat veel klanten al een geschikte verlengkabel hebben. We wensen je veel kloofplezier. Mvg. Team Timber XL

Goede ervaring

Alles goed volgens afspraak keurig op tijd gebracht een klein puntje is dat ik zelf even moest bellen over track&trace

Weert 78 4

6231SB Meerssen

0031 438 521 544

Over Timber XL

Timber XL is een bedrijf dat gespecialiseerd is in de verkoop van tuinmachines en machines voor de bouw (straatwerk). Wij zijn sinds 2010 actief en reeds uitgegroeid tot marktleider op het gebied van ons assortiment. Speciaalzaken: Houtklover.nl / .org Houtklievershop.be Lumag.org Greenworksshop.com Timbershop.nl / .be DLworkx.nl