Eenvoudige montage Mooi resultaat

• Welk product heeft u gekocht? Houtkliever

Apparaat werkt naar verwachting

Na ontvangst gelijk begonnen met alle losse onderdelen in elkaar zetten. Was niet moeilijk met beschrijving erbij. Nadien gelijk getest uiteraard en apparaat voldeed prima. Ben er heel blij mee.

• Welk product heeft u gekocht? Klover 8 230V

Vo

Voldoet aan mijn verwachtingen

uitstekend toestel

dit weekend heb ik het toestel uitgeprobeerd en ben aangenaam verrast . De klover gaat zonder moeite door hard hout ,en is makkelijk te bedienen . Hij neemt ook niet veel plaats in om op te bergen . mijn vaststelling is dat ik dit besluit eerder had moeten nemen Met vriendelijke groeten Janssens firmijn

• Welk product heeft u gekocht? Klover 8

Beste Firmijn, vervelend dat de machine nog niet geleverd is. Wij hebben nogmaals contact opgenomen met de vervoerder. Zodra we reactie hebben, hoort u van ons. Komt in orde! Mvg. Team Timber XL

Binnen 5 dagen naar volle tevredenheid geleverd.

Dit is wat je wil.

Prijs kwaliteit is prima

Ik heb paar uren gebruikt en ik ben content van. Transport is langer geduurd dan gezegd met 1 dag vertraging maar de winkel heft snel geantwoord aan mijn vraag. Gemakkelijk te bedienen Krachtige motor

• Welk product heeft u gekocht? Klover 8-XTR

Snel en to the point

Informatie gevraagd en gekregen over een houtklover. Vervolgens meteen getipt om de bestelling te plaatsen zodat hij dezelfde dag nog mee kon met transport. De volgende ochtend vroeg al gebracht door een zeer hulpvaardige chauffeur. Naast jullie bedrijf ook de complimenten voor deze chauffeur.

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover

Prima shop en prima service

Na het stellen van een service vraag via het contactformulier kreeg ik snel antwoord met een weblink naar het door mij gezochte artikel.

• Welk product heeft u gekocht? Beschermhoes houtkloofmachine

Mooi apparaat voor een mooie.prijs. Bezorging was snel zoals beloofd. Goede prijs kwaliteit verhouding

• Welk product heeft u gekocht? Kloofmachine, Klover 5

Zeer tevreden over de snelle levering.

De klover 5 werkt uitstekend volgens onze behoefte.

• Welk product heeft u gekocht? Klover 5

Goed apparaat maar levering/montage kan beter

Bleek dat 1 van de 2 splitpennetjes en 1 van de 2 borgclips ontbraken in het pakket, slordig. Plaatsen van de splitpennetjes voor de borging van de "armen" is bijna niet te doen, krom staand in een zwart gat turend moet je het splitpennetjes in een klein gaatje zien te frommelen. Denk effe na over een makkelijkere borging. Conclusie na een middagje kloven is dat de machine prima werkt.

• Welk product heeft u gekocht? klover 8-XTR

Goedemorgen Piet, goed te horen dat de machine bevalt. De splitpennen en borgclips worden in de fabriek ingepakt. Heel soms komt het voor dat er een ontbreekt. Zullen we deze nog naleveren of is het al opgelost? We horen graag van u. Mvg. Team Timber XL

Bestellen en bezorgen ging prima In elkaar zetten is ook gelukt alleen wijkt de tekening af (een gereviseerde tekening zou handig zijn ) van de bijgeleverde boutjes en moertjes. Op zich geen probleem. Nu een paar keer gebruikt en hij werkt prima

• Welk product heeft u gekocht? houtklover 5 ton

Goede kliever voor hobby

Had liever gezien dat het oliepijl naar het maximum toonde dan naar het minimum.

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover 8ton

gekregen zoals beloofd

geleverd en gekregen zoals omschreven. TOP :)

• Welk product heeft u gekocht? houtklover

Klover 8 netjes binnen 2 dagen geleverd. Mooie krachtige machine.

Krachtige machine. Ook de gedroogte grotere diameters worden moeiteloos gekloofd.

Top aankoop, snelle levering

De houtklover is top. Snelle levering.

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover 8

Goede service en vlotte levering

• Welk product heeft u gekocht? Hydraulische olie

Mooie machine, snelle levering en werkt top.

In het begin klapte de zekering va het lichtnet er uit. Dit kwam omdat ik in een keer op de startknop drukte. Daarna eerst een arm naar beneden geduwd en toen op de startknop gedrukt. Helemaal top. Even wennen dus.

• Welk product heeft u gekocht? Klover 8 xtr

Winkel met goede artikelen

Makelijk en een verzichtelikke site, waar je ook de levering kan regelen

• Welk product heeft u gekocht? Houtkliever 8T xtr

Snelle levering, goede kwaliteit

Goed product

• Welk product heeft u gekocht? Hydrauliek olie

Geleverd conform de afspraak. Direct ge installeerde. Werkt perfect

• Welk product heeft u gekocht? N.v.t.

Prima advies, goede prijs en snelle levering

Vanuit een positieve ervaring van een vriend nam ik contact op met Timber XL. Ik werd goed geinformeerd en geadviseerd. De verkoopprijs van mijn product was scherp. De levering was snel, terwijl ik goed op de hoogte werd gehouden.

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover 8

prima klover

Ik heb de klover binnen een dag ontvangen! Alles volgens beschrijving en hij werkt prima. Ik vind het grote voordeel, ten opzichte van de kloofbijl, de veiligheid. Je raakt niet vermoeid, elke keer perfect klieven, ik ben tevreden! Het apparaat is wel heel zwaar en om hem te vervoeren moest ik hem even plat leggen...ja dan loopt de olie er uit...Niet zo snugger.

• Welk product heeft u gekocht? klover 8ton

Beste Vincent, bedankt voor de review. De Klover 8 weegt rond de 100 kg. Als je de machine minder schuin houdt, leunt deze op de wielen. Hierdoor is deze goed te verplaatsen. Ook achteruit lopen is wellicht beter qua gewicht, dan is de machine makkelijker rechtop te houden. Als er nog vragen zijn, horen we dat graag. Mvg. Team Timber XL.

Prima shop met goede service

Meerdere klovers bekeken. Uiteindelijk voor de Klover 7 gekozen. Besteld, betaald en geleverd. Alles prima. Bij ontvangst bleek er een verkeerd onderdeel in de doos te zitten. Een vervangend onderdeel werd kostenloos nagestuurd binnen een paar dagen.

• Welk product heeft u gekocht? Klover 7

Perfect verpakt en afgeleverd

Bezorging op tijd en zover het terrein op als de vrachtwagen kon komen. Eenvoudig uit te pakken en te monteren.

Over Timber XL

Timber XL is een bedrijf dat gespecialiseerd is in de verkoop van tuinmachines en machines voor de bouw (straatwerk). Wij zijn sinds 2010 actief en reeds uitgegroeid tot marktleider op het gebied van ons assortiment. Speciaalzaken: Houtklover.nl / .org Houtklievershop.be Lumag.org Greenworksshop.com Timbershop.nl / .be DLworkx.nl