Duidelijke website, na bestellen weet je precies waar je aan toe bent.

Goede service, houtklover 8 voldoet exact aan mijn verwachting.

Prima houtklover

Net de eerste 2 kuub gekloofd. Diverse soorten hout, ook eiken. Werkt super eenvoudig.

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover 8 ton

Klover 8: fantastisch apparaat. Doet precies waar het voor bedoeld is: hout kloven.

Dit is een prima houtklover. Kan zeer gevarieerde houtsoorten en diktes aan. Gaat moeiteloos door knoesten heen, etc. Snel gemonteerd, eenvoudig in gebruik én veilig. Prima geschikt voor een particulier zoals ik. Als je zorgt dat de blokken van ongeveer dezelfde lengte bij elkaar liggen, kun je de hoogte van het splijtmes daarop afstellen. Dan kun je nog sneller werken. Grote blokken kun je in 2 keer in 4 stukken kloven.

• Welk product heeft u gekocht? Stikkan houtklover

Van bestelling tot levering en gebruik prima!

Van bestellen tot levering alles naar tevredenheid. Houtklover zelf voldoet aan alle verwachtingen.

Prima machine!!

Werkt perfect, eenvoudig degelijk en veilig!!

geweldig apparaat

Machine snel in elkaar gezet op 1 bout na voor een van de zij tafels. de voorgeboorde gaten zitten niet recht tegenover elkaar. Het apparaat werkt perfect. Gelijk een aantal grote (grenen) stammen gekloofd. Als een mes door de boter.

• Welk product heeft u gekocht? Klover 8

Prima zaak, goed in contact, klantvriendelijk

Fijne zaak, veel keus, goed advies gekregen en vlotte levering

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover 8

Na aflevering kapot tijdens transport, gelijk een nieuwe opgestuurd gekregen.

• Welk product heeft u gekocht? Kloofmachine

Snelle levering, top product.

Zeer fijn bedrijf om zaken mee te doen. Snelle levering. Ik heb een 7 ton kloofmachine gekocht, deze ziet er goed uit en functioneert perfect. Duidelijke beschrijving om de machine verder in elkaar te zetten.

• Welk product heeft u gekocht? Klover 7

Goed werkende klover alleen de puntlas aan het pijpje bovenaan de bediengsarm slecht gelast zal in de toekomst wel problemen geven

• Welk product heeft u gekocht? N.v.t.

Prijsverhouding en kwaliteit top. En transport snel binnen 2 dagen stond het al hier precies op tijd voor me klus.

Goede ervaring.

zeer goede en duidelijke service.

• Welk product heeft u gekocht? houtkliever

snel geleverd

het vervangingsonderdeel was snel geleverd.

Duidelijke site

Duidelijke site. Wel een aantal weken moeten wachten op product. Zou fijn zijn als daar een berichtje van was geweest. Wel een leveringbericht ontvangen even voor levering. Product netjes afgeleverd.

nog geen ervaring

ik heb nog geen ervaring met het gebruik van de klover, maar na een proef met het apparaat ben ik zeer tevreden

• Welk product heeft u gekocht? klover5

Prima klover

Vandaag in elkaar gezet en direct heel zwaar eiken gekloofd. Ging echt super. Mooi apparaat en je kan zien dat hier over nagedacht is. Bezorgen prima op tijd, dus raad ik deze klover aan.

Helemaal prima.

Ben heel erg tevreden over dit bedrijf. Reageren snel en vriendelijk en komen afspraken na. Op leveringsprobleembje (niet hun schuld) wordt snel en adequaat gereageerd.

Fijne machine

Zoals al in een mailtje aangegeven, prima machine, is al druk aan het werk. De vervoerder echter, Transmission, fa. Sluyter, heeft niet precies begrepen wat rechtop vervoeren betekend. Doordat de peilstok/dop los was is er olie uitgelopen wat een kliederzooi opleverde aan de machine, de verpakking en de bestrating. Bij rechtop vervoeren was dit niet gebeurt. Maar goed, wie werkt maakt fouten. Voor de rest, prima verpakt en prima machine.

• Welk product heeft u gekocht? Kloofmachine Klover 8

prachtig apparaat

mooie houtklover

• Welk product heeft u gekocht? houtklover

lles klopte,zoals beloofd was

Snelle en goed beantwoording van mijn vragen. correcte afhandeling van allles.

• Welk product heeft u gekocht? houtklover 7

Besteld, geleverd, werkt.

10/10. Weinig over te zeggen, 1 blok hout is nu meerdere blokken hout.

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover

Na gekochte hout klover goede ervaring met het bedrijf.

Na mijn bestelling werd ik goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling tot op de aflevering toe. Ik ben zeer tevreden, na het in elkaar zetten heb ik hem geprobeerd en hij werkt super goed. nogmaals vriendelijk bedankt

• Welk product heeft u gekocht? houtklover liggend 7ton

Goede en snelle afhandeling van de transactie.

Vrachtwagen met klover stopte vooraan best lang landweggetje (niet geasfalteerd). Dus klover horizontaal achterin Citroen C5 break. Gevolg was dat de hydraulische olie uit het reservoir stroomde. Dat was jammer. Maar verder prima geregeld, ook goede communicatie.

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover 8

Beste Jan, een staande houtklover moet inderdaad staand vervoerd worden. Als je die plat legt, loopt de olie uit het (open) reservoir. (staat ook op de doos) Buiten hydraulische olie vullen, is dit geen probleem voor de machine. Mvg. Ludo van Timber XL.

Livraison et machine impeccable.

La commande a été passée un samedi après midi, Livraison le mercredi midi. Une heure pour lire le manuel, déballer et monter le machine. J'ai fendu 2 stères de bois, dont des nœuds avec succès.

• ne sais pas traduire la question