Machine werkt goed. Sterk en makkelijk te bedienen

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover 8N2-230 volt

Prima, alleen een probleem met een gescheurde band.

Dit probleem wordt opgelost.

prima ding

werd snel geleverd

werd snel geleverd

• Welk product heeft u gekocht? Klover 5

prima service en snel

prima service en snel

• Welk product heeft u gekocht? klover 8

klover 8. super. snel in elkaar te zetten en eenvoudig in het gebruik.

Zeer blij met deze aanschaf. Nu 3 uur met gekloofd, zelfs de grote, natte stukken knappen mooi open. Inderdaad de stelstang schuift gemakkelijk omhoog maar door het aanpassen van de stelschroef(een puntje aan gemaakt) is dit euvel snel verholpen.

werkt voortreffelijk kluift alles

• Welk product heeft u gekocht? Timbler XL

prima klover

prima machine, aflevering wat onhandig en verpakking matig

• Welk product heeft u gekocht? klover 8

Besteld en correct verzonden. Niets op aan te merken.

zeer snel product in huis.

• Welk product heeft u gekocht? hydraulische olie

Top...

Besteld... betaald... ontvangen. Werkt prima.

Perfect!

Perfecte service! Snelle reactie via de mail en in overleg de leverdatum afgesproken. Apparaat doet waar hij voor bedoeld is… kloven!

Klover functioneert prima

Prima klover ,goede prijs snelle levering

• Welk product heeft u gekocht? Klover

Prima stuk gereedschap (aan te bevelen)

Prima stuk gereedschap, stabiel, bedieningsvriendelijk.

Goede klover, zeer degelijk

Vlot geleverd

• Welk product heeft u gekocht? Klover 8

Prima werktuig, degelijk, ook om grotere schijven te kloven.

Doorzetten met kloven, uiteindelijk splijt het hout. Wel een betonnen tegel eronder leggen om tegendruk te geven.

• Welk product heeft u gekocht? Klover

wel zwaar

• Welk product heeft u gekocht? manuele houtkliever

heel goed

Nadat ik in het begin de klover niet aan de praat kreeg, telefonisch overleg gehad en goed verder geholpen. Ik heb er reeds fijn mee gewerkt, super apparaat.

• Welk product heeft u gekocht? houtklover

Snel en volgens afspraak.

Zeer tevreden. Wel zou de handleiding iets duidelijker kunnen. Olie dop wordt op een andere plaats aangegeven in boekje. (aan de zijkant en niet bij wiel op de as waar hij zit) En dat de vervangende dop er in gedrukt moet worden. De hoogte insteller springt weer terug naar hele hoogte na een paar keer splijten ondankt stevig aandraaien wieltje. Misschien is het aan te bevelen om kleinere verpakking olie te verkopen. Aan de telefoon werd mij verteld dat hij haast geen olie verbruikt.

• Welk product heeft u gekocht? klover 8

Beste Robert, onderstaand nog enige toelichting. De handleiding betreft de Klover 8 en de Klover 8-XTR. Hierdoor kunnen de afbeeldingen iets afwijken. Maar qua functie zijn ze gelijk. Voor de hoogte instelling kan je de stang iets opruwen of de punt van de bout iets scherper maken. De Klover verbruikt ook geen olie. De 5 liter olie is voor de verversing na 50 werkuren en na 500 uren. Met 5 liter kunt u 2x verversen. Als er nog vragen zijn, hoor ik dat graag. Mvg. Ludo van Timber XL

Afbouwen na snelle levering is een breeze…! Meteen operationeel, wát een kracht. Even wennen aan het omklemmen, maar dan so good!! Echt top.

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover

Doet wat een klover moet doen

Er mag een iets meer duidelijker handleiding voor de montage bij.

• Welk product heeft u gekocht? Klover 8

alles keurig volgens afspraak afgewikkeld

Alvorens tot aankoop over te gaan een vraag gesteld die snel en adequaat werd beantwoord. De bestelde klover werd volgens afspraak op de aangegeven datum (en tijdstip) afgeleverd en wordt nu met veel plezier gebruikt.

• Welk product heeft u gekocht? uniklover

nog niet aangekomen

mijn houtklover is nog niet aangekomen de chaufeur is al van 27/10 onderweg zodus kan ik geen beoordeling geven

• Welk product heeft u gekocht? N.v.t.

Blij met mijn kloofapparaat

Duidelijke communicatie betreft levering. Vriendelijke chauffeur. Duidelijke uitleg om de onderdelen te monteren. Heldere informatie of de site. En ook makkelijk te monteren voor mensen met weinig technisch inzicht. Ik ben tevreden.

• Welk product heeft u gekocht? Kloofmachine

Goed product gekregen en snel thuis bezorgd

Goed bedrijf

Vlotte levering, probleemloos.

Bestelling makkelijk, goede informatie over levertijd, levering als afgesproken.

• Welk product heeft u gekocht? Logmatic 250 houtklover

Over Timber XL

Timber XL is een bedrijf dat gespecialiseerd is in de verkoop van tuinmachines en machines voor de bouw (straatwerk). Wij zijn sinds 2010 actief en reeds uitgegroeid tot marktleider op het gebied van ons assortiment. Speciaalzaken: Houtklover.nl / .org Houtklievershop.be Lumag.org Greenworksshop.com Timbershop.nl / .be DLworkx.nl