Pluspunten

Netjes en leuk geholpen in de winkel. Aflevering precies volgens afspraak. Huisje was compleet en onbeschadigd. Wel veel werk om in elkaar te zetten. Prijs redelijk.

Wij hebben een metalen huisje. TIP: Bij verkoop van zo'n huisje de klant vertellen dat er condens ontstaat, er kunnen geen spullen opgeslagen worden die niet nat mogen worden.

Pluspunten

Veel aanbod. Duidelijke website. Chat functie met medewerker werkt prima. En last but not least is het gekochte product , hillhout overkapping, ook helemaal prima. Compleet en van goede kwaliteit.

De leverende vrachtwagen is enorm groot. Deze kon niet in de straat komen. Chauffeur moest met de kooiaap een grote afstand afleggen . De vrachtwagen blokkeerde de andere straat volledig. Wellicht is een wat kleinere vrachtwagen handiger voor de meeste woonwijken.

Pluspunten

Snelle levering zonder problemen

Pluspunten

nakomen van de afspraken

n.v.t.

Pluspunten

100% tevreden over de levering van tuinhuisje Boudewijn. Indien ik wat nodig heb ben ik weer van plan om bij dit bedrijf te kopen. Het tuinhuisje is netjes op de camping bij Moeke Mooren in Appeltern afgeleverd.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

- Ruime keuze - Vakmontage - Goede prijs/kwaliteit verhouding - Aangegeven probleem werd naar tevredenheid opgelost

- Communicatie met de klant en onderling binnen het bedrijf (gemaakte afspraken waren niet bij medewerkers onderling duidelijk)

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik heb een tuinkast gekocht, maar het product op de website komt niet overeen met wat ik heb ontvangen. Vervolgens wordt je afgescheept. Ik voel me misleid.

Pluspunten

Snel en goed advies. Mooi tuinhuis en prima kwaliteit.

De bijgeleverde bouwinstructie was nogal gebrekkig. Het was zelf uitzoeken op youtube wat de bouwstappen zijn.

Pluspunten

Goed tevrede alles klopte op tijd geleverd echt netjes allemaal.

N.V.T

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Aflevering

Montageinstructie verbeteren

Pluspunten

zeer vriendelijk, correcte & snelle levering

Pluspunten

Goed contact omtrent levering en plaatsing van de blokhut. De opbouw gebeurt door echte vakmensen.

Geen

Pluspunten

Meedenken, niet moeilijk doen,klantvriendelijk

Pluspunten

- Komt afspraken na. - Ze komen met tips. - Op tijd komen Het ging die dag zo hard regenen. Maar toch gingen ze verder werken.

x

Pluspunten

Goede communicatie, komen afspraken na.

Pluspunten

Zeer gastvrij en behulpzaam met uitleg bij showroom; snelle reacties bij heen en weer mailen met vragen en wensen; uiteindelijk de perfecte kas bemachtigd!

Pluspunten

Zonder opdringen, ons voorzien van alle inlichtingen, antwoorden. We voelde ons daar thuis, en konden rustig rond kijken. en nu die staat,, prachtig!! wij zijn zeer tevreden.

geen

Pluspunten

Wij hadden via internet een huisje met overkapping gekocht, naderhand kwamen we erachter dat de maat niet overeen kwam met wat onze bedoeling was. Mholt medewerker dacht goed met ons mee voor een goede oplossing.

Pluspunten

Snelle levering en presies zoals op de foto

Pluspunten

Goede voorlichting en veel keus.

Eerder reageren op vragen via de mail, dan hoef ik er niet zelf nog een keer erachteraan bellen.

Pluspunten

- duidelijke uitleg over het product - goed antwoord op vele vragen - levering kwam precies wanneer ik het wilde - prima kwaliteit hout, en recht! - goede service!

Pluspunten

snelle en goede service. geen gezeur garantie.

Pluspunten

Het bedrijf geeft goede informatie en is vriendelijk .

Vanuit het bedrijf een goede stap voor stap handleiding bij geven. Als men niet gewend is met het in elkaar steken van, in ons geval een metalen tuinhuis,zodat men sneller door heeft hoe iets moet worden.

Pluspunten

leuke en vriendelijke benadering . Ook goede afhandeling klachten of schade gevallen .

Niets wat me zo opkomt