• Welk product heeft u gekocht? Klover 8-XTR

Super klover, zeer snel en netjes geleverd!

De klover is echt geweldig! Sterk, geluidsarm, makkelijk in elkaar te zetten en zeer gebruiksvriendelijk. De levering was heel snel en netjes!

• Welk product heeft u gekocht? Klover 8n

Handleiding kan iets beter! Daarna pas montagevideo gezien, die was super! Had die beter eerst bekeken!

Goede machine

De Houtklover werkt goed. Alleen het dunne bescherm ding boven de handvaten zijn lastig. Je blijft er regelmatig met je mouw achter hangen.

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover 230 volt

Snelle levering. Klover exact zoals omschreven, superblij mee

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover 7 ton

Krachtige houtklover, werkt prima

Degelijke constructie, veel kracht en veilig in gebruik. Gebruiks-/ montage handleiding helaas niet erg duidelijk

• Welk product heeft u gekocht? Klover 7

Werkt echt top

Super ding , echt een aanrader

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover

Helemaal tevreden

Prijs, kwaliteit, levering, communicatie, alles is OK.

• Welk product heeft u gekocht? Timber XL

Van aankoop tot levering perfect.

Van aankoop tot gebruik, alles prima. Snel geleverd en het product is volledig naar wens en werkt perfect.

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover Klover 8N 230volt

Prima geregeld. Bestelling en info

Apoaraat de houtklover geeft weinig resultaat. De video is mooier voorgesteld. Maar we blijven proberen.

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover. Slecht resultaat.

Beste Hans, bedankt voor de review. Een handmatige houtklover werkt het beste op relatief makkelijk hout (niet te hard, kleinere diameters en geen zijtakken/noesten). Voor harder hout zijn meer slagen nodig. Vele klanten zijn tevreden, maar soms valt het tegen. Indien gewenst mag deze retour, dat is geen probeem. De retour kunt u aanmelden per email: [email protected]. Mvg. Team Timber XL

Redelijk snel geleverd van een fantastisch product

• Welk product heeft u gekocht? Logmatic LM-250

Goed product voor die prijs

Apparaat werk prima, alleen al die beschermkappen zijn lastig,

• Welk product heeft u gekocht? klover 7

Na de bestelling werd de klover keurig ingepakt en compleet met gebruiksaanwijzing volgens de t&'t op tijd geleverd. Klover werkt perfect. Zeer blij mee.

• Welk product heeft u gekocht? Klover 8

correcte, snelle en vriendelijke dienstverlening en service.

De houtklover is krachtig, stabiel en werkt goed! En de prijs-kwaliteitverhouding is prima. Kortom ik ben zeer tevreden over de houtklover en het bedrijf houtklover.nl

• Welk product heeft u gekocht? Klover 8-XTR

machine in goede staat ontvangen en na montage getest, werkt prima.

Prima machine.

• Welk product heeft u gekocht? vertikale kloofmachine

Heb het nu 2 x gebruikt en het werkt super

• Welk product heeft u gekocht? Klover 8

goede prijs kwaliteit en volgens afspraak geleverd

Op black friday besteld voor een scherpe prijs en bij de bestelling stond dat hij woensdag geleverd zou worden en dat was ook zo. Op woensdag in elkaar gezet en geprobeerd. De kloofmachine klover 8 werkt uitstekend.

• Welk product heeft u gekocht? klover 8

Alles prima geregeld

Afspraken nagekomen en snel

• Welk product heeft u gekocht? Klover 8 ton vertikaal

Goede aanbieding snel geleverd

Bedankt voor jullie service. Succes met jullie bedrijf. Hartelijke groet Kees van Dam.

• Welk product heeft u gekocht? Een houtclove machine

Klooft hout veilig en zonder veel inspanning

Ik heb al berkenhout hiermee gekloofd. Ging prima, ook als vrouw. Geen spierpijn erna en heel veilig. Ook geschikt voor grotere blokken die ik dan niet eerst moet optillen. De doos was wat beschadigd in het transport. Een iets sterkere verpakking zou fijn zijn voor de postbode....

• Welk product heeft u gekocht? Houtkliever uniklover

Mooie krachtige machine

Prettige machine die veel kracht heeft. Ook stammen met knoesten gaan er vlot doorheen.

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover 8

Veilig en sterk

Deze handklover is krachtiger dan je zou verwachten. Met enkele slagen is ook een blok van 30 cm doorsnede te klieven

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover

Een zeer goede machine die alles aankan.

Zo’n machine had ik al jaren geleden moeten kopen. Maar ik ben er echt niet naar opzoek geweest op dat moment. Maar nu ik met pensioen ben en niet meer zo veel kracht heb vond ik het tijd om een houtkliever aan te schaffen. Ik ben zeer tevreden en kan het iedereen aanbevelen.

• Welk product heeft u gekocht? Klover xtr

Een fijn bedrijf

Mijn bestelling had vertraging opgelopen. Maar is de eerstvolgende werkdag keurig op tijd bezorgd.

• Welk product heeft u gekocht? Hydraulische olie 2

Votte bediening en vlug geleverd door een vriendelijke chauffeur

Zal ik aan iedereen aanbevelen.

• Welk product heeft u gekocht? N.v.t.

Over Timber XL

Timber XL is een bedrijf dat gespecialiseerd is in de verkoop van tuinmachines en machines voor de bouw (straatwerk). Wij zijn sinds 2010 actief en reeds uitgegroeid tot marktleider op het gebied van ons assortiment. Speciaalzaken: Houtklover.nl / .org Houtklievershop.be Lumag.org Greenworksshop.com Timbershop.nl / .be DLworkx.nl