correcte levering, kwalitatief materiaal

alles ok

hele goeie machine

hele goeie machine

Stipt en correcte levering.

Stipt en correcte levering

net wat ik wilde

snelle levering kliever werkt zeer goed

Perfect!

Het toestel is geleverd zoals voorzien. Een beetje zoeken in de handleiding maar in combinatie met het internet filmpje ok! Krachtige machine, splijt alsof het niks is. 100% tevreden!

Tevreden,goede machine

Communicatie ivm met exacte leveringsdatum kan beter. De kliefmachine beantwoordt aan mijn verwachting. Goede kwaliteit.

Zeer goede machienen werkt perfect

Al tien blokken gedaan maar het is zwaar voor mij

Af en toe heb ik wat tijd en doe ik een paar blokken. Nu volgt een lang weekend. De kans misschien

Alles verliep vlot.

Het monteren gaat vlot. De zijtafels heb ik wel weggelaten. Deze zijn moeilijk horizontaal te krijgen en lijken me geen meerwaarde bij het klieven.

Heel tevreden met de Kloover. Super fijn om hout te klieven.

Zeer eficient doch vergt fysiek zware inspanning. Een top product.

Deze Klover werd zoals afgesproken geleverd. Thuis lagen grote beukstronken die ik reeds vruchteloos met een bijl had geterroriseerd. In de video voor dummy's vond ik de nodige info, uitgerust met koptelefoon en handschoenen met het labeur gestart. Het resultaat mocht gezien zijn, echter na een uurtje hield ik het voor bekeken. Zo werd het klieven over een week gespreid. Enige minpuntje : het rubberen handvat heeft mijn inspanning niet overleefd en is open gescheurd. Voor mij een topproduct.

Een goede aankoop

Geen spijt van de aankoop, als rechtstaande goed voor de rug. Geen lawaai, niet storend voor de buren.

Geweldige klover!

Ik koos voor de "Kliever 8". Dit is een erg krachtige klover die heel wat aankan. Ondanks zijn 110 Kg is hij makkelijk en handig op te bergen. De machine is gemaakt om veilig te kunnen werken. Bediening is eenvoudig. Ondertussen heb ik er toch al een aantal m³ mee gekliefd. Gaat overal vlot door, rekening houdend met de capaciteiten beschreven in de handleiding. Lees deze zeker. Hij word (bijna) gebruiksklaar geleverd. Enkel de wielen, de werkplaten en de armen moeten nog gemonteerd worden. Dat is echter kinderspel. Ik liet hem leveren aan huis in België. Afhankelijk van waar je woont is het ei zo na goedkoper dan hem zelf te gaan afhalen. De levering gebeurde erg snel. Zaterdag besteld en woensdag was hij er al. Ik ben heel erg tevreden met deze aankoop. Een goed onderhoud zal er voor zorgen dat ik er jarenplezier aan zal beleven.

Betaalbare kwaliteit.

Als beginnend houtgebruiker vond ik voldoende info om de juiste aankoop te doen. De bestelling werd correct geleverd en de kwaliteit is top.

Gewoon goed

Levering correct verlopen, Kliefmachine voldoet helemaal aan de verwachtingen

Er kan betere communicatie zijn vóór de klant zelf de vraag moet stellen.

Snelle levering, hoewel de zending volgens track and trace enkel aangemeld was. Helaas was de zending niet volledig (hydraulische olie ontbrak) en dit was niet gecommuniceerd. Mijn vraag hieromtrent werd dadelijk beantwoord. Ze zal hopelijk vandaag -meer dan een week later - geleverd worden. Over de machine zelf ben ik heel tevreden en ik wacht vol ongeduld op de olie vermits dat peil nu onvoldoende hoog is. Vriendelijke groeten Ann Baeten

Beste Ann, wij hebben de olie eindelijk ontvangen uit Duitsland en gaan deze week naleveren. Nog een tip voor het peilen van het oliepeil: altijd met het mes omlaag. Mvg. Team Timber XL

Vlotte bestelling en correcte levering.

De online-bestelling verliep heel vlot en makkelijk, en de levering gebeurde op de afgesproken datum. De machine zelf werkt goed en veilig. Ik ben heel tevreden over de aankoop ervan.

Houtkliever 7 : Perfect geleverd, zalig werken ermee!

Behalve de instructienota voor het assembleren van de houtkliever 7 die niet zo leesbaar is en dus voor verbeteren vatbaar, is dit een prima toestel! Ik heb er enkele uren werk opzitten, werkt heel vlot en ook het inbegrepen onderstel op extra wielen is een prima ding! De kliever heeft overschot aan vermogen.

Deze houtkliever werkt uitstekend..

Met deze houtkliever is hout klieven nu een plezier om te werken...het gaat snel, is veilig en handig in gebruik.

Prima toestel

Handleiding mocht wat meer woorden bevatten. Even moeten zoeken hoe toestel te bedienen. Een splitpen en rondel ontbraken aan inhoud. Fantastische chauffeur bij levering. Heel vriendelijk en behulpzaam.

Makkelijk werken met goed resultaat

Levering en email prima verlopen

Levering en email prima verlopen

Snel en correct

Aanrader

Snelle levering, heel vriendelijk en behulpzaam

Over Timber XL

Timber XL is een bedrijf dat gespecialiseerd is in de verkoop van tuinmachines en machines voor de bouw (straatwerk). Wij zijn sinds 2010 actief en reeds uitgegroeid tot marktleider op het gebied van ons assortiment. Speciaalzaken: Houtklover.nl / .org Houtklievershop.be Lumag.org Greenworksshop.com Timbershop.nl / .be DLworkx.nl