Prima dienstverlening en communicatie

Tijdig verwittigd van de tijdelijke onbeschikbaarheid en het snel aanreiken van een alternatief. Correcte levering. Nu nog het uittesten.

Prima materiaal en vlotte levering

Mijn ervaring is prima.

Perfecte service, perfecte levering

Vlotte bestelling, idem levering. Goed verpakt. Alles volgens de afspraken!

Ok, maar...

Het systeem om de hoogte in te stellen van de kliever is niet goed. Je zou gaatjes in de staaf moeten maken waar men dan een pal in kan steken. Met het vastschroeven op een bepaalde hoogte gaat het steevast mis. Het lost omdat de grip niet goed is. Ik wil het graag bij jullie komen tonen. Het zou een zeer goede verbetering zijn van de kliever, die voor de rest top is hoor.. En uw veld voor aanbevelen verplicht maken in ja of nee is debiel... Mvg, Jan.

Perfect voor hobby klieven

Super degelijke dienstverlening met service.

Blij met de aankoop en het verloop ervan!

houtkliever werkt gewoon niet

Ik klief al decennia hout meteen kliefhamer. Probeerde jullie systeem op een recent stuk hout met kleine diameter en op hout vorig jaar omgezaagd. Ipv minder inspanning is er meer inspanning nodig. Kortom rommel

Beste Alix, veel klanten zijn tevreden over de Logmatic. Maar deze is toch meer geschikt voor relatief zachter hout en kleinere diameters. Voor hard hout zijn meerdere slagen nodig. Indien gewenst kunt u altijd de Logmatic retourneren, dan krijgt u het aankoopbedrag terug. Graag de retour aanmelden per email: [email protected]. Als er nog vragen zijn, horen we dat graag. Mvg. Team Timber XL

Heel krachtige machine zeker voor zijn lage prijs

Ik heb er mee gewerkt een ganse dag en kliever werkt zeer goed. Hij is zeer krachtig..8 ton is zeker meer dan voldoende. Een kleine opmerking..de regelmoer om de hoogte in te stellen heb ik wel vervangen door een moer ...de plastiek regelvijs kwam telkens los.

OK

OK

Perfecte levering

Toestel is veilig en exact zoals beschreven. Een aanrader.

Zeer correct en goed afgeleverd. Dank u.

Ik ben zeer tevreden over de correcte aflevering van de houtkliever. Hij is ondertussen al eens gebruikt en alles verliep goed Dank u

Goed product, snel geleverd!

Snelle levering van een kwaliteitsvolle kliefmachine

Zeer goede aankoop, onverslaagbaar voor deze prijs.

Ik heb de kliever nu een paar uur zonder enig probleem kunnen gebuiken. Doet wat het moet doen. Ik was wel enigzinds ongerust bij de levering (pallet stuk, karton onderaan helemaal doordenkt met olie), maar zonder reden - alles bleek in orde.

Zeer positieve ervaring tot mijn tevredenheid: het toestel werkt snel en efficiënt

Ik heb de kliever 8 XTR ondertussen gedurende circa 8 uur gebruikt voor droog hout en ben uitermate tevreden. Heb ook eenmalig een natte dennenhout stam doormeter 25 cm met een 4-tal knoesten probleemloos kunnen splitten.

Snel afhandeling en alles correct zoals vermeld op site.

Perfecte levering !

tevreden

zeer tevreden van machine

prima machine

prima machine maar na 1 week nog geen antwoord over de verlegging van de btw

Beste Carl, wij kunnen geen vraag over de verlegging vd BTW vinden. Zou u dit (nogmaals) kunnen mailen? Mvg. Team Timber XL

Uitstekend toestel, goede service

Beste prijs, degelijk toestel, vlotte communicatie en levering.

Top.

Snelle levering en goed product.

Ze helpen je heel goed

Ze helpen je heel goed , bedankt .

Alles zoals het hoort … en meer

Correcte levering. Kliever is van zeer goede kwaliteit en de service is top.

Ok

Houtkliever is sterk voor een mijn werk die ik doe!

Positief

Het werkt goed. Het handvat was reeds na een uur verschoven . Dit kan beter vb iets zoals een handvat van een fietsstuur... Verder alles prima.

correcte levering, kwalitatief materiaal

alles ok

Over Timber XL

Timber XL is een bedrijf dat gespecialiseerd is in de verkoop van tuinmachines en machines voor de bouw (straatwerk). Wij zijn sinds 2010 actief en reeds uitgegroeid tot marktleider op het gebied van ons assortiment. Speciaalzaken: Houtklover.nl / .org Houtklievershop.be Lumag.org Greenworksshop.com Timbershop.nl / .be DLworkx.nl