Schitterend materiaal!!

Snelle levering, goed materiaal. Zo is het ook voor een vrouw perfect haalbaar om hout te zagen en te klieven.

Snel geleverd en zeer degelijk materiaal.

Vlot geleverd, fijne machine

De machine werd snel geleverd, helaas wel met een defect aan een onderdeel. Via de klantendienst werd dit snel aangepakt en kon ik vrij snel aan de slag. De machine werkt zeer goed en krachtig, ze gaat nog lang van pas komen!

Zeer tevreden over de service en de korrte levertijd en de snelle reaktie op de mails

Ongelooflijke naservice

Na een defect aan toestel binnen de week verder geholpen. Uitstekende service na verkoop. Ik beveel Timber XL aan iedereen oprecht aan. Heb verschillende toestellen van greenworks aangekocht en deze werken allemaal meer dan behoren!! Echt een aanrader

Voldeed volledig aan de verwachtingen

Het toestel voldeed volledig aan de verwachtingen.

Alles ok

Alles zoals het hoort

Degelijke kliever aan een scherpe prijs.

Er werd snel op mijn vraag geantwoord met een duidelijke oplossing. De kliever is eenvoudig in elkaar te zetten en de ook de levering verliep prima. Zeker een aanrader!

Uitstekende machine, snel verzonden, goed contact

Klover 8xtr is een zeer degelijke krachtige en robuuste machine. Splijt vrijwel alle blokken en knoestig hout. Vorm van het mes splijt beter dan andere. Instelbare terugloop geeft tijdswinst. Prijs/kwaliteit is top. Goede opvolging door de verkoper. Aan te bevelen. Nadelen. Zwaar. Bij het splijten van grote blokken (50cm) gaan de armen erg ver uiteen waardoor je dicht met je aangezicht tegen het mes komt te zitten. Grote mensen zullen de tafel als laag ervaren.

Niet tevreden over product, aflever service oké

Slechts matig tevreden wegens ontevredenheid over gekochte product (uni klover). Afleverservice was in orde.

Goedemorgen Silke, jammer te horen dat u niet tevreden bent over de Uni Klover. Mogen wij weten waarom u niet tevreden bent? Daarnaast bent u vrij om het product te retourneren. We zullen dan het aankoopbedrag crediteren. Wij horen graag van u. Mvg. Team Timber XL

Eerlijke condities

Prijs kwaliteit is een aanrader.

Goed product en tijdig geleverd

Goed product en tijdig geleverd

Slecht

Niet kunnen dat men meer dan twee maanden en half moet wachten op de bestelling. Maar vooraf betalen dat is wel noodzakelijk. Het gaat van kwaad naar erger. Eenmaal betaald kan je fluiten en wachten. Dringend een aanpassing van de wet gevraagd ter bescherming van de consument. Dit heeft niets meer te maken met Covid of oorlogen maar geen respect meer naar de klant toe

Beste Thierry Derieuw, u wist op voorhand dat de machine niet voorradig was. Dit stond vermeld op de productpagina. Helaas is de levering daarna vertraagd, welke niet raar is tegenwoordig. Ook hierover bent u netjes op de hoogte gebracht. Een order annuleren kan ten alle tijden en het aankoopbedrag wordt dan binnen enkele werkdagen gecrediteerd. Wat u met uw review suggereert is onjuist. Klanten worden bij ons beschermd, kunnen veilig aankopen en annuleren. Wij respecteren onze klanten en waarderen het als dit ook wederzijds is. Mvg. Ludo van Timber XL

Heel tevreden.

Klantvriendelijk, goede prijs en goede kwaliteit. Aanrader.

Goede communicatie over de leveringstermijn van de verschillende producten.

Meerder producten kwamen uit verschillende magazijnen en konden niet gelijktijdig worden geleverd. Dat was geen probleem voor ons, er werd goed over gecommuniceerd.

Produkt top, doos geschonden.

Ik kocht een demomodel. Hiervoor gingen enkele euro’s eraf. Maar de doos was niet goed dichtgeplakt. Soit, het produkt zelf is top. Ik wilde een kliefmachine huren, maar gelukkig heb ik de uni klover gekozen. Volgend jaar nog geniet ervan. En ja, bij sommige boomstronken vraagt het wat arbeid, maar splijten doen ze, yes!

Nog niets ontvangen

De transporteur ging woensdag leveren. 4 dagen later nog niks ontvangen en geen communicatie

Goedemorgen Jean-Marie, voor vragen over transport, kunt u het beste een email sturen naar [email protected]. Wij gaan het dan gelijk voor u uitzoeken. Ik ga nu informeren bij de betreffende vervoerder en breng u zsm op de hoogte. Mvg. Team Timber XL.

uitstekend

Correcte levering en product helemaal volgens beschrijving.

Ontevreden

Kliever is nog steeds niet geleverd

Goedemorgen Nico, de zending is wel volgens schema verstuurd, maar staat nog bij de vervoerder. We gaan contact opnemen. Komt in orde. Graag toekomstige vragen over transport communiceren per email: [email protected]. Mvg. Team Timber XL // Houtklievershop.be

Doet wat het belooft!

Goede en duidelijke uitleg op de webshop. Probleemloos afhandelen van het order. Goede opvolging van verzending dankzij track&trace Supersnelle levering (‘s middags besteld, de ochtend daarna geleverd) Het vraagt enige tijd om het toestel in elkaar te zetten maar ook hier alles duidelijk en geen problemen. Werkervaring met het toestel: eerste indruk is prima.

Zeer snelle levering , al redelijk veel hout met gekliefd gaat zeer goed

Correct, goede en eerlijke verkoop

Goed en betrouwbaar

Tip top

Kliever werkt beter dan ik dacht ben er zeer tevreden over na 1 kuub geloven te hebben waarom dan 4 ,5 vijsje voor hoogte is de vleugel te klein en de hand leiding zit in doos en daar je de doos moet bij houden volgens de handleiding was ze al stuk ook de levering was perfect goed zo

Op dag 1 besteld en 2 dagen later reeds aan huis geleverd. Top

Ik ben erg tevreden van zowel het toestel als de vlugge levering.

Weert 78 6231SB Meerssen

+31 (0) 438 521 544

Over Timber XL

Timber XL is een bedrijf dat gespecialiseerd is in de verkoop van tuinmachines en machines voor de bouw (straatwerk). Wij zijn sinds 2010 actief en reeds uitgegroeid tot marktleider op het gebied van ons assortiment. Speciaalzaken: Houtklover.nl / .org Houtklievershop.be Lumag.org Greenworksshop.com Timbershop.nl / .be DLworkx.nl