Tevreden over de houtkliefmachine

Ondanks de uitgestelde levering vanwege pech van de leverancier toch tevreden over de goede levering van mijn bestelde 8 ton houtkliever. Bijzonder goed verpakt en makkelijk te monteren. Eerste gebruik uitstekend, nu zien hoe hij de 5 jaar garantie echt waardig zal zijn! Graag a u b toch een schriftelijk garantiebewijs van 5 jaar toevoegen bij de nog te leveren olie, daar dit nergens op het factuur vermeld wordt. Hartelijk dank

• Welk product heeft u gekocht? houtkliever 8 ton

Beste Kris, bedankt voor de review. Het factuur hanteren wij als garantiebewijs. We hebben nog een aparte mail/garantiebewijs, met specifieke vermelding, toegestuurd. Als er nog vragen zijn, hoor ik dat graag. Mvg. Ludo van Timber XL

nog geen ervaring kunnen opdoen

De aflevering en assemblage verliepen voorspoedig. Het apparaat weigert echter elke dienst. Telkens na inschakelen stopt de motor na 1 seconde. Eerst heb ik de klover via een kabel op een stopcontact aangesloten, maar viel een zekering thermisch uit. Vervolgens sloot ik de kabel op een aggregaat aan, maar ook toen faalde de klover na een seconde. Wat raadt u mij aan?

• Welk product heeft u gekocht? 8 tons kloofmachine 3.5 kWatt

Beste Rik, je kan het beste per telefoon of email contact met ons opnemen. Ik ga onze servicepartner vragen contact op te nemen. Hij kan de stroomtoevoer met je bespreken. Komt in orde. Mvg. Ludo van Timber XL

Prima service, snel en netjes geleverd

Machine zelf werkt ook fijn

• Welk product heeft u gekocht? Houtkloofmachine xtr8

Transport

het enige is natuurlijk de leveringsdatum die niet werd gerespecteerd

• Welk product heeft u gekocht? Kliever 8

goed product.

Ben nog niet zo lang beziggeweest,maar de eerste indruk na een uurtje is prima.

• Welk product heeft u gekocht? klover

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover

Goeie machine voor mensen die weten wat ze doen.

Afscherming voor gelaat mag beter, verder prima machine. Echter de aanloopstroom bij opstarten is te hoog voor menig standaard groepenkast schat ik zomaar eens.

• Welk product heeft u gekocht? Klover 8

Goede prijskwaliteit verhouding. Goede service.

Goed telefonisch advies over het te kopen product. Ik werd ook adequaat teruggebeld. Het product voldoet prima aan de verwachtingen, en was scherp geprijsd.

• Welk product heeft u gekocht? Klover8, 220 volt

Degelijke machine en snel geleverd

Na de bestelling online, werd de klover conform afspraak netje afgeleverd. De klover is een degelijke machine die gemakkelijk het hout klooft. Ik heb voor het gemak de klover iets hoger geplaatst, zodat ik recht kan blijven staan tijdens het kloven. Wat mij betreft een echte aanrader!

• Welk product heeft u gekocht? Klover 8 XTR

Verlengkabel besteld,is volgens afspraak op de juiste dag geleverd en in goede staat ontvangen. Chapeau.

• Welk product heeft u gekocht? Verlengkabel

geen sterren

We hebben de machine nog steeds niet ontvangen. (Z 08/01/2023) We kijken ernaar uit omdat we moeten werken! En we hebben al betaald! ... Machine ontvangen op 9 januari met een kleine vertraging. Het pakket is perfect ontvangen.

• Welk product heeft u gekocht? bestelling #0000027037

Beste Danny, als u vragen heeft over de levering, kunt u dat het beste rechtstreeks aan ons mailen. Dat werkt het snelste, want we kunnen dit gelijk oppakken. We hebben inmiddels contact gehad met de vervoerder. De levering staat gepland voor vandaag. Als er nog vragen zijn, horen we dat graag. Team Timber XL Reactie klant: Hallo. Ik ontving en beantwoordde een e-mail van KIYOH op ZONDAG 8 JANUARI 2023. We ontvingen de machine vanmorgen om 10:15. De eerste tests zijn overtuigend. Groot werk morgen met de machine. Dank u voor uw diensten Dany

Super machine

Jammer dat elektra snoer apart besteld moest worden.

• Welk product heeft u gekocht? Timber XL

Super houtklover!

Onlangs de houtklover 8 aangeschaft. Snel en keurig netjes thuisbezorgd. Gebruiksklaar maken was zo gedaan. De klover doet het supergoed, door de grootste stammen gaat hij heen. We zijn er superblij mee en voor een interessante prijs.

• Welk product heeft u gekocht? Klover 8

Uitstekende hulp en support bij levering

Als nieuwe boseigenaar nooit eerder gewerkt met hakselaar en klover. Dank voor hulp en toelichting bij de vele vragen die we bij ingebruikname hadden. Dankzij goede support en zeer vriendelijke telefonische support werken beide machine perfect. Een aanrader

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover en hakselaar

Eenvoudig op te stellen en direct kunnen klieven

Toestel Klover 8 besteld - enkele dagen later geleverd, verpakking eraf gehaald, naar plaats van gebruik gerold, voeding 230 V insteken en aanzetten, even alles testen en na 2 min. waren de eerste blokken al gekloven. Daarna 15 min. blijven klieven, geluid valt best mee, klieven gaat vlot - prima en sterk apparaat - ook al getest op noestige blokken.

• Welk product heeft u gekocht? Klover 8 - 230V

Levering volgens afspraak

Snelle levering zoals beschreven, met track en trace en tijdsindicatie! Apparaat werkt waarvoor deze bedoeld is.

• Welk product heeft u gekocht? Klover 8

Mooie machine, Iets te veel ( veiligheids ) kappen. En boel moeten aanpassen ,om werkstuk ( houtblok ) vast te kunnen houden. Is weer een geval van sein veiligheid .

• Welk product heeft u gekocht? Houtkloof

superkloofkracht

Bevalt prima kloofkracht van 12 ton is voor de door ons gebruikte stukken van max 60 cm doorsnede meer als genoeg de wat dikkere stukken moet je de kern later nogmaals kloven. Bevalt prima. Wel een beetje lullige steuntje in de parkeerstand. Maar die gebruiken we nooit.

• Welk product heeft u gekocht? HOS12TPRO

Prima apparaat

Doet wat het moet doen

• Welk product heeft u gekocht? Klover 8-XTR

Alleen ontbrak er een handleiding. B.v. wat voor soort olie erin moet e.d.

• Welk product heeft u gekocht? Houtklover

Beste Alberto, ik denk dat de expeditie vergeten is een handleiding toe te voegen, aan uw demo-model. We gaan deze digitaal per email toe sturen. Als er nog vragen zijn, hoor ik dat graag. Mvg. Team Timber XL

Doet wat hij moet doen

• Welk product heeft u gekocht? Klover7

Geweldige klover

Werkt zich rustig en steevast door elk blok hout, 8 ton kracht verhoudt zich beter dan onze vorige 5 ton horizontale klover. Werkhouding is ergonomisch. Het kliefmes splijt het blok uitelkaar. Kwa vermogen 230V valt het mee, de stoppen springen niet.

• Welk product heeft u gekocht? Klover-8-xtr

Prima houtklover

Sterk en werkt naar behoren montage is simpel.

• Welk product heeft u gekocht? Klover 8 ton

Snel, netjes en het product voldoet

• Welk product heeft u gekocht? Han klover

Netjes en snel geleverd

Netjes en snel geleverd

• Welk product heeft u gekocht? Hydraulische olie

Weert 78

6231SB Meerssen

0031 438 521 544

Over Timber XL

Timber XL is een bedrijf dat gespecialiseerd is in de verkoop van tuinmachines en machines voor de bouw (straatwerk). Wij zijn sinds 2010 actief en reeds uitgegroeid tot marktleider op het gebied van ons assortiment. Speciaalzaken: Houtklover.nl / .org Houtklievershop.be Lumag.org Greenworksshop.com Timbershop.nl / .be DLworkx.nl