Prima apparaat, werkt uitstekend

In elkaar zetten niet moeilijk: goed de gebruiksaanwijzing volgen. Apparaat is erg zwaar

• Welk product heeft u gekocht? Klover XTR

Het was spannend omdat elke keer de levertijd verplaatst werd waardoor we wat wantrouwig werden. Maar er werd keurig op mijn mail geantwoord. We hebben hem ook niet betaald totdat we zeker wisten dat de klover weer leverbaar was. Daarna prima op tijd geleverd. De klover nog niet getest dus daar kunnen wij nog niks over zeggen maar ik ga er vanuit dat dit ook prima is.

• Welk product heeft u gekocht? klover 8 XTR

Was niet voorradig dus duurde lang maar hebben mij constant op de hoogte gehouden over het verloop van mijn bestelling. Top gedaan.

Zoals verwacht

Gewoon prima. Zoals ik het in mijn webshop ook doe:)

• Welk product heeft u gekocht? Klover

Snel reactie op mailverkeer, geen onzin en zeer klantvriendelijk

• Welk product heeft u gekocht? Klover 8 XTR

Een bedrijf die zijn afspraken nakomt.

Na telefonisch contact de juiste informatie gekregen welke houtklover de geschikte was. Na de bestelling binnen 3 werkdagen geleverd. Houtklover nog niet gebruikt maar wel in elkaar gezet.

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover 8 xtr

• Welk product heeft u gekocht? houtklover

Zeer goede klover

Werkt perfect, doet wat die moet doen, snel en goed. 1 kleun minpuntje in mijn ogen, de handgrepen staan te dicht tegen de veiligheidskleppen. Ik heb de handgrepen verlengd en nu werkt die perfect.

• Welk product heeft u gekocht? Klover 8ton

Geweldige klover

Goede communicatie omtrent de levering.

Te laat geleverd

Afspraak was 5 aug, heb daar vrij voor genomen al wat er kwam was een mail met lever datum van 8 aug, 8 aug werd 9 aug ik blijf natuurlijk geen vrij nemen terwijl er toch niets geleverd wordt, heb ik maar gebeld voor nieuwe afspraak hoop dat dat wel gaat lukken heb weinig hoop.

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover 8 ton

Algemene informatie over levering: na bestelling ontvangen klanten een orderbevestiging. Hierop staat een eventuele eerste leverdag en tevens dat hieraan geen garanties geclaimd kunnen worden. Levertijden kunnen afwijken, afhankelijk van vervoerder en voorraad. Uiteraard leveren we zo snel als mogelijk en worden klanten op de hoogte gehouden van verzending (deze info staat in de orderbevestiging). Wij hebben meneer dit ook meerdere malen gecommuniceerd. Na verzending kan een bestelling helaas een keer vertragen bij de transporteur. Dit is niet te voorkomen, maar uiteraard wel vervelend voor de klant.

Het apparaat werkt goed.

Droog hout is goed te kloven. Handvat was wel snel kapot.

• Welk product heeft u gekocht? houtklover

Goedemorgen Harry, goed te horen dat u tevreden bent over de werking van de Uni Klover. Het is uiteraard niet de bedoeling dat het handvat zo snel kapot is. We gaan een nieuw handvat leveren. Als er nog vragen zijn, hoor ik dat graag. Mvg. Ludo van Timber XL // Houtklover.nl

Geleverd vlg afspraak

• Welk product heeft u gekocht? Klover7

Uni Klover, eenvoudig en goed

De klover is zwaar en vereist wat spierkracht. Eiken- en beukenhout hebben wat slagen nodig, maar splijten zonder al te veel moeite. Bovendien is de klover na gebruik makkelijk op te bergen. Een aanrader als je weinig hout moet kloven.

• Welk product heeft u gekocht? Uni Klover

Aflevering datum product niet nagekomen

Ik kan Houtklover.nl nog niet beoordelen omdat mijn bestelling nog niet is aangekomen. Transport bedrijf TransMission heeft mijn netjes per mail de aflevering datum bevestigd maar niet geweest op die dag.Pas de dag erna kreeg ik een mail dat de levering vertraagt was.Niet handig omdat ik er niet was.Ik heb dus vrij genomen en zitten wachten voor niets.Je kan het bedrijf niet bellen en de afspraak aleen per mail veranderen.Je kan er ook geen leveringen tijden aangeven.Dus gaan we weer dinsdag lekker vrij nemen en afwachten of ze wel komen.Houtklover.nl zal wel 5 steren krijgen denk ik maar niet het transport bedrijf..... Ter info.ptoduct is te zwaar om bij buren af te leveren.

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover

Goedemorgen Bernard, vervelend dat het Transmission niet gelukt is op de verwachte dag te leveren. Ik zie dat ze een nieuwe afspraak met u gemaakt hebben, dat is mooi. Als er vragen zijn over transport, kunt u ons altijd mailen. Wij gaan het dan voor u uitzoeken. Als er nog vragen zijn, hoor ik dat graag. Mvg. Ludo van Timber XL // Houtklover.nl

Wat een simpel en effectief manier om hout te kloven

• Welk product heeft u gekocht? LM250

Goed product en netjes geleverd

1 ding, als er nou een opmerking bij staat dat als die geleverd wordt door een transportbedrijf of bezorging dat ze even van te voren bellen ivm de locatie. Kom dit dan ook na of geef dit ook door aan de bezorging. Nu gingen ze mij bellen toen ze er al waren dat ze niet bij het afleveradres konden komen. Ik kon ook niks meer regelen. Even communiceren met elkaar werk iets prettiger.

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover

Ben zeer tevreden met de houtklover. Gaat door moeilijkste stukken hout heen . Zeker een aanrader . Is zijn geld meer dan waard

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover

Veilig, makkelijk maar niet zo snel

Gekocht voor veiligheid en gemak. Wilde niet meer met een zware bijl zwaaien. Daarvoor is het een groot succes. Alleen heb je meer klappen nodig dan ik dacht om een blok te kloven. Voor grote hoeveelheden is hij dus minder geschikt

• Welk product heeft u gekocht? Veiligheid

Super apparaat, heeft nog geen stam, die hij niet kloven kon.

Heb er inmiddels 20 kuub mee gekloofd. Noesten hij geeft er niks om. Ben er zeer blij mee. Ik had niet verwacht dat deze 8tons kloof machine zo sterk was.

• Welk product heeft u gekocht? Klover 8

Klover klooft niet, vreselijk ding!

Een klover hoort te kloven en dat doet deze niet. Bovendien is het een demonstratie model, maar dan nog mag je verwachten dat er gekloofd kan worden. Maar niet dus.

• Welk product heeft u gekocht? Klover

Goedemorgen Ken, jammer te horen dat je niet tevreden bent over de Uni Klover. Deze is vooraf geschikt voor iets zachter hout en niet al te grote stammen. Bij harder hout en grote stammen, zijn meerdere slagen nodig. Dit kan inderdaad tegenvallen, want blijft toch fysiek werk. Sommige klanten maken de punt scherper met een slijptol, waardoor hout sneller splijt. Uiteraard is het geen probleem om de Uni Klover retour te sturen. Dit mag je aanmelden via email: info@timberxl.com. Ik hoor graag van je. Mvg. Team Timber XL / Houtklover.nl

Snel geleverd klover werkt fantastisch

Klover werkt boven verwachting, en ik verwachtte er veel van

• Welk product heeft u gekocht? Handmatige klover

Handige klover!

Uni Klover gekocht, flink zwaar, niet echt door iedereen te hanteren denk ik maar voor een volwassen man geen probleem. Moet wel oordoppen in of oorkleppen op, het metaal op metaal geluid is hard. Maar het resultaat is super, paar tikken en je bent zo door het blok heen!

• Welk product heeft u gekocht? Handklover

Niet vlekkeloos…

Product snel geleverd. Twee kleine deukjes in elektromotor. Verder goede werking voor degelijk uitziend apparaat.

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover

Goedemorgen Reinier, vervelend dat de levering niet vlekkeloos is verlopen. Heeft u foto's voor ons van de deukjes in de motor en (eventueel) van de beschadigde doos? Mag gemaild worden naar info@timberxl.com. Ik hoor graag van u. Mvg Ludo van Houtklover.nl

mooi machine

machine goed werk mooi, helaas de levering ging niet naar wens zeggen dat ze niet met een vrachtwagen kan komen, als je even belt dan was er helemaal geen probleem nu twee keer rijden wat een kosten een belletje was gekoper

• Welk product heeft u gekocht? kloofmachine

Volkomen volgens verwachting uitgevoerd

Kan niet beter