Mooi apparaat voor weinig

Klieven doet wat ie moet doen. Eenvoudig te monteren. Ook grotere blokken doet ie gemakkelijk. Geen idee of deze machine lang meegaat, maar zo op het eerste gezicht een goede koop

• Welk product heeft u gekocht? Klieven 8 ton

Op de site staat dat ik de klover kan zien en testen in Meerssen, dit was bij navraag niet mogelijk. Had de klover toevallig wel bij ons in het dorp kunnen zien en testen, mijn keuze was dus snel gemaakt. De klover voldoet ruimschoots aan mijn verwachtingen.

• Welk product heeft u gekocht? Gude houtklover 8 xtr

Bestelling goed en snel geleverd

Goede ervaring met dit bedrijf

• Welk product heeft u gekocht? Hydroliek olie

Werkt perfct

Werkt perfect

• Welk product heeft u gekocht? Klover 8 ton

Prima klover, goede prijs/kwaliteit

Contact over levering wel wat moeizaam, niet teruggebeld ondanks herhaald verzoek en levering later dan afgesproken

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover 8 tons

Geweldig apparaat en doet wat ie moet doen!

Wel zou ik de 2 plateaus inklapbaar maken zodat het geheel ook door een deur past zonder eerst alles te moeten demonteren. De hoogte afstelling van het mes is lastig om alleen in te stellen, wellicht de draaiknop in een drie punten uitvoering maken zodat vastzetten / draaien net iets gemakkelijker gaat.

• Welk product heeft u gekocht? Klover 8N Elektrische versie 230 volt

Prima product

Klover voldoet perfect

• Welk product heeft u gekocht? houtklover

Alternatief product geleverd

Ik had de Logan houtklover besteld (demonstratiemodel), maar kreeg tot mijn verrassing de Klover. Even geaarzeld maar had geen zin het zware ding retour te sturen. Eenmaal gebruikt, vrij zwaar maar werkt wel. Wel lawaaierig. Dat was o.a. samen met het iets lichtere gewicht de reden om de Logan te bestellen. Je zou ze eigenlijk alle twee moeten proberen. Kortom, niet helemaal tevreden. Als de Logan uitverkocht was had ik toch eerst even een telefoontje verwacht.

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover

Beste Jan, zojuist gebeld met de expeditie. Dit was een foutje. We gaan vandaag een Logmatic naleveren. De Uni Klover mag u houden. Mvg. Ludo van Timber XL

Mooi om mee te werken

Een hele mooie machine om fijn mee te werken

Geweldig houtklover

Tevreden, prima product Klover8

• Welk product heeft u gekocht? Klover 8 230V

Kloofmachine XTR-8 aangeschaft

Besteld, betaald en de kloofmachine werd op afspraak geleverd. Chauffeur heeft hem netjes naar wens neergezet. In elkaar gezet en 2 dagen later aan de slag gegaan. Bevalt zeer goed. Machine kan wat hij beloofd. Naw gegevens zijn fake, want daar houd ik niet van. Ook jij succes met kloven met de super machine

• Welk product heeft u gekocht? Kloofmachine XTR-8

De opmerking van Pipo over de NAW gegevens is ons onbekend. Ons magazijn: Timber XL Graafschap Hornelaan 139a 6001AC Weert (Bezoek op afspraak) TELEFOON: +31 (0) 438 521 544 EMAIL: [email protected] Houtklover.nl is onderdeel van Timber XL B.V.

Super ervaring met dit bedrijf, snelle levering

• Welk product heeft u gekocht? Hydrauliek olie

Prima klover.

Eenvoudig te bedienen. Doet wat die moet doen: houtkloven. Apparaat is snel geleverd.

prima verzorgd

prima levering

• Welk product heeft u gekocht? houtklover

Uitstekend product.

Na een paar dagen in mijn bezit een uitstekend werkende machine (tot op heden)

• Welk product heeft u gekocht? Klover 5

De klover is geweldig en precies zoals beschreven op jullie site. Optimaal! Ook werd het keurig verpakt afgeleverd. Ik ben zeer tevreden.

• Welk product heeft u gekocht? Klover 8 - XTR

Werkt perfect en goed handelbaar

Stammen van 40cm zijn goed te kloven

• Welk product heeft u gekocht? LM-250 DEMO

Snel geleverd en tot nu toe prima klovert.

Schroefdraad van de terugloopverstelling niet goed getapt. Zelf opgelost met tap 8mm.

Werkt prima

Vlot geleverd en doet wat ie moet doen

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover

Goede en snelle afhandeling!!

Goede ervaring

• Welk product heeft u gekocht? Klover 8 XTR

Besteld, betaald, geleverd. Lekker vlot.

• Welk product heeft u gekocht? Uni Klover

Correct behandeld

Snel antwoord, snel bezorg. Helemaal prima

• Welk product heeft u gekocht? Hydroliek olie

Snel en krachtig apparaat

Na telefonisch contact de klover online besteld en direct af kunnen halen. Thuis in 10 min geïnstalleerd, werkt top. Enige puntje van kritiek zijn de zijtafeltjes, deze zijn veel te zwak. Zonder deze tafeltjes werken gaat ook prima dus niet echt een probleem verder.

goed geregeld

prima service

• Welk product heeft u gekocht? olie

Het is een mooi machine

Hij is goed sterk

Over Timber XL

Timber XL is een bedrijf dat gespecialiseerd is in de verkoop van tuinmachines en machines voor de bouw (straatwerk). Wij zijn sinds 2010 actief en reeds uitgegroeid tot marktleider op het gebied van ons assortiment. Speciaalzaken: Houtklover.nl / .org Houtklievershop.be Lumag.org Greenworksshop.com Timbershop.nl / .be DLworkx.nl