Prima levering, alles volgens afspraak.

Het contact was steeds prettig en het bouwpakket voor onze blokhut is volgens afspraak geleverd. De blokhut staat nu en is erg mooi geworden. We zijn er heel blij mee. Het enige waar we nu nog over dubben is welke beits of lak we erop gaan doen omdat de blokhut geïmpregneerd is en wij deze kleur zo mooi vinden.

snel geleverd

Op zoek naar bbq via internet hier uit gekomen zaterdag langs geweest en dezelfde week geleverd

Super kwaliteit en uitstekend service

Mijn product is op het afgesproken datum geleverd. Kwaliteit is echt heel mooi. Nog steeds zeer tevreden.

Super geholpen correcte levering

Super geholpen

Goede service!

Een tuinhuisje gekocht bij Fravin. Goed geholpen en fijn advies gekregen. Levering was ook volgens planning en netjes bezorgd. Ook de nazorg is erg prettig! We zijn er erg blij mee! Zeker een aanrader om bij Fravin naar binnen te lopen!!

Goed en vlot geholpen

Perfect volgens afspraak

Blokhut keurig binnen de afgesproken levertijd bezorgd. Tijdens opbouwen bleek kozijn iets beschadigd, en bestelde beits niet meegeleverd. Dit zeer snel en keurig netjes opgelost door Fravin! Van advies, offerte tot levering dan ook keurig geholpen. Woodpro blokhut net gemonteerd, ziet ee keurig en degelijk uit! Duidelijke montage handleiding is wel een verbeter puntje, maar meeste wijst ook wel voor zich!

Pluspunten

Alles goed afgewerkt

Water blijft op het dak staan is dit normaal.

Pluspunten

Uitstekende service, persoonlijke benadering en nazorg! Bedankt Vincent!

Ik heb er geen. Ga zo door.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

prima service zeer vriendelijke contactpersonen scherpe prijzen aanbieding van producten van topkwaliteit

blijven werken naar perfectie toe !

Pluspunten

Goed produkt geleverd strak werk we zijn heel te vreden

Pluspunten

Netjes en leuk geholpen in de winkel. Aflevering precies volgens afspraak. Huisje was compleet en onbeschadigd. Wel veel werk om in elkaar te zetten. Prijs redelijk.

Wij hebben een metalen huisje. TIP: Bij verkoop van zo'n huisje de klant vertellen dat er condens ontstaat, er kunnen geen spullen opgeslagen worden die niet nat mogen worden.

Pluspunten

Veel aanbod. Duidelijke website. Chat functie met medewerker werkt prima. En last but not least is het gekochte product , hillhout overkapping, ook helemaal prima. Compleet en van goede kwaliteit.

De leverende vrachtwagen is enorm groot. Deze kon niet in de straat komen. Chauffeur moest met de kooiaap een grote afstand afleggen . De vrachtwagen blokkeerde de andere straat volledig. Wellicht is een wat kleinere vrachtwagen handiger voor de meeste woonwijken.

Pluspunten

Snelle levering zonder problemen

Pluspunten

nakomen van de afspraken

n.v.t.

Pluspunten

100% tevreden over de levering van tuinhuisje Boudewijn. Indien ik wat nodig heb ben ik weer van plan om bij dit bedrijf te kopen. Het tuinhuisje is netjes op de camping bij Moeke Mooren in Appeltern afgeleverd.

Pluspunten

- Ruime keuze - Vakmontage - Goede prijs/kwaliteit verhouding - Aangegeven probleem werd naar tevredenheid opgelost

- Communicatie met de klant en onderling binnen het bedrijf (gemaakte afspraken waren niet bij medewerkers onderling duidelijk)

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik heb een tuinkast gekocht, maar het product op de website komt niet overeen met wat ik heb ontvangen. Vervolgens wordt je afgescheept. Ik voel me misleid.

Pluspunten

Snel en goed advies. Mooi tuinhuis en prima kwaliteit.

De bijgeleverde bouwinstructie was nogal gebrekkig. Het was zelf uitzoeken op youtube wat de bouwstappen zijn.

Pluspunten

Goed tevrede alles klopte op tijd geleverd echt netjes allemaal.

N.V.T

Pluspunten

Aflevering

Montageinstructie verbeteren

Pluspunten

zeer vriendelijk, correcte & snelle levering

Pluspunten

Goed contact omtrent levering en plaatsing van de blokhut. De opbouw gebeurt door echte vakmensen.