Snelle levering en goed product

Makkelijk te bestellen, compleet en kwalitatief goed product. Snelle levering.

Top product

Fijne werkhoogte. Goed instelbaar.

• Welk product heeft u gekocht? Klover7

Aankoop was zeer positieve ervaring.

Apparaat voldoet aan alle verwachtingen. Levering was vlot, aflevering prima geregeld.

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover 8

Snel gewenste product geleverd

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover 7 tons

Een handzame houtklover en krachtig genoeg voor eiken rond 30 cm

Een tweetal opmerkingen: 1. het vullen van de olie is een beetje lastig, maar nog lastiger is de peilstok aflezen. Wat gebeurt er als er teveel olie in zit? 2. Hoe moeten de kleine gaten met vet gevuld worden om de zuil te onderhouden?

• Welk product heeft u gekocht? GUDE GHS 500/8TE

Goedemorgen JanRoel, onderstaand meer informatie betreffende je vragen. 1. Op de peilstok staan 2 keringen. Hier tussen moet de olie staan. Als er teveel olie in zit, dan loopt deze over tijdens gebruik. Peil en vul de olie dan ook altijd met het mes/kolom omlaag. 2. Je kan de kloofkolom/zuil het beste schoonmaken met een doek en dan inspuiten met PTFE Spray. Na gebruik ook schoonmaken en inspuiten. Als er nog vragen zijn, hoor ik dat graag. Mvg. Ludo van Houtklover.nl

Snelle levering. Goed advies

Snelle levering. Zeer degelijk en doet wat het moet doen.

• Welk product heeft u gekocht? Uni Klover

geweldig apparaat, na eindeloos gehak met een bijl is dit een weldaad

zie boven, ik gebruikte ook de handmatige blauwe klover tot grote ergernis van enkele buren. Maar met de Klover 7 is dat euvel verholpen en dat gaat vele malen sneller en gemakkelijker.

• Welk product heeft u gekocht? Klover 7

na telefonisch informatie, goed ingelicht en prima machine.

• Welk product heeft u gekocht? houtklover 8

Klover is top, transport matig

De Klover 7, doet het uitstekend, simpel maar doeltreffend. Wel veel schermen (voor veiligheid), maar deze niet gebruikt. Wij wonen aan een verhard zandpad, maar de chauffeur durfde het niet aan om de Klover thuis af te leveren en het pad op te rijden. Met een relatief kleine vrachtwagen was hij de eerste in 15 jaar die het huis niet kon bereiken. Als het aan de Klover had gelegen waren het gewoon 5 sterren geweest, nu heb ik zelf de pallet gelost (ca. 70 kg).

• Welk product heeft u gekocht? Klover 7

Met het apparaat zelf ben ik zeer tevreden. Het werd netjes in een goede verpakking op het afgesproken tijdstip afgeleverd. Alleen is het een minpunt dat er geen fatsoenlijke handleiding bij is. Via een foto van de doos moet je maar eens proberen het apparaat in elkaar te zetten, en ik ben best wel handig. Ikea is er niks bij. Het lijkt me niet moeilijk om een fatsoenlijke beschrijving bij dit apparaat leveren. Voor de rest niks dan lof. Groeten Hans Schmets

• Welk product heeft u gekocht? Klover 5

Goedemorgen Hans, het lijkt erop dat ze in de fabriek vergeten zijn de handleiding toe te voegen. Ik ga deze per email sturen. Mvg. Ludo van Timber XL

Prima product

Werkt uitstekend.

Top. Snel en goed.

Houtklover besteld. Makkelijk te bestellen, super snel geleverd, kwalitatief apparaat tegen een eerlijke prijs

• Welk product heeft u gekocht? Kloofmachine

• Welk product heeft u gekocht? Uni Klover

Werkt vooral goed om al gekloofd hout kleiner te kloven .

De hamerstaaf zit te los in de bijl .De grote moer drukt de staaf niet aan in de bijl . De staaf kon 4 cm. op en neer worden gehaald na strak aandraaien van de grote moer . Na zelf gedraaide vulbus onder de moer te hebben aangebracht wordt de staaf nu wel strak aangeduwd in de bijl en werkt het hameren beter .

• Welk product heeft u gekocht? smartsplitter

Makkelijk te bestellen, keurig geleverd. Werkt super!

• Welk product heeft u gekocht? Klover 8

Prima product, echter boekje en werkelijkheid komen niet helemaal overeen.

In het boekje staan te installeren onderdelen die al gemonteerd zijn. Ook is de bevestiging (borging) van de grondlaag anders (nieuwer) dan de versie die in het boekje staat. Al met al 20 min nauwkeurig alles nalopen en de klover is klaar voor gebruik. Inmiddels ruim 7 kuub gekloofd waaronder stammen met een diameter van 80cm. Geen enkel probleem voor deze klover. Prima product en een aanrader.

• Welk product heeft u gekocht? Klover 8

het is goed en aan raad baar

het is jammer dat er veranderingen zijn die niet op de gebruik aanwijzingen staat het is een ander model. ik zou ook wel graag de olie en het vet bij gezien tegen betaling

• Welk product heeft u gekocht? houtkloofer 5

Prima en snelle levering.

Goede tussentijdse communicatie, prima verpakt en snel geleverd

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover

Geweldig .Het instructiefilmpje is het bestuderen waard

• Welk product heeft u gekocht? Klover

Ik ben tevreden

Tot nu toe helemaal tevreden

• Welk product heeft u gekocht? Lumga bos8ton

Snelle levering, goede communicatie over aflevertijdstip, mooie kliever.

Levering volgens afspraak, met duidelijke communicatie hoe laat. Apparaat stond op een pallet (het was zwaarder dan ik had gedacht). Netjes thuis afgeleverd binnen met heftruckje. Apparaat is keurig met goede gebruikshandleiding. Werkt prima.

• Welk product heeft u gekocht? klover 5

Goed product, snelle levering tegen een schappelijke prijs

Goed product, snelle levering tegen een schappelijke prijs

• Welk product heeft u gekocht? houtklover 8 ton

Zeer goed!

Goede en snelle service. Ik bleek een fout in de adressering gemaakt te hebben en toch werd het artikelen met slechts één dag vertraging keurig afgeleverd.

• Welk product heeft u gekocht? Een houtklover

Precies volgens de beschrijving, alles uitstekend geregeld

Precies volgens de beschrijving, alles uitstekend geregeld

• Welk product heeft u gekocht? Gebruikte houtklover

simpel maar doeltreffend

simpel apparaat en werkt prima.

• Welk product heeft u gekocht? uni klover