Werkt niet

Nog geen splinter van het blok afgekregen Te weinig kracht zelf denk ik . En het is eikenhout, beetje hard denk ik

• Welk product heeft u gekocht? Klover 100 euro

Beste Marijke, een handmatige klover is meest geschikt voor relatief zacht/makkelijk hout. Niet te grote diameters. Bij lastiger hout (hard/noesten/grote diameter) zijn veel slagen en extra kracht nodig. Indien gewenst kunt u de Klover retourneren, dat is geen probleem. Graag via email aanmelden: [email protected]. Mvg. Team Timber XL

perfekt

alleen wat problemen met aan zetten. de stoppen sloegen door . voor de rest perfekt.

• Welk product heeft u gekocht? houtklover

Makkelijk hanteerbaar

Zeer gebruiksvriendelijke machine en makkelijk hanteerbaar. Het enige minpunt op dit ogenblik is dat er olie lekt - niet zo fraai voor de stenen.

• Welk product heeft u gekocht? Klover 8

Beste Ronny, waar lekt de machine olie? Zou u per mail dit kunnen beantwoorden: [email protected] We horen graag van u. Team Timber XL // Houtklover.nl

het prima , maar wel levertijd en voorraad aanpassen op site als dit niet klopt

prima klover

heel blij met mijn klover,had hem veel eerder moeten kopen .met mijn leeftijd van 70 jaar is met de hand kloven echt geen pretje meer.Nu klaar ik de klus fluitend.nogmaals heel blij.

• Welk product heeft u gekocht? klover xl

Handig apparaat

Goed voor de biceps maar pas op voor je tenen.

• Welk product heeft u gekocht? Klover

Alles precies als afgesproken.

• Welk product heeft u gekocht? Kloven 8

Prima machine en levering

Prima levering en machine. Jammer dat de klacht/ opmerking over de slippende/verschuivende diepte-instelling nog niet serieus genomen is. Ook die van mij verschoof en ook ik heb zelf maar een punt aan de borgbout geslepen! Verder niets dan lof en groet Sjoerd Willemsen

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover 8 ton Timber XL

Goedemorgen Sjoerd, bedankt voor de review. Het komt inderdaad soms nog voor dat de hoogste-instelling niet altijd houdt. Veelal op te lossen door het scherpen van de punt of het gebruik van een bout en sleutel. Daarnaast de vermelding dat dit wel degelijk serieus genomen wordt. In het verleden is dit al verbeterd (helaas nog niet met optimaal resultaat) en momenteel wordt hier nogmaals naar gekeken. Wij wensen je veel kloofplezier. Mvg. Team Timber XL

Drukt alles

Doet wat ie moet doen. Hout Kloven. Goede dubbele geleiding van de cilinder waardoor deze niet krom drukt/

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover 7 T

Levering prima verlopen.

Klover 7 gekocht en deze doet zijn werk uitstekend.

• Welk product heeft u gekocht? Klover 7

Gewoon goed.

Alles van A tot Z keurig geregeld. Niets op aan te merken.

Probleem met mijn houtklover

Na een deukje in een rooster zijn we in goed overleg tot een passende oplossing gekomen. Goed bereikbaar en goed overleg

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover 8 XTR

Perfecte machine

Zie hierboven

• Welk product heeft u gekocht? Güde GHS 500/8TE

Sneller kloven

De Uni klover werkt sneller dan mijn elektrische verticale klover. Voor ik ga kloven zet ik alle houtstukken groot en klein, vast in een autoband tegen elkaar aan. Ook aanmaakhoutjes zijn zo makkelijk en snel te kloven. Scheve stukken gaan ook prima door als je de klover dan net zo scheef richt. Voor wat betreft het kloven zelf, eerst hield ik de valpijp vast tot en met het neerkomen maar daarmee ging mijn arm door de klap zeer doen. Nu laat ik op tijd los voor het neerkomen en is dat probleem over. Fijn ding!

• Welk product heeft u gekocht? Uni Klover

Super voor elkaar.

Beste houtklover werkt goed. Sterke machine Helaas bij aflevering miste er 1 splitpen en 2 ringen om de wielen te monteren. Effe ritje naar bouwmarkt heeft dat weer opgelost.

Binnen 2dagen in huis super

• Welk product heeft u gekocht? Hydraulisch olie

• Welk product heeft u gekocht? Kloofbijl

Overtrof mijn verwachting

Bestellen ging snel, en ook de verzending was goed. Het artikel overtrof mijn verwachtingen. Wat een goed alternatief voor een kloofbijl. De te kloven blokken moet niet langen zijn dan 25 - 30 cm anders moet je wel heel hard slaan en dat is zwaar.

Prima te hanteren

Makkelijk in gebruik

Top product

Snelle en goede service. Prima apparaat.

• Welk product heeft u gekocht? Timber Klover 8-XTR

Snelle levering goed produkt.

Produkt werd snel geleverd. Was goed verpakt en werkt uitstekend.

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover 8

Goed maar

Goede levering maar je kan pas over een jaar zeggen of het echt goed is

Primma

Prettig

Goeie ervaring, super.

• Welk product heeft u gekocht? klover 8 xtr

Heel goede service

5 jaar na aanschaf Lumag houtklover gebeld met vraag over hydrauliek olie wissel. Hoe en welke olie. Uitvoerige uitleg gekregen. Top

• Welk product heeft u gekocht? N.v.t.

Over Timber XL

Timber XL is een bedrijf dat gespecialiseerd is in de verkoop van tuinmachines en machines voor de bouw (straatwerk). Wij zijn sinds 2010 actief en reeds uitgegroeid tot marktleider op het gebied van ons assortiment. Speciaalzaken: Houtklover.nl / .org Houtklievershop.be Lumag.org Greenworksshop.com Timbershop.nl / .be DLworkx.nl