Communicatie is echt een ramp

2 mini kasjes besteld. Zelf opgehaald want een bezorg datum kon niet worden afgesproken. Op email krijg je geen antwoord. Na een poging de eerst kas in elkaar te zetten even gebeld. De beschrijving is echt niet te doen. Om hulp gevraagd. In eerste instantie gaf de dame aan dat voor zulke makkelijke kasjes geen monteur nodig was. Wij bouwen samen al 45 jaar dingen in elkaar en doen dat zonder problemen. Dit was echt niet te doen. Toch even doorgezet in het gesprek dat we hulp nodig hebben. Nou, er kon een monteur komen voor 450 euro. Voor 2 kasjes van bij elkaar 800 euro klinkt het dan best moeilijk. Oké, de monteur komt om 9.15 uur en om 14.30 geeft hij aan dat er spullen ontbreken. Hè, dat is gek. Misschien dat wij daarom dat eerste kasje niet in elkaar kregen. Zo makkelijk was het dus niet. De monteur nam beide kasjes mee want het was niet te doen. Ik heb FraVin gebeld of ik compensatie kon krijgen omdat ik een ondeugdelijk product heb gekregen. Meneer xxxx gaf aan dat hij afhankelijk was van zijn fabrikant en vind dat het netjes werd opgelost. Nee, meneer xxxx, netjes was geweest als je had toegegeven dat je niet op de hoogte was van je slechte materiaal. Nu hopelijk 2 weken wachten tot ik mijn spullen terug krijg. Nooit meer.

Geachte mevrouw, Vervelend om te lezen dat u het op deze manier heeft ervaren. In ons eerste contact heeft u aangegeven dat u de patiokas en de mini kas bij ons wil laten bezorgen zodat u deze zelf op kon komen halen, dit is niet iets wat wij normaliter doen, maar hebben wij toch voor u gedaan. Toen u de kassen heeft ontvangen is het u helaas niet zelf gelukt om deze in elkaar te zetten en heeft u onze hulp ingeschakeld. Wij hebben een monteur voor u gevraagd en geregeld terwijl dit normaal ongebruikelijk is bij dit formaat kas. Helaas heeft de monteur tijdens de montage een foutje gemaakt waardoor het niet verder in elkaar gezet kon worden, dit was natuurlijk erg vervelend. Wij hebben met u afgesproken dat wij dit voor u gaan oplossen na het bestellen van het reserveonderdeel en is het uiteindelijk ook netjes opgelost. Hoewel wij uitzonderlijke service hebben verleend op levering, montage en aftersales om u tevreden te krijgen is dit ons helaas niet gelukt, hoewel het eindresultaat na behoren was, dit spijt ons. Wij wensen u veel plezier met uw patiokas en mini kas. Met vriendelijke groet, Team FraVin International B.V.

Uitstekend en mooi product

Zeer tevreden met onze solar veranda, goede interactie met het bedrijf. De communicatie kon af en toe wat beter met eindresultaat is uitstekend!

Correcte en snelle levering conform afspraak

2 opbergproducten van Biohort gekocht. Een Storemax (voor 2 fietsen) en een highboard (voor 3 grote containers). Er zat een goede handleiding bij waardoor de montage in een keer goed ging. FraVin levert mooie kwalitatieve producten van Biohort tegen concurrerende prijzen.

Ouderwets goeie service, als klant voel ik mij koning bij FraVin !

In april 2021 bij FraVin een kapschuur gekocht die eind juni 2021 keurig op tijd (door Trendhout) werd afgeleverd. Omdat de bouw langer duurde dan gedacht (fundering, bestrating, schilderwerk) kwam ik er pas na 7 maanden achter dat het raam niet de juiste afmeting had. Hoewel dat kort daarvoor pas was uitgepakt (en dus niet verkleurd) wilde Trendhout niet meer ruilen, ondanks alle inspanningen van FraVin. Uiteindelijk het nieuwe kozijn via FraVin zelf bij Trendhout opgehaald, en FraVin heeft het ‘verkeerde’ kozijn teruggenomen waar het een plaatsje in de showroom gaat krijgen. Allebei moeite gedaan, probleem opgelost, maar vooral een dikke pluim voor FraVin !!

Prima ervaring.

Meneer wist wat hij deed en gaf nog handige tips! Jammer dat het afval niet meegenomen wordt.

Bedankt voor alles, blijf zo doorgaan!

We werden onwijs goed geholpen met ons groot tuinhuis project. We kregen van Vincent en Werner uitgebreid advies en tips over hoe we onze tuinhuis dromen waar konden maken. Ze waren onwijs geduldig en vriendelijk en zijn we ontzettend tevreden met het eind resultaat. Bedankt voor alles, blijf zo doorgaan!

Ik ben super blij met mijn carport, mooi geschilderd zoals het hoort. Mijn bolide staat er mooi onder, dus afgelopen week niet hoeven te krabben heel bijzonder. Als ik s'avonds thuis kom ,gaat de ledverlichting aan, de buurt kan dan mijn bolide onder de mooie carport zien staan. Bij de buurt vallen de monden open, waarop ik zei jullie moeten ook zo'n carport bij FraVin kopen. Dankzij FraVin is het pas echt thuis komen, want dit is een carport waar menigeen van kan dromen. Binnenkort komt het logo van FraVin er op, misschien krijg je het dan nog wel drukker er levert het eind van de maand onder aan de streep per saldo nog meer op.

Geachte meneer Ehringfeld, Bedankt voor de prachtige review. Wij wensen u heel veel plezier met uw carport. Met vriendelijke groet, Team FraVin International B.V.

professioneel bedrijf

Afgelopen zomer een veranda gekocht bij Fravin tegen een zeer concurrerende prijs. Bij het leveren van de veranda ging er door miscommunicatie wat mis in de planning en in de plaatsing. Wravin heeft dit zeer adequaat en voortvarend opgepakt. In korte tijd de veranda alsnog compleet en keurig geplaatst volgens afspraak. Wravin pretendeert een professioneel bedrijf te zijn en maakt dit op deze manier ook waar!!

Beste meneer Eppingbroek, Bedankt voor de prachtige review. Wij wensen u heel veel plezier met uw veranda. Met vriendelijke groet, Team FraVin International B.V.

Slechte communicatie

Bij fravin een mooie blokhut besteld en ontvangen. Helaas ontbreekt er een goede montage handleiding en bevestigings materialen. Dit staat niet aangegeven op de site en ook wordt dit niet vermeld bij bestelling.

Beste mevrouw Mohlmann, Jammer dat u ons als slecht heeft ervaren. Klopt bij de Interflex blokhutten zitten geen bevestigingsmaterialen bij helaas kunnen wij daar ook niks aan doen, wij zijn namelijk afhankelijk van onze fabrikant. Inderdaad we hadden het van te voren kunnen aangeven maar het staat ook in de handleiding duidelijk vermeld. Wij wensen in ieder geval wel heel veel plezier met uw blokhut.

Konden zeer snel leveren. Goede kwaliteit en een vriendelijke chauffeur!

Super mooi tuinhuis en fijne service

Vorig jaar een tuinhuis ontworpen en laten neerzetten door Fravin met goede adviezen van Vincent te Dorsthorst. Mede-eigenaar van Fravin. Complimenten voor dit bedrijf- Alle vragen en opmerkingen werden netjes afgehandeld en tevreden met alle service. Wij raden dit bedrijf dan ook aan om een tuinhuis naar eigen idee te ontwerpen en te plaatsen.

Communicatie zou moeten verbeteren

Had een kas besteld maar deze had 12 weken levertijd, dat vonden wij te lang. Toen een andere kas gekozen omdat deze gegarandeerd slechts 5 weken levertijd had. Uiteindelijk kwam deze kas ook pas na 12 weken. Geen excuus of uitleg, ik heb zelf meerdere malen moeten bellen om te weten te komen wanneer ik nou de kas zou ontvangen. Uiteindelijk geleverd bleek er het een en ander te ontbreken, waaronder 2 ramen. Wederom na verschillende mails en telefoontjes geen antwoord. Pas na het schrijven van een negatieve review kreeg ik antwoord. Uiteindelijk zijn alle spullen correct geleverd maar de communicatie laat absoluut te wensen over. De kas is wel zeer mooi.

Zeer slecht bedrijf

Had ik al voor maanden geleden een kasje besteld. Ik maar wachten en wachten. Voor 3 weken geleden even navraag gedaan wanneer komt hij nu. Dat zou deze week zijn, eindelijk! Maar er kwam niets en ik maar weer even bellen, wat blijkt !! Heeft de leverancier maandag 17 mei de opdracht pas door gezet dus of ik maar even 10 tot 14 weken wilde wachten.. Dacht het niet dus! Vreselijk ! Geen sorry of alternatief, heb meteen geannuleerd. Best verdrietig en teleur gesteld. Heb al veel kosten gemaakt. De verkoper Frank had niet eens ballen genoeg om ons zelf te bellen . Fleur aardig meisje van kantoor moest het maar oplossen. Het gaat alleen om geld daar! Koop niet meer bij Fravin uit Varsseveld! Na het plaatsen van deze review contact gehad met het bedrijf Excuses gekregen en een mooie bos bloemen als goed maker. Weer om gesprek gevraagd met bedrijf leider. ook gehad. Eindelijk Probleem kan niet worden opgelost. Jammer !maar nu begrijpelijk. Jammer dat dit bedrijf niet zelf communiceert.

Prima levering, alles volgens afspraak.

Het contact was steeds prettig en het bouwpakket voor onze blokhut is volgens afspraak geleverd. De blokhut staat nu en is erg mooi geworden. We zijn er heel blij mee. Het enige waar we nu nog over dubben is welke beits of lak we erop gaan doen omdat de blokhut geïmpregneerd is en wij deze kleur zo mooi vinden.

snel geleverd

Op zoek naar bbq via internet hier uit gekomen zaterdag langs geweest en dezelfde week geleverd

Super kwaliteit en uitstekend service

Mijn product is op het afgesproken datum geleverd. Kwaliteit is echt heel mooi. Nog steeds zeer tevreden.

Super geholpen correcte levering

Super geholpen

Goede service!

Een tuinhuisje gekocht bij Fravin. Goed geholpen en fijn advies gekregen. Levering was ook volgens planning en netjes bezorgd. Ook de nazorg is erg prettig! We zijn er erg blij mee! Zeker een aanrader om bij Fravin naar binnen te lopen!!

Goed en vlot geholpen

Perfect volgens afspraak

Blokhut keurig binnen de afgesproken levertijd bezorgd. Tijdens opbouwen bleek kozijn iets beschadigd, en bestelde beits niet meegeleverd. Dit zeer snel en keurig netjes opgelost door Fravin! Van advies, offerte tot levering dan ook keurig geholpen. Woodpro blokhut net gemonteerd, ziet ee keurig en degelijk uit! Duidelijke montage handleiding is wel een verbeter puntje, maar meeste wijst ook wel voor zich!

Pluspunten

Alles goed afgewerkt

Water blijft op het dak staan is dit normaal.

Pluspunten

Uitstekende service, persoonlijke benadering en nazorg! Bedankt Vincent!

Ik heb er geen. Ga zo door.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

prima service zeer vriendelijke contactpersonen scherpe prijzen aanbieding van producten van topkwaliteit

blijven werken naar perfectie toe !

Pluspunten

Goed produkt geleverd strak werk we zijn heel te vreden