simpel maar doeltreffend

simpel apparaat en werkt prima.

• Welk product heeft u gekocht? uni klover

Wij zijn heel tevreden.

Het was voor ons een hele investering, maar hij heeft zijn geld al opgebracht.

• Welk product heeft u gekocht? Kloofmachine

Prima product en zeer snel geleverd

Ik kocht via internet om circa 14:00 een Klover 8. De volgende dag werd deze al om 10:00 geleverd. De Klover was simpel in elkaar te zetten en werkt perfect zoals verwacht voor het kloven van dikke eiken en berken stammen. Bedankt Houtklover.nl

Goed werkende hout klover

Mooi product. De linker handel kan niet zo recht naar voren als rechter doordat de stop iets te veel naar links zit. Maar niet onoverkomelijk. Moest wel een stopcontact vinden die niet stroom deelde met andere stroomgebruikers op dezelfde 16amp zekering. Daarna ging ik vlot door mijn stapel met droog hout. Werkt erg prettig met dit recht opstaande model.

snelle levering van Klover 8 en werkt prima

na levering eenvoudig te monteren. stekker er in en kloven maar

• Welk product heeft u gekocht? klover 8

Correcte afhandeling

Geen problemen

• Welk product heeft u gekocht? Klover Gude 8 ton

Niets op aan te merken

Ik had een houtklover besteld en deze werd snel geleverd. Direct uitgeprobeerd en het werkt precies zoals ik had verwacht.

• Welk product heeft u gekocht? uni klover

Toppy alles

Alles-toppy

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering en de klover werkt perfect.

• Welk product heeft u gekocht? Klover

Product zoal beschreven. Top!

• Welk product heeft u gekocht? Houdklover 7

Duidelijke website, na bestellen weet je precies waar je aan toe bent.

Goede service, houtklover 8 voldoet exact aan mijn verwachting.

Prima houtklover

Net de eerste 2 kuub gekloofd. Diverse soorten hout, ook eiken. Werkt super eenvoudig.

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover 8 ton

Klover 8: fantastisch apparaat. Doet precies waar het voor bedoeld is: hout kloven.

Dit is een prima houtklover. Kan zeer gevarieerde houtsoorten en diktes aan. Gaat moeiteloos door knoesten heen, etc. Snel gemonteerd, eenvoudig in gebruik én veilig. Prima geschikt voor een particulier zoals ik. Als je zorgt dat de blokken van ongeveer dezelfde lengte bij elkaar liggen, kun je de hoogte van het splijtmes daarop afstellen. Dan kun je nog sneller werken. Grote blokken kun je in 2 keer in 4 stukken kloven.

• Welk product heeft u gekocht? Stikkan houtklover

Van bestelling tot levering en gebruik prima!

Van bestellen tot levering alles naar tevredenheid. Houtklover zelf voldoet aan alle verwachtingen.

Prima machine!!

Werkt perfect, eenvoudig degelijk en veilig!!

geweldig apparaat

Machine snel in elkaar gezet op 1 bout na voor een van de zij tafels. de voorgeboorde gaten zitten niet recht tegenover elkaar. Het apparaat werkt perfect. Gelijk een aantal grote (grenen) stammen gekloofd. Als een mes door de boter.

• Welk product heeft u gekocht? Klover 8

Prima zaak, goed in contact, klantvriendelijk

Fijne zaak, veel keus, goed advies gekregen en vlotte levering

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover 8

Na aflevering kapot tijdens transport, gelijk een nieuwe opgestuurd gekregen.

• Welk product heeft u gekocht? Kloofmachine

Snelle levering, top product.

Zeer fijn bedrijf om zaken mee te doen. Snelle levering. Ik heb een 7 ton kloofmachine gekocht, deze ziet er goed uit en functioneert perfect. Duidelijke beschrijving om de machine verder in elkaar te zetten.

• Welk product heeft u gekocht? Klover 7

Goed werkende klover alleen de puntlas aan het pijpje bovenaan de bediengsarm slecht gelast zal in de toekomst wel problemen geven

• Welk product heeft u gekocht? N.v.t.

Prijsverhouding en kwaliteit top. En transport snel binnen 2 dagen stond het al hier precies op tijd voor me klus.

Goede ervaring.

zeer goede en duidelijke service.

• Welk product heeft u gekocht? houtkliever

snel geleverd

het vervangingsonderdeel was snel geleverd.

Duidelijke site

Duidelijke site. Wel een aantal weken moeten wachten op product. Zou fijn zijn als daar een berichtje van was geweest. Wel een leveringbericht ontvangen even voor levering. Product netjes afgeleverd.