Alles correct afgehandeld Een mooi produkt

Prima Service, prima machine, handleiding kan duidelijker.

De machine komt grotendeels voorgemonteerd. Prima service dus. Keurig en op de afgesproken tijd bezorgd. Dat voor-monteren blijkt even later een goed idee, want de plaatjes in de handleiding zijn niet allemaal even duidelijk. Prima oplossing dus zo. Goede service, mede daarom. En de machine werkt helemaal zoals beloofd.

goede en snelle levering volgens afspraak!

zeer goed!!

Werkt perfect

Makkelijk te installeren werkt direct zonder problemen

Apparaat functioneert

Ik heb de motor gestart en de arm gaat omhoog. In eerste instantie gezocht naar de knop om de arm naar omlaag te laten gaan. Daarna de instructiefilm zorgvuldig bekeken, want de handleiding voor de opbouw is niet al te duidelijk. Uiteindelijk stelde ik vast dat de uiteinden van de beide handels bij de opbouw in de stalen sleuven moeten worden gebracht.

Beste Mik, voor de Klover 8 hebben wij inderdaad een productvideo gemaakt. Die van begin (levering) tot eind (werking en machine opslaan) alles laat zien. De zwarte hendels (van bedieningsarmen) moeten inderdaad in de beugel geplaatst worden. Dit is voor de bediening van de hydraulische pomp. Als er nog vragen zijn, hoor ik dat graag. Mvg. Ludo van Houtklover.nl

Klover was bij bestelling even niet op voorraad

Zeer goede communicatie over gehad, uiteindelijk geleverd volgens afspraak. Daarna de kloofmachine in elkaar gezet wat goed lukte. Apparaat ziet er zeer degelijk uit. Maar dan....... geen stopcontact kunnen vinden waarop de zekering niet uit slaat. Dus nog niet gebruikt. Doe ik dan iets niet goed, of heb ik iets over het hoofd gezien? Kwa bestelling, facturering, levering en uitvoering helemaal top. Alleen de werking is nog flop. Suggesties?

Beste Heinz, bedankt voor de review. De Klover 8 moet draaien op een groep/zekering, waarop geen andere apparaten aangesloten zijn. De machine vraagt namelijk bijna het maximale vermogen van 1 groep. Daarnaast graag de machine starten met 1 bedieningsarm omlaag. Hiermee blokkeert u de pomp en voorkomt u een stroompiek, waarbij motor en pomp in 1 keer aangaan. Een goede verlengkabel is ook van belang: dikte van 3x2,5mm en een lengte van 10 meter (max. 25 meter). Wij verkopen honderden exemplaren per jaar van de Klover 8 en die functioneren allemaal goed. Dus dat zal bij u, met bovenstaande tips, ook wel in orde komen. Graag ook goed de handleiding doornemen. Als er nog vragen zijn, hoor ik dat graag via info@timberxl.com. Mvg. Ludo van Houtklover.nl

Goede snelle levering degelijke klover

Mooi apperaat

Houtklover 5 goed ontvangen; instructies matig

Goed verpakt, keurige timing met transportbedrijf. Foto's van de instructie klopte echter niet helemaal met de werkelijkheid. Instructies waren behoorlijk onduidelijk. Vrijwel geen tekst. Wel zeer uitgebreide veiligheidsinstructies. Bijvoorbeeld het ontluchtingsdopje; hoever open draaien ? Door het eerst open te draaien begrijp ik dat enkele millimeters voldoende is. Starten en stoppen: tekst was handiger geweest. Maar hij deed wat hij moet doen, en verder ziet het er degelijk uit. En dat is het belangrijkste. Kortom: instructies mag beter.

Beste M, bedankt voor de review en goed te horen dat de Klover 5 goed functioneert. De huidige handleidingen zijn inderdaad veelal voorzien van afbeeldingen en er wordt steeds minder tekst gebruikt. Graag informeer ik u persoonlijk aanvullend: - de ontluchtingsdop dient enkele slagen open gedraaid te worden. Dus enkele millimeters is voldoende. - als er nog vragen zijn, hoor ik dat graag via info@timberxl.com. Mvg Ludo van Timber XL

Helemaal toppie

Houtklover was niet op voorraad, werd keurig op de hoogte gehouden, geleverd voor de oorspronkelijk actieprijs en .....nu ik hem heb: blij met dat ding. Nieuwe hobby erbij

Duidelijk en alles netjes geleverd

Duidelijk contact en fijne service

Fijn contact gehad en een goede uitleg over de gekochte klover. Thuis gekomen werkte het apparaat ook zeker naar goede tevredenheid. Ook de factuurafwerking is prima gegaan. Kortom prettig zaken gedaan. Mooi apparaat voor een goede prijs/kwaliteit verhouding.

goede voorlichting en goede houtklover geleverd

Alles prima en goed volgens afspraak geleverd

Goede communicatie en netjes afgeleverd!

Accurate communicatie en op afspraak afgeleverd. Klover op een ander adres af laten leveren en afgesproken dat ze me even zouden bellen. Koerier heeft netjes gebeld en de machine op een droge plek uit het zicht geplaatst. Klover 8 heeft me voorlopig niet teleurgesteld. Hij drukt door zwaar hout met noesten.

Een handig machientje

Klooft eikenhout zonder moeite

Uitstekende machine!

Prima kloofmachine, gaat moeiteloos door alle stukken hout, ook soms met noesten. Ergonomische werkhoogte. Ben er blij mee!

Perfecte communicatie!!

Er was iets vertraging maar werd steeds prima op de hoogte gehouden van hoe en wat.

Goede communicatie mbt levering

Zou zeker bij vrienden/kennissen een aanbeveling doen, prijs/kwaliteitsverhouding zeer goed.

Goed product en goede communicatie

Na bestelling de houtklover snel in huis. Je werd goed op de hoogte gehouden wbt levering. De houtklover is zeer makkelijk in elkaar te zetten. Binnen 10 min gebruiksklaar. Het is een solide machine die goed en makkelijk werkt. Heb de klover nu een aantal keer gebruikt, maar heb geen verbeterpunten of andere opmerking. Producten en bedrijf zijn dan ook erg aan te bevelen.

Goed product, snelle levering

Een hout klover besteld, solide product. De levering was snel en je wordt per mail op de hoogte gehouden over de levering. Keurig 👍

Voldoet volledig aan mijn verwachtingen.

Doet wat het moet doen. Een ding begrijp ik niet: de bijgeleverde boor is voor één gat van 20 mm en de daarin te plaatsen geleidestang is 18 mm. De stang wiebelt dus een beetje. Verklaring?

Beste Hans, De stang is 20 mm (ik zal een foto mailen). Maar wat kan gebeuren is dat de boor tijdens het boren wat bewogen wordt. Met als gevolg dat het gat groter gaat worden. Mvg. Ludo van Houtklover.nl

Goed ding, snel geleverd.

Ben nog niet aan het kloven geslagen. Dat is een klusje als de bomen zijn omgehakt...

Goed hoor!

Een heel leuke machine voor die prijs. De montage-handleiding kon iets duidelijker, maar ach... Wie een ikea kast kan ineen steken kan dit ook. Ik heb er nu een dagje mee gewerkt (af en toe even stilgelegd omdat het natuurlijk een motortje is met beperkt vermogen) en de machine doet perfect waar hij voor gemaakt is. Tof!

De klover 7 heb ik nog niet gebruikt maar de aflevering was ronduit slecht!

De pallet en doos zijn beschadigd aan gekomen. Geen handleiding/ montage instructie was aanwezig. Contact gelegd met de leverancier om mijn frustratie te delen. Beloofd is om een hardcopy handleiding op te sturen maar nog steeds is de beloofde handleiding nog niet ontvangen!!! Via mijn telefoon heb ik een soft copy ontvangen die ik heb kunnen gebruiken om te controleren of de zending compleet was. Voor zover mis ik wat klein materiaal in de zin van bouten en moeren!!! De service niet wat ik verwacht had. Ben benieuwd of mijn verwachtingen t.a.v. dit apparaat niet te hoog zijn? Volgende week wordt het verder monteren en uit proberen.

Beste Ton, vervelend dat de levering niet naar behoren is. Wij hebben dit besproken met de vervoerder om dit in de toekomst te voorkomen. De handleiding zit normaal als hard copy in de doos. Deze gaan wij alsnog naleveren. Excuses voor de slechte ervaring. Als wij verder kunnen helpen, hoor ik dat graag. Mvg. Ludo van Timber XL

Supersnel en op tijd geleverd!

Gewoon goed

Goede machine

met beveiligingskap alleen maar te gebruiken voor dunne stammetjes.