Primma

Prettig

Goeie ervaring, super.

• Welk product heeft u gekocht? klover 8 xtr

Heel goede service

5 jaar na aanschaf Lumag houtklover gebeld met vraag over hydrauliek olie wissel. Hoe en welke olie. Uitvoerige uitleg gekregen. Top

• Welk product heeft u gekocht? N.v.t.

Niets op aan te merken

Klover 7 werd binnen 2 dagen franco geleverd. Het is echt een beest van een machine, groot verschil met de 5T die ik voorheen had.

• Welk product heeft u gekocht? Klover 7

Uitstekend!

Overal gekeken voor hydraulische olie voor ons kloofmachine en eindelijk gevonden bij houtklover.nl

• Welk product heeft u gekocht? Hydraulische olie

Snelle en correcte levering

Product: Hout iets minder makkelijk te kloven dan gedacht Product maakt heel veel herrie. Ruim boven dB-grens In beschrijving gehoorbescherming opnemen.

• Welk product heeft u gekocht? N.v.t.

Top apparaat voor een zacht prijsje

Snelle levering, makkelijk in elkaar te zetten en te gebruiken. Echt een top ding

• Welk product heeft u gekocht? 8 ton kliever

Goede kwaliteit, prima service

Snelle levering, met duidelijk aflever tijdstip. Met een vraag over lekkage, werd adequaat gehandeld. Op correcte en snelle wijze

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover

Product valt tegen, rest ok

Kwaliteit van het product valt mij erg tegen. Geen hoogstaand afwerkingsniveau. Doet me denken aan producten van 15 jaar geleden. Voorbeelden hiervan zijn: Bovendeel scheef op het onderdeel gelast. Als je van boven kijkt zit het scheef ten opzichte van elkaar. Blik ter bescherming past niet lekker doordat dit tegen lasnaden aan komt en is tevens wat krom. Zodra je gaat kloven en het hout tegen gaat houden met de hendels schuiven de getande componenten zo naar buiten. Enkel door ze zeer vast te draaien met een waterpomptang blijven ze enigszins zitten. Geen fijne constructie. Gelukkig klooft de machine wel goed en dit is waar ik hem voor heb aangeschaft.

• Welk product heeft u gekocht? Klover 8-xtr

Beste Robin, goed te horen dat de klover naar tevredenheid klooft. Dat is ook de bedoeling van dit functionele product. Nog een tip vwb gebruik: niet het hout klemmen met de bedieningsarmen. Hierdoor loop je het risico dat de kracht, via het hout, overgebracht wordt op de armen. Dit met scheve/afgescheurde bedieningsarmen tot gevolg. Mvg Team Timber XL

Netjes en correct

Vlotte levering, goed verpakt, perfect telefonisch geholpen door monteur

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover 8xtra

Snelle levering en werkt top.

Snel en eenvoudig in elkaar te zetten. Werking zoals omschreven. Zijn super tevreden mee.

Snelle levering, prima produkt

netjes en snel geleverd en prima klover[8]

Prima klover[8] erg stevig en werkt goed. Ben er blij mee. zeker een aanrader. werd ook snel geleverd.

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover

Vlotte duidelijke en zeer correcte afhandeling

Keurig netjes afgehandeld en bezorging was top

Conform afspraak

• Welk product heeft u gekocht? klover

Goed product/goede prijs/perfecte service

Bovendien snel geleverd met de transportdienst!. Zoals de titel al aangeeft, verder weinig aan toe te voegen. Als ik weer iets nodig heb op dit gebied, ga ik weer bij Houtklover kijken.

Prachtige machine

Heel veel kracht en hellemaal geen herrie. Ik ben er heel tevreden mee

• Welk product heeft u gekocht? Kloofmachine

Toppie

De klover doet wat er is beloofd.

• Welk product heeft u gekocht? De klover

Alles volgens afspraak.

Product volgens beschrijving en op vooraf genoemde datum geleverd!

• Welk product heeft u gekocht? Uni klover

Snel

Zaterdag een houtklover bestelt en woensdag al in huis

De Klover doet wat 'ie belooft

Weliswaar wat zwaar maar daardoor in staat om eiken blokken gemakkelijk te splijten. Zorg wel voor een stevige ondergrond dat regen een stootje kan.

• Welk product heeft u gekocht? Klover

Netjes afgeleverd

Ga zo door

• Welk product heeft u gekocht? Olie

Zeer goede service

Houden zich keurig aan de afspraak.

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover

Netjes op tijd en goede machine.

Tevreden over de houtkliefmachine

Ondanks de uitgestelde levering vanwege pech van de leverancier toch tevreden over de goede levering van mijn bestelde 8 ton houtkliever. Bijzonder goed verpakt en makkelijk te monteren. Eerste gebruik uitstekend, nu zien hoe hij de 5 jaar garantie echt waardig zal zijn! Graag a u b toch een schriftelijk garantiebewijs van 5 jaar toevoegen bij de nog te leveren olie, daar dit nergens op het factuur vermeld wordt. Hartelijk dank

• Welk product heeft u gekocht? houtkliever 8 ton

Beste Kris, bedankt voor de review. Het factuur hanteren wij als garantiebewijs. We hebben nog een aparte mail/garantiebewijs, met specifieke vermelding, toegestuurd. Als er nog vragen zijn, hoor ik dat graag. Mvg. Ludo van Timber XL

Weert 78 6231SB Meerssen

0031 438 521 544

Over Timber XL

Timber XL is een bedrijf dat gespecialiseerd is in de verkoop van tuinmachines en machines voor de bouw (straatwerk). Wij zijn sinds 2010 actief en reeds uitgegroeid tot marktleider op het gebied van ons assortiment. Speciaalzaken: Houtklover.nl / .org Houtklievershop.be Lumag.org Greenworksshop.com Timbershop.nl / .be DLworkx.nl