Goed product, werkt perfect.

Een uitstekend product wat doet wat het moet doen. Ruim voldoende informatie wat betreft de datum van levering die overigens op tijd werd afgeleverd. Duidelijke beschrijving van het product hoe het in elkaar gezet moet worden.

• Welk product heeft u gekocht? klover 8ton

Duidelijke website, goede levering, goed product!

Niets op aan te merken

• Welk product heeft u gekocht? Klover 5

Goeie service en degelijke machine.

De machine werd geleverd op afgesproken datum. Hij was simpel in elkaar te zetten en werkt goed.

• Welk product heeft u gekocht? Houtkloofmachine

Meer dan uitstekende service

Geen woord gelogen, leveren echt wat ze beloven en super snel. Uitstekende kwaliteit houtklover!

Goed en snel

Vooraf even gebeld over een paar detailvragen. Snel en goed antwoord gekregen. Levering binnen 3 dagen. Klover 8 was goed verpakt, en dankzij de video online, snel in elkaar gezet. Het kloven (hele moeilijke stukken met veel takken en knoesten) gaat als de brandweer. Kortom doen

• Welk product heeft u gekocht? Klover 8

Eén van de betere web-winkels

Over de ganse lijn positief. Enkel de handleiding van de geleverde machine kon iets beter (voor wat het vullen van de hydraulische olie betreft).

• Welk product heeft u gekocht? gude GHS 500 6,5 T

In een woord: goed.

Na de bestelling duidelijk tijdsindicatie ontvangen, voor levering eveneens op een juiste manier gecommuniceerd. Levering was op tijd en zoals beloofd. Helaas had de chauffeur een mindere dag waardoor ji zelf enige schade reed. Monteren van de losse onderdelen makkelijk, duidelijke handleiding en snel gebeurt. Machine werkt prettig en doet gewoon wat hij moet doen.

Geen overleg reparatie

Heb al na 2 weken mijn klover 7 kloofmachine ter reparatie aan moeten bieden ( duwmechanisme liep vast tijdens kloven en tijdens terugloop) het bleek allemaal mijn schuld te zijn, en de kloofmachine werd pas terug gestuurd na betaling, geen overleg mogelijk.

• Welk product heeft u gekocht? Klover 7 kloofmachine

Beste Harry, ik begrijp je frustratie, maar wij kunnen er niks aan doen als u de machine niet goed gebruikt. U heeft de machine gebruikt zonder beschermkap. Dit om er veel te grote houtblokken mee te kloven. Vervolgens zijn problemen ontstaan. Dit is geconstateerd door onze servicepartner en ook bewezen met foto's (deuken in zijgeleider, waardoor het duwmechanisme vast liep). We hebben dat ook goed uitgelegd. Onjuist gebruik heeft geleid tot schade en is geen garantie. Uit coulance hebben we zelfs nog een deel van de kosten voor onze rekening genomen. Mvg. Ludo van Houtklover.nl

Snelle levering en perfecte service.

Ik heb met de leverancier van mijn houtklover gebeld. Hij gaf mij goede tips en dacht met mij mee. Perfect en goed geholpen. Bedankt voor deze fijne medewerking.

• Welk product heeft u gekocht? Olie houtklover

vlotte levering van een kloofmachine

Besteld op vrijdag > 3 werkdagen later geleverd. Top!

• Welk product heeft u gekocht? Kloofmachine

Prima afhandeling

Na een bestelling geplaatst te hebben was het artikel helaas niet meer leverbaar. De prima aangeboden alternatieven waren helaas niet wat ik zocht. Op mijn verzoek, zonder problemen, het aankoopbedrag binnen een dag retour. Prima service!

• Welk product heeft u gekocht? N.v.t.

Product is goed. Transport maatschappij uitermate slecht

Het product werd 3 dagen later geleverd door de transport firma. Op de dag van de oorspronkelijke levering was het product zogenaamd zoekgeraakt op hun depot

• Welk product heeft u gekocht? Uniklover

Beste Rob, bedankt voor de beoordeling. In deze (corona)tijd is het extreem druk, ook bij vervoerders. Vertraging komt helaas wel eens voor. Gelukkig is de Klover uiteindelijk goed geleverd. Veel plezier ervan. Mvg. Ludo van Houtklover.nl

Goed apparaat

Op zich goed apparaat. De beitel blijft soms onderaan in het hout vast zitten, zodat je eerst de machine uit moet zetten voor je verder kunt. Verder werkt de hefhoogte begrenzer niet (goed). De stelstroef/de glijstang is te glad, waardoor de kloofbeitel toch steeds teruggaat in de hoogste stand.

• Welk product heeft u gekocht? Klover 8

Beste Hans, bedankt voor de beoordeling. Het vast blijven zitten van de beitel in het hout (onderaan), zou niet moeten. Graag een goede verlengkabel gebruiken (10 meter / 3x2,5mm dik). Zou het probleem blijven bestaan, dit per email melden. Een monteur zal dan contact opnemen om het op te lossen. De stang zou je eventueel iets grover (opschuren) kunnen maken. Als er nog vragen zijn, hoor ik dat graag. Mvg. Team Houtklover.nl

Uitstekend.

Bestellen gaat eenvoudig, je wordt via mail goed op de hoogte gehouden van de voortgang en aflevermoment.

• Welk product heeft u gekocht? Houtklovef 8

Goed te woord gestaan door houtklover.nl

Donderdag was die verstuurd de klover maar door omstandigheden bij de transporteur was die niet mee gekomen op de route ik had goed contact net de houtklover gehad maar toch even met assen gebelt ik kon hem zelf wel halen zo gezegt zo gedaan daar stond me pallet ik heb hem op de aa hanger gezet en naar huis gereden daar hem in mekaar gezet en hij draaide meteen Heb er echt plezier aan en wat ik eerder had gelezen ik heb er ook een nieiwe hobby bij en me vrouw ook want ik gaf de baby de fles en me topper stond hout te kloven echt ene fijn en vriendelijke machine met goeie communicatie ik geef het een dikke duim en bij radar zou ik je willen aanbevelen voor warme douche Nog maals bedankt voor de goeie en fijne samenwerking

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover

Super, klover was niet direct leverbaar. Maar netjes gecommuniceerd en nagekomen

Super. Klover was niet gelijk leverbaar, is goed gecommuniceerd en nagekomen

Helemaal top

Heb een 8 tonner gekocht helemaal top service zeer goed en duidelijk aflevering ook zoals vooraf afgesproken. Ook het in elkaar zetten van klover is geen probleem zeer duidelijke omschrijving via volg stappen en foto's

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover GHS 500/ 8 TE güde

Heel goef

Het was een genot om met deze houtklover te werken super goede klover

• Welk product heeft u gekocht? Hputklover

Super kloofmachine en nog betere service.

Ik heb de kloofmachine nu 1 dag in bezit en in gebruik, maar bevalt erg goed. Het in elkaar zetten van een paar onderdelen is een fluitje van een cent. De meeste onderdelen zijn al in elkaar gezet. Ik miste 1 borgpen maar via de klantenservice is dat zeer snel opgepakt .

• Welk product heeft u gekocht? Gude Houtklover

Perfecte levering

Houtklover.nl is zeer betrouwbaar, ze kwamen alle beloftes na, en naast de scherpe prijzen waren ze ook nog zeer behulpzaam bij de levering van mijn houtklover 8. Zeer aan te bevelen!!

grandioos

erg blij mee

• Welk product heeft u gekocht? houtklover

Prima communicatie en snelle service

Geen bijzonderheden

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover

Fijne site, snelle levering, goeie kwaliteit.

Een goeie duidelijke site waar ik de kloof vond die ik zocht. Het is een zeer sterke kloof die voldoet aan mijn verwachting. Prijs kwaliteit verhouding is meer dan goed.

• Welk product heeft u gekocht? 8 ton kloof