Het gaat allemaal zeer vlot. Bedankt

Correcte service, alles vlot geregeld ook een wijziging. Een modelvoorbeeld van een onderneming!

super!

snelle service, prima product! instructiefilmpje is ideaal als hulp bij montage en eerste gebruik

De black friday aankoop was fairplay!

Ik moest geen overbodige luxe hebben aan de kliever naar waar opzoek was. Zelf tuinaannemer en de job moet gewoon gedaan worden en dat doet het ook. De gebruiksaanwijzing goed volgen en er loop nix mis. Enige punt van kritiek is sneller communiceren stel klant gerust ;-) misschien omdat ik zelf altijd snel reageer. Verder alles correct verlopen!

De black friday aankoop was fairplay!

Heel sterke klilever wel aanbevolen om oorbescherming te gebruiken.

Werkt heel goed

Probleem een stuk is er afgebroken aan het snijgedeelte reeds de eerste dag wat doe ik hiermee

Beste Alex, zou je ons een foto kunnen mailen, dan kunnen we dit beoordelen? Andere vraag: gebruik je de Uni Klover op een houten onderplaat (ipv steen)? Dit ter bescherming van de metalen punt. We horen graag van u. Mvg. Team Timber XL

Snelle reacties van de klantendienst Correcte en vlotte afhandeling van de bestelling Jammer genoeg beschadigd geleverd maar snel een oplossing geboden Technieker ook zeer bereidwillig en vriendelijk!

Als je het gemonteerd krijgt werkt het uitstekend

Jullie moeten iets doen aan de montage instruktie. In de montage instruktie staat er dat stap 1 tem 6 moet overgeslagen worden. Al raar maar ok Je begint aan 6 en wat blijkt? Tek 6 is eigenlijk tek 9 door Een nummeringsfout. Vanzelfsprekend ben je dan aan het puzzelen en sukkelen IKEA montage instrukties zijn in het algemeen een goed voorbeeld. Eens gemonteerd werkt deze klover uitstekend!

Zeer snelle levering,top.

Alles top

Milieu vriendelijk en eenvoudig te bedienen

Milieu vriendelijk en eenvoudig te bedienen, had ik al veel langer moeten kopen!!!

Voor het klieven van de houtblokken die ik ermee moet doen? Perfect!

De Klover 8 werkt zeer goed, weinig geluid, verbreed mes splijt de blokken volledig. Krachtige motor die zware stukken aankan, als iemand de te klieven blokken voorzet kunt ge grote hoeveelheden klieven op enkele uren tijd.

Goede levering

Doet wat het moet doen. Maar toch wel meer inspanning nodig dan de filmpjes willen doen geloven.

De website is makkelijk en informatief, er werd geleverd zoals gezegd, kortom het was een perfecte ervaring

OK

OK

Klein maar fijn!

Super machine. Krijgt grote blokken moeiteloos door. Eerste ervaring was dik ok! Hopelijk blijft het zo...

Zeer goede communicatie

We hadden een kliever besteld die niet direct voorradig was, maar we werden perfect op de hoogte gehouden via mail over de levering. Tijdige en nette levering. De klover zelf werkt heel erg goed. Jammer dat het 'hakgedeelte' steeds helemaal omhoog moet om het volgende blok te klieven. Dit kost tijd. Met 2 blokken op elkaar werkt t wat sneller.

Beste Ruud, bedankt voor de review. Je kan de terugloop van het mes traploos instellen bij de Klover 8. Laat het mes naar onderen komen tot de gewenste hoogte en zet de machine uit. Aan de achterkant van de kloofkolom zit een stang. Draai de knop los en trek de stang omhoog. Daarna draai je de knop weer vast. Nu heb je de terugloop beperkt en zal deze niet meer helemaal naar boven lopen. Als er nog vragen zijn, hoor ik dat graag. Mvg. Ludo van Timber XL

zeer degelijk toestel

ik heb hem nog niet getest, wel uitgepakt en geassembleerd. maar het ziet er een degelijk toestel uit, correcte en snelle afhandeling van de leverancier

Schitterend materiaal!!

Snelle levering, goed materiaal. Zo is het ook voor een vrouw perfect haalbaar om hout te zagen en te klieven.

Snel geleverd en zeer degelijk materiaal.

Vlot geleverd, fijne machine

De machine werd snel geleverd, helaas wel met een defect aan een onderdeel. Via de klantendienst werd dit snel aangepakt en kon ik vrij snel aan de slag. De machine werkt zeer goed en krachtig, ze gaat nog lang van pas komen!

Over Timber XL

Timber XL is een bedrijf dat gespecialiseerd is in de verkoop van tuinmachines en machines voor de bouw (straatwerk). Wij zijn sinds 2010 actief en reeds uitgegroeid tot marktleider op het gebied van ons assortiment. Speciaalzaken: Houtklover.nl / .org Houtklievershop.be Lumag.org Greenworksshop.com Timbershop.nl / .be DLworkx.nl