Helemaal top voor mij

Voor mijn gevoel net wat ik nodig heb

Geen nekpijn meer door met de hand te klieven. Zelfs m'n vrouw vindt dit werk leuk.

Gestion sérieuse des livraisons et rupture de stock

Alles zoals afgesproken.

Super service!

Verkeerde kabel meegeleverd en diezelfde week werd de juiste nog bezorgd en de verkeerde zonder probleem kunnen inleveren via DPD.

Helemaal tevreden zowel aankoop als de bezorging

Helemaal tevreden zowel aankoop als de bezorging

Wat ik gekocht heb is perfect wat ik wou

Machine werkt perfect, niet veel werk om samen te stellen. Enkel het gestel en de kappen moeten geplaatst worden. Zeer tevreden na de eerste testen. Nu lang van genieten

Topgereedschap, mijn rug is er dankbaar voor.

Twee uurtjes de Klover gebruikt, doet echt wat het moet doen.

topproduct en toplevering

Degelijke kliever, handig in gebruik. Snel en vlot geleverd, goed verpakt. top !

Prima service!

Eigenlijk enkel positieve ervaringen, kregen zelfs reductie omdat de beoogde termijn niet behaald kon worden. Een puntje van kritiek, handleiding was niet volledig correct.

Prima materiaal en goede levering

Ik bestelde een Kliever 5, het toestel kwam aan op de door mij opgegeven dag, met een telefonische verwittiging 10 minuten op voorhand. Communicatie prima dus. Het toestel is op het eerste zicht zeer solide en degelijk uitgevoerd. Sleutels voor montage waren bijgeleverd, en na montage is er weinig tot geen speling op de omkasting. 1 onderdeel was gewijzigd, en het was niet helemaal duidelijk hoe dit te monteren vanuit de handleiding, het nieuwe onderdeel wordt anders gemonteerd dan aangegeven.

Topservce

Topproducten

Goed , maar mis gebruiksaanwijzing

Super wat levering en vriendelijkheid betreft , maar in de verpakking nergens een gebruiksaanwijzing te vinden . Gelukkig stond er een foto op de verpakking om samen te steken .

Beste Johan, bedankt voor de review van de Lumag HOS8N. Lumag biedt inderdaad alleen de handleidingen nog digitaal aan. Ik zal een handleiding mailen. Als er nog vragen zijn, hoor ik dat graag. Mvg. Ludo van Timber XL // Houtklievershop.be

Gewoon fantastisch

Duidelijke website met de nodige informatie over de producten. Kwaliteitsproducten en snelle levering.

Prima geholpen, zeer tevreden

Goed geholpen, ook bij het niet kunnen leveren van het bestelde exemplaar, goed alternatief aangeboden

Stipt en op tijd geleverd

Is voor herhaling vatbaar,zal het aan mijn vrienden aanraden.

super tevreden. De slaglengte regeling kan iets beter

Vlotte montage vd machine. Eerste 6 m3 gekloven. Stukken van 50 cm lang met diameter tot 40 cm en knoesten werden met een knal gekloven. Wat een verschil met handmatig werken. Super blij dat ik voor de 8 ton machine heb gekozen.

goede service en vlotte communicatie

Duidelijke en vlotte communicatie. De bestelde kliefmachine was niet meer voorradig en er werd direct een alternatief voorgesteld. De levering is vlot verlopen. De machine al enkele keren gebruikt en het is gemakkelijk in gebruik. Stevige en krachtige machine.

Goed materiaal

Materiaal is uitstekend juist jammer dat de datum van levering 3 dagen later was dan afgesproken

Beste Koen, bedankt voor de review. Ik verwacht dat het dan extreem druk is geweest bij de transporteur. Want wij hebben de machine (Kliever 7) wel volgens afspraak verzonden. Goed te horen dat u tevreden bent over het materiaal. Als we nog van dienst kunnen zijn, hoor ik dat graag. Mvg. Ludo van Timber XL // Houtklievershop.be

Handig en stevige machinery

handige en eenvoudige bediening. Veel kracht achter machine .Heb moiteloos 4 cub geklieft in weing tijd.

Top machine, wow

Goed voor alle soort huot

Dit was wat ik zocht, is trouwens voor mijn vriendin en ze kan er prima mee werken!

Het werd wat zwaar voor mijn vriendin om dit werk nog manueel te doen, nu is ze niet meer te stoppen! En ik blij. Houthakkers zijn dus niet alleen van het mannelijk geslacht! Ik raad dus eenieder dit toestel aan, ook voor de dames! Prima! Thierry.

Beste Thierry, ik zie dat de bestelling eigenlijk de dag voor kerst geleverd zou moeten worden. Dit is nu na kerst gebeurd. Bent u al in de mogelijkheid geweest om de machine te beoordelen? Wij zouden het fijn vinden, als u dit zou willen toevoegen aan de review. Ik zal u zo een verzoek tot wijziging/aanvulling sturen. Mvg. Ludo van Timber XL // Houtklievershop.be

Helemaal tevreden

Snel geleverd. In elkaar zetten was een leuke bouwpakket klus. Kloven gaat moeiteloos en snel dankzij instelbare terugloop stop. Ben blijk met m’n aankoop.