Hij doet zijn werk

Geen problemen mee.

levering was een ramp !

pakket was een week onderweg of zoek geraakt ... dan toch levering ( na klacht ) zonder vooraf een dag of tijd te melden ging toch over een palet van 78 kilo, gelukkig was ik thuis ! aankoop ziet er degelijk materiaal uit, denk een goeie aankoop

Correcte afhandeling

Correcte afhandeling en levering zoals beloofd, machine werkt uitstekend [400 volt versie]

Kliever 8XTR - Alles ok.

Topproduct. Beetje later geleverd dan voorzien, maar mooi op de hoogte gehouden van de leverdatum. Een klein olielekje tijdens transport, maar dit was geabsorbeerd in het karton.

Ok

Het na plaatsen van bestelling en beschikbaarheid van toestel toch nog 2weekjes geduld moeten oefenen, de beloofde beschermhoes voor dit ongemak was er bij levering echter niet bij. Machine zelf is echter prima en werkt perfect. Mvg Filip

Ok

Vlot geleverd, knappe machine!

Geweldige machine! Klieven wordt een plezier! Mooie blokken en goed stapelbaar!

Prima kwaliteit uitstekende service dank u wel

Heb de klover al gebruikt Werkt uitstekend Een aanrader

Zeer goede houtkliever

Juist de levering was een beetje moeilijk

Topkliever

Zo eenvoudig en zo krachtig.

Gewoon top

Hoeft geen verdere uitleg.

Prima materiaal, prima service.

Vlotte levering, kliever doet wat hij moet.

Als particulier kan je u geen betere houtkliever wensen

Het is echt een gerief als je wat stukken boom hebt om te klieven . Zalig als gewone particulier dat je uw plan hiermee kan trekken en uw hout kan kleinen naar gewenste grootte.

Zeer tevreden.

Snelle verzending. Prima machine.

Ben heel tevreden

Ondanks 1500 Watt,presteerd de houdkliever uitstekend! Vers hout met vergroeingen wordt zonder problemen geklieft! Ik kan deze houtkliever zeer aanbevelen!

Aan te bevelen verkoper

Correct en snel geleverd. Bovendien een zeer goede machine.

Prima maar later geleverd dan afgesproken

Prima maar later geleverd dan afgesproken

Vlot besteld en geleverd.

De bestelling en betaling verliep vlot. Het product werd snel geleverd en voldoet aan de verwachting. Kortom dik in orde.

Goede machine, support kan beter

Geen Nederlandstalige gebruiksaanwijzing, wel goede YouTube filmpjes, maar die dekken niet alles af. Nochtans is men verplicht een Nederlandstalige gebruiksaanwijzing te leveren : Europese Nieuwe Aanpak Richtlijnen & CE-markering (Machinerichtlijn), Wet Product Aansprakelijkheid (WPA) en NEN 5509 norm voor gebruikershandleidingen (internationale norm NEN-EN-IEC/IEEE 82079-1). Er mankeerde bij levering een borgring en borgclip voor één van de transportwielen. Heb die dan maar zelf bezorgd terwijl ik de machine aan het monteren was (90 minuten en 3,5€ verloren hierdoor). De montage van het apparaat op een houten pallet gebeurde door twee moeren, die ik eerst niet had opgemerkt (ik ben geen verpakking specialist) ik heb een half uur verloren terwijl ik probeerde de machine van het pallet af te halen, tot ik de twee moeren opmerkte, dat had men ook wel kunnen vermelden. De machine, eens in gebruik, voldoet volledig aan de verwachtingen. Ik begrijp echter niet dat men de handleiding niet in het Nederlands kan/wil leveren, en zeker in tijden waarin "AI" en bvb. "Deepl" dit in korte tijd kan aanleveren.

alles conform de afspraken gelopen.

top.

heel tevreden

afkortzaag werkt prima en is heel goed beveiligd

Heel tevreden

Correcte behandeling en communicatie.

Super handige machine

Een echt goede aankoop! Gedaan met de hakbijl. Deze machine werkt perfect en verlicht de arbeid van het splijten. Blaken, treinbeils allemaal geen probleem. Een aanrader.

Prima dienstverlening en communicatie

Tijdig verwittigd van de tijdelijke onbeschikbaarheid en het snel aanreiken van een alternatief. Correcte levering. Nu nog het uittesten.

Prima materiaal en vlotte levering

Mijn ervaring is prima.

Weert 78

6231SB Meerssen

+31 (0) 438 521 544

Over Timber XL

Timber XL is een bedrijf dat gespecialiseerd is in de verkoop van tuinmachines en machines voor de bouw (straatwerk). Wij zijn sinds 2010 actief en reeds uitgegroeid tot marktleider op het gebied van ons assortiment. Speciaalzaken: Houtklover.nl / .org Houtklievershop.be Lumag.org Greenworksshop.com Timbershop.nl / .be DLworkx.nl