Perfect volgens afspraak

Blokhut keurig binnen de afgesproken levertijd bezorgd. Tijdens opbouwen bleek kozijn iets beschadigd, en bestelde beits niet meegeleverd. Dit zeer snel en keurig netjes opgelost door Fravin! Van advies, offerte tot levering dan ook keurig geholpen. Woodpro blokhut net gemonteerd, ziet ee keurig en degelijk uit! Duidelijke montage handleiding is wel een verbeter puntje, maar meeste wijst ook wel voor zich!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Alles goed afgewerkt

Water blijft op het dak staan is dit normaal.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Uitstekende service, persoonlijke benadering en nazorg! Bedankt Vincent!

Ik heb er geen. Ga zo door.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

prima service zeer vriendelijke contactpersonen scherpe prijzen aanbieding van producten van topkwaliteit

blijven werken naar perfectie toe !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed produkt geleverd strak werk we zijn heel te vreden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Netjes en leuk geholpen in de winkel. Aflevering precies volgens afspraak. Huisje was compleet en onbeschadigd. Wel veel werk om in elkaar te zetten. Prijs redelijk.

Wij hebben een metalen huisje. TIP: Bij verkoop van zo'n huisje de klant vertellen dat er condens ontstaat, er kunnen geen spullen opgeslagen worden die niet nat mogen worden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Veel aanbod. Duidelijke website. Chat functie met medewerker werkt prima. En last but not least is het gekochte product , hillhout overkapping, ook helemaal prima. Compleet en van goede kwaliteit.

De leverende vrachtwagen is enorm groot. Deze kon niet in de straat komen. Chauffeur moest met de kooiaap een grote afstand afleggen . De vrachtwagen blokkeerde de andere straat volledig. Wellicht is een wat kleinere vrachtwagen handiger voor de meeste woonwijken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering zonder problemen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

nakomen van de afspraken

n.v.t.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

100% tevreden over de levering van tuinhuisje Boudewijn. Indien ik wat nodig heb ben ik weer van plan om bij dit bedrijf te kopen. Het tuinhuisje is netjes op de camping bij Moeke Mooren in Appeltern afgeleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

- Ruime keuze - Vakmontage - Goede prijs/kwaliteit verhouding - Aangegeven probleem werd naar tevredenheid opgelost

- Communicatie met de klant en onderling binnen het bedrijf (gemaakte afspraken waren niet bij medewerkers onderling duidelijk)

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik heb een tuinkast gekocht, maar het product op de website komt niet overeen met wat ik heb ontvangen. Vervolgens wordt je afgescheept. Ik voel me misleid.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Snel en goed advies. Mooi tuinhuis en prima kwaliteit.

De bijgeleverde bouwinstructie was nogal gebrekkig. Het was zelf uitzoeken op youtube wat de bouwstappen zijn.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed tevrede alles klopte op tijd geleverd echt netjes allemaal.

N.V.T

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Aflevering

Montageinstructie verbeteren

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

zeer vriendelijk, correcte & snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed contact omtrent levering en plaatsing van de blokhut. De opbouw gebeurt door echte vakmensen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Meedenken, niet moeilijk doen,klantvriendelijk

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

- Komt afspraken na. - Ze komen met tips. - Op tijd komen Het ging die dag zo hard regenen. Maar toch gingen ze verder werken.

x

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede communicatie, komen afspraken na.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer gastvrij en behulpzaam met uitleg bij showroom; snelle reacties bij heen en weer mailen met vragen en wensen; uiteindelijk de perfecte kas bemachtigd!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zonder opdringen, ons voorzien van alle inlichtingen, antwoorden. We voelde ons daar thuis, en konden rustig rond kijken. en nu die staat,, prachtig!! wij zijn zeer tevreden.

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Wij hadden via internet een huisje met overkapping gekocht, naderhand kwamen we erachter dat de maat niet overeen kwam met wat onze bedoeling was. Mholt medewerker dacht goed met ons mee voor een goede oplossing.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Mholf.nl

Filter op Taal