snelle service

Van de opvolging van levering geen opvolgingsmail gekregen. Ze stonden ineens voor de deur zonder dat we de levering konden opvolgen.

voldoet ruimschoots aan mijn verwachtingen

Eerste werkervaring is prima

De levering is gebeurt maar onvolledig

Toen de levering aan kwam bleek de verpakking doordrongen te zijn met olie Bij volledig verwijderen van deze verpakking stelde ik vast dat de oliedop los zat waardoor de olie weggelopen was!! Welke regeling stel je voor? Groetjes van verboven luc

Beste Luc, bedankt voor de review. De Kliever 8 is voorzien van een oliepeilstok, met open dop. Dit voor de ontluchting. Deze moet dus ook open staan. Waarschijnlijk heeft de machine te schuin gestaan tijdens transport. Dit heeft geen nadelig effect op de machine. Ik ga per email contact opnemen, voor verdere afhandeling. Mvg. Ludo van Houtklievershop.be // Timber XL

Klover 8

Een plezier om mee te werken

Shop OK, transporteur een grote schande

De levering was voorzien op vrijdag, na de hele dag thuis wachten geen spoor van de transporteur, die ook niet verwittigd had dat hij niet zou komen. Aan leverancier gevraagd om de levering op een maandag 9 dagen later te voorzien, wat ook bevestigd is, maar de transporteur heeft de in karton verpakte kliever gewoon in de regen achter gelaten de maandag na de beloofd leverdatum. Hij had de machine droog kunnen zetten onder onze carport die vrij was. Geburen hebben mij enkele dagen later verwittigd dat er een groot pak op de oprit stond.

Beste Luc, als eerste excuses voor de levering. Dit is absoluut niet de normale gang van zaken, welke wij dan ook opgepakt hebben met het onze transportpartner. Mvg. Ludo van Timber XL

Een website met veel keuze, goed gedocumenteerd en prima naservice.

Ik ben heel blij met mijn klover 8. De machine doet perfect wat ik er had van verwacht. Bij grotere hoeveelheden klieven is zo'n apparaat eigenlijk de enigste optie. Toen (door mijn eigen schuld) de linkerarm werd verwrongen stuurde ze me snel en voor een correcte prijs een nieuwe zodat ik de dag erna verder kon klieven. Top

Alles ok

levering ok, materiaal ok

Heel goede opvolging en service!

Ik was een startkabel vergeten bij mijn bestelling. Dat is opgemerkt en men heeft me hiervoor gecontacteerd. Uiteindelijk heeft de bestelling hier geen vertraging door opgelopen. Erg tevreden!

Voldoet voorlopig aan de verwachtingen.

De houtkliever voldoet (voorlopig). Het dopje bovenaan het handvat komt gemakkelijk los (vliegt weg bij krachtig gebruik). Er is een handleiding/gebruiksaanwijzing in 6 talen, maar niet in het Nederlands! Kan deze alsnog worden opgestuurd? Op de website of het internet is geen handleiding terug te vinden.

Correcte levering

Vlotte en duidelijke communicatie naar levering toe

Vanaf het eerste contact een top service

Een betrouwbare firma De levering was snel en zoals afgesproken. Je word ook op de hoogte gehouden over de levering. Top

supersnelle levering - slim bedacht en degelijk product

supersnelle levering - slim bedacht en degelijk product

Topper

Zowel bestelling als het contact na bestelling perfect verlopen. De kliever werd zelf nog wel niet gebruikt maar dit zal wel geen problemen opleveren.

TOP WINKEL

Ik had reeds ervaring met deze shop ; en jaren later is hun service nog altijd : "the best" !!!! Een voorbeeld voor vele andere winkels !

Mooi geleverd binnen afgesproken termijn.

Produkt in perfecte staat afgeleverd

Geweldig om handmatig te klieven, zelf mijn vrouw kan het. Wel met droog hout, lukt het prima met beuk, eik en den. Neemt geen plaats in, voor ons is dit een aanrader.

Zeer sterke machine

Nu al 2 dagen aan't klieven,doet wat ik er van verwacht,raad ik ten sterkste aan.

Top materiaal top service

Goede service en snel antwoord op vragen.

Correcte info en afhandeling.

Correcte info gekregen waar pallet zich bevindt. Ook de afhandeling verliep correct .

correct !

correcte afhandeling - snelle antwoorden bij eventuele bijkomende vragen per email

Helemaal top voor mij

Voor mijn gevoel net wat ik nodig heb

Geen nekpijn meer door met de hand te klieven. Zelfs m'n vrouw vindt dit werk leuk.

Gestion sérieuse des livraisons et rupture de stock

Alles zoals afgesproken.