Alles ok

levering ok, materiaal ok

Heel goede opvolging en service!

Ik was een startkabel vergeten bij mijn bestelling. Dat is opgemerkt en men heeft me hiervoor gecontacteerd. Uiteindelijk heeft de bestelling hier geen vertraging door opgelopen. Erg tevreden!

Voldoet voorlopig aan de verwachtingen.

De houtkliever voldoet (voorlopig). Het dopje bovenaan het handvat komt gemakkelijk los (vliegt weg bij krachtig gebruik). Er is een handleiding/gebruiksaanwijzing in 6 talen, maar niet in het Nederlands! Kan deze alsnog worden opgestuurd? Op de website of het internet is geen handleiding terug te vinden.

Correcte levering

Vlotte en duidelijke communicatie naar levering toe

Vanaf het eerste contact een top service

Een betrouwbare firma De levering was snel en zoals afgesproken. Je word ook op de hoogte gehouden over de levering. Top

supersnelle levering - slim bedacht en degelijk product

supersnelle levering - slim bedacht en degelijk product

Topper

Zowel bestelling als het contact na bestelling perfect verlopen. De kliever werd zelf nog wel niet gebruikt maar dit zal wel geen problemen opleveren.

TOP WINKEL

Ik had reeds ervaring met deze shop ; en jaren later is hun service nog altijd : "the best" !!!! Een voorbeeld voor vele andere winkels !

Mooi geleverd binnen afgesproken termijn.

Produkt in perfecte staat afgeleverd

Geweldig om handmatig te klieven, zelf mijn vrouw kan het. Wel met droog hout, lukt het prima met beuk, eik en den. Neemt geen plaats in, voor ons is dit een aanrader.

Zeer sterke machine

Nu al 2 dagen aan't klieven,doet wat ik er van verwacht,raad ik ten sterkste aan.

Top materiaal top service

Goede service en snel antwoord op vragen.

Correcte info en afhandeling.

Correcte info gekregen waar pallet zich bevindt. Ook de afhandeling verliep correct .

correct !

correcte afhandeling - snelle antwoorden bij eventuele bijkomende vragen per email

Helemaal top voor mij

Voor mijn gevoel net wat ik nodig heb

Geen nekpijn meer door met de hand te klieven. Zelfs m'n vrouw vindt dit werk leuk.

Gestion sérieuse des livraisons et rupture de stock

Alles zoals afgesproken.

Super service!

Verkeerde kabel meegeleverd en diezelfde week werd de juiste nog bezorgd en de verkeerde zonder probleem kunnen inleveren via DPD.

Helemaal tevreden zowel aankoop als de bezorging

Helemaal tevreden zowel aankoop als de bezorging

Wat ik gekocht heb is perfect wat ik wou

Machine werkt perfect, niet veel werk om samen te stellen. Enkel het gestel en de kappen moeten geplaatst worden. Zeer tevreden na de eerste testen. Nu lang van genieten

Topgereedschap, mijn rug is er dankbaar voor.

Twee uurtjes de Klover gebruikt, doet echt wat het moet doen.

topproduct en toplevering

Degelijke kliever, handig in gebruik. Snel en vlot geleverd, goed verpakt. top !