Fijne machine

Zoals al in een mailtje aangegeven, prima machine, is al druk aan het werk. De vervoerder echter, Transmission, fa. Sluyter, heeft niet precies begrepen wat rechtop vervoeren betekend. Doordat de peilstok/dop los was is er olie uitgelopen wat een kliederzooi opleverde aan de machine, de verpakking en de bestrating. Bij rechtop vervoeren was dit niet gebeurt. Maar goed, wie werkt maakt fouten. Voor de rest, prima verpakt en prima machine.

• Welk product heeft u gekocht? Kloofmachine Klover 8

prachtig apparaat

mooie houtklover

lles klopte,zoals beloofd was

Snelle en goed beantwoording van mijn vragen. correcte afhandeling van allles.

• Welk product heeft u gekocht? houtklover 7

Besteld, geleverd, werkt.

10/10. Weinig over te zeggen, 1 blok hout is nu meerdere blokken hout.

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover

Na gekochte hout klover goede ervaring met het bedrijf.

Na mijn bestelling werd ik goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling tot op de aflevering toe. Ik ben zeer tevreden, na het in elkaar zetten heb ik hem geprobeerd en hij werkt super goed. nogmaals vriendelijk bedankt

• Welk product heeft u gekocht? houtklover liggend 7ton

Goede en snelle afhandeling van de transactie.

Vrachtwagen met klover stopte vooraan best lang landweggetje (niet geasfalteerd). Dus klover horizontaal achterin Citroen C5 break. Gevolg was dat de hydraulische olie uit het reservoir stroomde. Dat was jammer. Maar verder prima geregeld, ook goede communicatie.

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover 8

Beste Jan, een staande houtklover moet inderdaad staand vervoerd worden. Als je die plat legt, loopt de olie uit het (open) reservoir. (staat ook op de doos) Buiten hydraulische olie vullen, is dit geen probleem voor de machine. Mvg. Ludo van Timber XL.

Livraison et machine impeccable.

La commande a été passée un samedi après midi, Livraison le mercredi midi. Une heure pour lire le manuel, déballer et monter le machine. J'ai fendu 2 stères de bois, dont des nœuds avec succès.

• ne sais pas traduire la question

Niks op aan te merken

Snelle levering, goed geregeld allemaal!

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover

Snelle reactie

Er wsr snel vereageerd op een vraag via de e-mail over de levering.

• Welk product heeft u gekocht? Matom houtsplijter

Alles volgens afspraak gegaan.

Vanaf het moment van bestellen tot de levering goed op de hoogte gehouden van het verloop van het proces. Houtklover direct al 2 volle dagen gebruikt, werkt prima en ziet er degelijk uit. Ik ben zeer tevreden!

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover 8 ton op 230V

Zie hierboven

• Welk product heeft u gekocht? Klover8

Erg fijne klover

Ik heb ondertussen 10m3 hout gekloofd met deze machine. En hij komt overal doorheen. Lekker relax om mee te kloven.

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover 8 ton

De klover 8 is een prima apparaat

Hij doet wat hij moet doen. Sterk genoeg. Werkt prima ook met 25 meter verlengkabel. De los erbij gekochte beschermhoes is niet echt sterk.

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover 8

Goed advies, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Zie boven!

• Welk product heeft u gekocht? Klover 8

Snel geleverd en werkt echt prima. Mijn hout was best al droog, maar twee klappen zijn genoeg. Ik zou voor een volgende serie wellicht de punt niet lakken, omdat die bij de eerste blokken wat verf achterlaat op het hout

• Welk product heeft u gekocht? N.v.t.

Snel geleverd en erg blij met de aanschaf

• Welk product heeft u gekocht? Handkliever

Klantvriendelijk en snelle levering.

Stond in dubio wat voor soort ik zou nemen, en hoeveel ton. Eerst gekeken voor 2e hands maar kwam op deze site uit en prijs kwaliteit is goed. Besloten om een 220v 8 tons klover aan te schaffen. Paar eiken houten blokken geklooft maar gaat perfect.

Goed Snel geleverd Klover 8 is top

Goed, netjes.

Wel een dag eerder geleverd dan afgesproken.

• Welk product heeft u gekocht? gude 6.5t houtklover

Eenvoudig te monteren, werkt als een tierelier.

Zeer tevreden over de klover 8. Gemakkelijk te monteren met duidelijke omschrijving. Gaat moeiteloos door het hout. En vooral ook veilig!

• Welk product heeft u gekocht? klover 8

Top bezorging.

Xx

Super apparaat!

• Welk product heeft u gekocht? houtklover

Goede communicatie. Op tijd. Goed product.

Duidelijke website. Makkelijk een keuze te maken. Klover 8 gekocht met extra pakket met olie/verlengsnoer/garantie. Fijne combinatie.

Het werkt niet

Ik kan slaan tot ik een ons weeg maar het hout klooft niet

• Welk product heeft u gekocht? houtklover

Beste W, jammer dat de Uni Klover niet bevalt. Deze is het meest geschikt voor stammen tot 20-25 cm in doorsnede. En de zachtere houtsoorten. Voor hard hout (eiken/beuken/etc.) is meer kracht en meerdere slagen nodig. Uiteraard is het geen probleem de klover retour te sturen. Dit graag per email aanmelden. Als we nog van dienst kunnen zijn, hoor ik dat graag. Mvg. Ludo van Houtklover.nl

Goed apparaat

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover 8 ton