Alles goed en op tijd bezorgt meteen wezen kloven werkt perfect zeer degelijke machine.is het geld dubbel en dwars waard

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover 7

Zeer degelijk voor een mooie prijs!

Besteld en netje geleverd op het afgesproken tijdstip. En vandaag de hele dag ermee gewerkt super machine!

• Welk product heeft u gekocht? Gude 8 tons staande

prima product

Het product werd snel geleverd. Gebruiksaanwijzing is wat summier, het helpt als je de filmpjes eerst goed bekijkt. In de praktijk gaat als dje de slag eenmaal te makken hebt net zo eenvoudig als het op de demonstratiefilmpjes lijkt. Bij dikkere stukken hout werkt het perfect, bij wat dunnere stammetjes is het net wat wiebeliger. Ik ben er zeer content mee, het is precies wat ik nodig heb.

• Welk product heeft u gekocht? Smartholder

niet positief

er kwam veel olie vrij de eerste keren dat ik hem gebruikte het is nu weg maar het was onverklaarbaar heb nu de peilstok geontroleerd het was net nog boven de onderste streep contact met de techniche man heb hem foto's gestuurd maar niets meer gehoord hoop dat het goed blijft gaan één minpunt ik kon hem terugsturen maar hoe kun je hem met al die piepschuim terug in die grote doos krijgen ook de kosten die daaraan kleven zijn ook zeer hoog al met al goede machine de tijd zal het uitwijzen

• Welk product heeft u gekocht? klover 7 ton

Beste Willem, ik ben blij te lezen dat u de machine, tot op heden als "goed" beoordeeld. Zoals telefonisch besproken verwacht ik niet dat de - in begin - overtollige olie een probleem is. De monteur zal hier op zeer korte termijn nog op terug komen. Wij vragen u dan ook even geduld te hebben, want in deze drukke tijden lukt het niet altijd om binnen 1 werkdag alles te beoordelen. Voor toekomstige klanten enige toelichting op de retourprocedure: wij hanteren 30-dagen retourrecht van ongebruikte producten. Bij een retour betalen wij de gemaakte verzendkosten. De retourkosten zijn voor de klant. Lijkt ons een faire deal. In deze kwestie hebben we zelfs uit coulance voorgesteld om een gebruikte machine (valt buiten retourrecht) retour te nemen. Dit voor slechts 8% waardevermindering. Als er nog vragen zijn, hoor ik dat graag. Mvg. Ludo van Houtklover.nl

Bezorg firma bezorgt gewoon niet na enkele keren bellen

Ik wil graag mijn geld terug of het product geleverd krijgen. Deze firma (Transmission) gaat het niet doen.

• Welk product heeft u gekocht? Hydrologische olie

Beste Simon, indien er problemen zijn met de levering, kunt u het beste contact opnemen met ons. Wij zullen dit dan voor u oplossen. Ik ga informeren bij Transmission en zorgen dat alles in orde komt. Mvg. Ludo van Timber XL Update: 8 februari email van klant, dat pakket geleverd is.

Zeer tevereden!

Aankoop op website gedaan. Een aantal zeer heldere video's bekeken en juist gekozen! KLOVER 8 een echte aanrader. Levering eveneens perfect.

• Welk product heeft u gekocht? KLOVER 8

Goede kwaliteit, degelijke houtklover

Prima houtklover, zeer sterk. Zeer tevreden hierover, prima levering. Gebruiksaanwijzing zou ik aanpassen; plaatjes zijn wel helder, aanwijzingen summier. Aan de stang aan de zijde van de bediening zit een brede metalen ring waarvan de zwarte draaiknop loshangt. Wat is de functie van deze ring en waar op moet ik deze ring vastzetten met de zwarte draaiknop. De gebruiksaanwijzing laat dit onderdeel niet zien.

• Welk product heeft u gekocht? Klover 5

Beste Kees, goed te lezen dat je tevreden bent over de houtklover. De handleiding is gemaakt in "moderne" vorm, met veel beeldende afbeeldingen/plaatjes. We merken dat onze klanten toch graag meer tekst en uitleg erbij willen. Dus daar wordt momenteel aan gewerkt. De zwarte draaiknop is om de terugloop van de duwblok te regelen. Stel het hout is allemaal ongeveer 30 cm gezaagd, dan laat je de duwblok tot ongeveer deze afstand tot het mes komen. Vervolgens hou je de hendel omlaag en met de andere hand, draai je de zwarte draaiknop vast tegen het ijzer bij het mes. De duwblok kan hierdoor niet meer teruglopen naar de beginstand. Dit werkt een stuk sneller. Als er nog vragen zijn, hoor ik dat graag. Mvg. Ludo van Houtklover.nl

Hoe makkelijk kan kloven zijn

Weinig ruimte Veilig Effectief

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover

Wat een geweldige machine

Dit had ik veel eerder moeten aanschaffen.

Prima. machine!

Een prima machine, gaat als een mes door een pakje boter. Ik heb essen stammen liggen van 5 jaar oud deze zijn zo uitgehard dat er door mijn vorige machine (3 tot) niet door te komen was. Deze Klover 8 heeft er geen moeite mee. Ben bij jullie gekomen door jullie filmpje op you tube en de goede reviews. Succes Jelle de Vries.

Fantastic tool

This is brilliant for splitting large logs for the open haard. I sharpened the splitting edge, just a little bit, so it dug into the wood a bit better, but apart from that I’m very happy with it. I would strongly recommend wearing gloves!

• Welk product heeft u gekocht? Klover

Gemakkelijk en ongevaarlijk

De klover werkt perfect zolang het niet om hardhout gaat. Het gaat snel en is totaal niet gevaarlijk. Een bijl kan gemakkelijk afketsen en bij niet goed genoeg vasthouden in je been terecht komen. Super veilig en snel dus.

• Welk product heeft u gekocht? Handklover.

Prima aankoop

Goede prijs/machine klover 7. Snelle reactie bij vragen die ik had

Goed mee te werken.

Hallo, Het feit dat we de leveringsdatum zelf kunnen bepalen is een goede service. Verder was het pakketje in goede staat, de bezorging was op tijd en bezorger was vriendelijk. De houtklover zelf bevalt zeer goed. Super apparaat. Alleen nog een vraag: Hoort bij de geleverde houtklover er nog een vergrendelingspin bij te zitten? We horen graag van u! Met vriendelijke groet. Mevrouw van Deelen

• Welk product heeft u gekocht? N.v.t.

Beste Gerry, bedankt voor de review van de Uni Klover. Er zit onderaan inderdaad een gat, maar dat is niet voor een vergrendelingspin. Ik verwacht dat dit voor het aflaten van water is. Als we nog van dienst kunnen zijn, hoor ik dat graag. Mvg. Ludo van Timber XL // Houtklover.nl

Prima machine, eenvoudig in elkaar te zetten en eenvoudig en veilig in gebruik

Ik ben 73 jaar en kan er nog heel goed mee overweg. Ook verplaatsen lukt nog goed.

• Welk product heeft u gekocht? klover 8

Superklover

Goed verpakt en zeer eenvoudig in elkaar te zetten. Werkt buitengewoon goed.

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover

Prima bedrijf

Alles keurig op tijd

• Welk product heeft u gekocht? N.v.t.

Snel, optijd en al half bos gekloofd

Alles conform afspraak en wat ze zeggen op de website

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover 8k

Prima!!!

Prima produkt en snel geleverd

• Welk product heeft u gekocht? Klover 7

Volgende dag geleverd. Sterk genoeg ook voor warrig hout

• Welk product heeft u gekocht? Klover 8

Geweldige service en prima produkten

1 op 1 contact vwb de leverdatum, prima voor elkaar. Vriendelijk en behulpzaam personeel. En de houtklover 8 doet wat hij moet doen: Kloven als een grote :)

• Welk product heeft u gekocht? Klover 8

Goede klover met veel kracht en snelle levering

Snel en transparant

Okay

• Welk product heeft u gekocht? Olie

Degelijke klover

• Welk product heeft u gekocht? Hout klover

Duidelijke website; Onduidelijk is wat je moet monteren

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover 7

Beste Titus, als er nog onduidelijkheden zijn, kunnen we eventueel een belafspraak maken. Ik zal u dan eea verder uitleggen. De afspraak kunt u plannen via email: info@timberxl.com. Mvg. Ludo van Timber XL