Snel bezorgd goed verpakt goed produkt

Snel en goed bezorgd. De uniklover werkt prima.

• Welk product heeft u gekocht? Uniklover

Prima apparaat

Werkt goed en is erg sterk, ik raad aan als je ook dit apparaat wil aanschaffen ook te kiezen voor de 7 ton variant. Sommige stukken hout kunnen warrig zijn van structuur en dan heb je echt een krachtige klover nodig.

• Welk product heeft u gekocht? 7 ton klover

perfect geregeld en geleverd

we hebben hem in elkaar gezet en uitgeprobeerd. het werk allemaal perfect. ben zeer tevreden

• Welk product heeft u gekocht? klover 8N

Geweldige nazorg

Geweldig apparaat, goed verpakt en prettig afgeleverd

• Welk product heeft u gekocht? Koof machine

niet voor mensen zonder IKEA ervaring

Helaas hield een transporteur zich niet aan zijn eerder beloofde planning, waardoor voor niets een dag thuis gebleven, maar dit staat los van Houtklover.nl Er kwam best nog wat kijken bij het in elkaar zetten van de machine; niet geschikt voor mensen zonder IKEA-ervaring… De machine heb ik nog niet gebruikt, maar ziet er degelijk uit en is ook robuust en zwaar.

• Welk product heeft u gekocht? Klover 7

Ik had snel gevonden wat ik zocht, bestelling plaatsen ging makkelijk en volgens afspraak bezorgd.

Zeer goed tevreden, weet nu bij wie ik voortaan moet zijn voor alles wat betreft mijn houtklover. Mijn hartelijke dank!

• Welk product heeft u gekocht? 5 liter hydraulische olie

Geweldig, duidelijke gebruiksaanwijzing, goede materialen.

Werkt goed

• Welk product heeft u gekocht? houtklover

Geweldig product, netjes geholpen en snel verzonden!

Na veel internet vergelijk en speurwerk besloten om een 8-ton staande klover aan te schaffen. De KLOVER 8 met de actieprijs kwam voor mij als beste uit de bus. De getoonde prijs is inclusief verzendkosten en dus geen verrassing aan het einde bij afsluiten van de bestelling. Had nog een vraag voor de klantenservice en die nemen direct op en staan je netjes en behulpzaam te woord. Wat een verademing! Beveel zowel Houtklover.nl / Timber XL alsmede de Klover 8 aan. Inmiddels is er ruim 10m3 mee gekloofd naar volle tevredenheid. Wat tevens opviel is de stille motor-pomp combinatie én de eenvoudige opbouw (5min) na ontvangst pakket. Oftewel zéér tevreden kritische klant.

• Welk product heeft u gekocht? KLOVER 8

Prima product, snelle levering.

De logmatic houtmand is een waardevolle aanvulling op de klover. Hout uit het hok in de mand doen, kloven, mand oppakken en bij de kachel uitladen of daar neerzetten. 10 minuten werk, t.o.v. bijl en hakblok een enorme tijdwinst!

• Welk product heeft u gekocht? Logmatic houtmand

Super fijne en veilige houtklovet die makkelijk te bedienen is

• Welk product heeft u gekocht? Hout klover

Geweldige houtklover machine

Wat een geweldig apparaat klooft alles wat ik wil zonder problemen

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover 8

Mooi apparaat voor weinig

Klieven doet wat ie moet doen. Eenvoudig te monteren. Ook grotere blokken doet ie gemakkelijk. Geen idee of deze machine lang meegaat, maar zo op het eerste gezicht een goede koop

• Welk product heeft u gekocht? Klieven 8 ton

Op de site staat dat ik de klover kan zien en testen in Meerssen, dit was bij navraag niet mogelijk. Had de klover toevallig wel bij ons in het dorp kunnen zien en testen, mijn keuze was dus snel gemaakt. De klover voldoet ruimschoots aan mijn verwachtingen.

• Welk product heeft u gekocht? Gude houtklover 8 xtr

Bestelling goed en snel geleverd

Goede ervaring met dit bedrijf

• Welk product heeft u gekocht? Hydroliek olie

Werkt perfct

Werkt perfect

• Welk product heeft u gekocht? Klover 8 ton

Prima klover, goede prijs/kwaliteit

Contact over levering wel wat moeizaam, niet teruggebeld ondanks herhaald verzoek en levering later dan afgesproken

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover 8 tons

Geweldig apparaat en doet wat ie moet doen!

Wel zou ik de 2 plateaus inklapbaar maken zodat het geheel ook door een deur past zonder eerst alles te moeten demonteren. De hoogte afstelling van het mes is lastig om alleen in te stellen, wellicht de draaiknop in een drie punten uitvoering maken zodat vastzetten / draaien net iets gemakkelijker gaat.

• Welk product heeft u gekocht? Klover 8N Elektrische versie 230 volt

Prima product

Klover voldoet perfect

Alternatief product geleverd

Ik had de Logan houtklover besteld (demonstratiemodel), maar kreeg tot mijn verrassing de Klover. Even geaarzeld maar had geen zin het zware ding retour te sturen. Eenmaal gebruikt, vrij zwaar maar werkt wel. Wel lawaaierig. Dat was o.a. samen met het iets lichtere gewicht de reden om de Logan te bestellen. Je zou ze eigenlijk alle twee moeten proberen. Kortom, niet helemaal tevreden. Als de Logan uitverkocht was had ik toch eerst even een telefoontje verwacht.

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover

Beste Jan, zojuist gebeld met de expeditie. Dit was een foutje. We gaan vandaag een Logmatic naleveren. De Uni Klover mag u houden. Mvg. Ludo van Timber XL

Mooi om mee te werken

Een hele mooie machine om fijn mee te werken

• Welk product heeft u gekocht? Klover 8

Geweldig houtklover

Tevreden, prima product Klover8

• Welk product heeft u gekocht? Klover 8 230V

Kloofmachine XTR-8 aangeschaft

Besteld, betaald en de kloofmachine werd op afspraak geleverd. Chauffeur heeft hem netjes naar wens neergezet. In elkaar gezet en 2 dagen later aan de slag gegaan. Bevalt zeer goed. Machine kan wat hij beloofd. Naw gegevens zijn fake, want daar houd ik niet van. Ook jij succes met kloven met de super machine

• Welk product heeft u gekocht? Kloofmachine XTR-8

De opmerking van Pipo over de NAW gegevens is ons onbekend. Ons magazijn: Timber XL Graafschap Hornelaan 139a 6001AC Weert (Bezoek op afspraak) TELEFOON: +31 (0) 438 521 544 EMAIL: [email protected] Houtklover.nl is onderdeel van Timber XL B.V.

Super ervaring met dit bedrijf, snelle levering

• Welk product heeft u gekocht? Hydrauliek olie

Prima klover.

Eenvoudig te bedienen. Doet wat die moet doen: houtkloven. Apparaat is snel geleverd.

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover

prima verzorgd

prima levering

Weert 78

6231SB Meerssen

0031 438 521 544

Over Timber XL

Timber XL is een bedrijf dat gespecialiseerd is in de verkoop van tuinmachines en machines voor de bouw (straatwerk). Wij zijn sinds 2010 actief en reeds uitgegroeid tot marktleider op het gebied van ons assortiment. Speciaalzaken: Houtklover.nl / .org Houtklievershop.be Lumag.org Greenworksshop.com Timbershop.nl / .be DLworkx.nl