Pluspunten

Goede hulp in de winkel , vriendelijke personeel en baas. nabellen of alles naar wens is

Pluspunten

Bezorgservice en kwaliteit product

Geen

Pluspunten

No Nonsens bedrijf.

Pluspunten

Vriendelijk personeel, goede uitleg over het aan te schaffen product.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Ruim assortiment

Levertijd

Pluspunten

Snelle levering. Goed contact via Whatsapp en telefoon.

Pluspunten

XXXX goed

Handleiding video/ dvd

Pluspunten

Snelle beantwoording van vragen. Nette, kundige monteur.

Verschil typen dakafvoer kan beter op website worden uitgelegd. Deze pvc afvoer loopt nu recht omlaag. Regenwater loopt ook onder fundering tuinhuis in. Weet niet of de zinken afvoer op de site anders wordt geplaatst.

Pluspunten

Zeer fijn alles naar wens dankje wel..

Pluspunten

snel en keurig verzorgd

het metalen schuurtje dat we gekocht hebben valt tegen betreffende de constructie. de plaat is zo dun dat de zelftappers niet goed vastgezet kunnen worden en daardoor ontstaan tijdens regen lekkages. Het was beter geweest als i.p.v. zelftappers, boutjes en moertjes waren gebruikt. ik heb dan ook 100 rvs boutjes M4 met borgmoertjes gekocht en zal het hele dak weer opnieuw gaan aanbrengen met boutjes en moertjes. Dit als tip voor de fabrikant. Ik ben ook van mening met storm er niets overblijft van het dak met de zelftap-bevestiging. met vriendelijke groeten Jan van Croonenburg biesbosstraat 7 Middelburg

Pluspunten

Goede service en uitstekend advies. Snelle levering en montage van blokhut. Medewerkers hebben kennis van de producten en zijn uit op een goed product bij de klant.

Pluspunten

Snelle levering, uitstekende kwaliteit, heel wat beter dan de roestbak die ik oorspronkelijk in de BBQ had

Pluspunten

Prima aanbieding en levering sneller dan verwacht. Soepele communicatie.

Niets op aan te merken,

Pluspunten

Eenvoudigweg correct op alle vlakken

Pluspunten

Werken vlot en snel . Denken mee in oplossingen.

Kantoor afdeling. Moet niet zo snel aanmaningen versturen . ( ten onrechte )

Pluspunten

Snelle levering. Product erg gebruiktvriendelijk en makkelijk te assembleren.

Pluspunten

Super vriendelijk en behulpzaam personeel.

N.v.t.

Pluspunten

Laagdrempelige communicatie, gemoedelijk en deskundig, geen gedoe. Fraaie showroom in Varsseveld, goed advies. De ingeschakelde transporteur die het product bezorgde, had dezelfde, aangename uitstraling.

Wij deden zaken met FraVin International in Varsseveld. Dat allerlei andere namen bij deze organisatie horen, zoals Mholf.nl, is voor mij als klant verwarrend. Een merknaam staat ergens voor, toch?

Pluspunten

Tuin kast gekocht. Prima gegaan !

Pluspunten

Gastvrije ontvangst in de showroom met duidelijke uitleg van hun producten.

Montage handleiding van fabrikant (Lugarde) kan beter.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle reactie op telefoon.

Pakket bezorgd zonder handleiding. Handleiding is direct geemaild na een belletje. Pakket was niet helemaal compleet, maar actie is snel ondernomen om te compenseren.

Pluspunten

Op de website van een bepaald merk tuinlampen aangeschaft, maar ik had ook nog wat losse onderdelen nodig welke niet in de webshop stonden. Maar waarvan je weet, dat zullen ze vast wel hebben. Al is het alleen maar als een reserveonderdeel. Ik heb dus gebeld of ze dat onderdeel hadden en deze hebben ze gewoon met de bestelling meegestuurd. En nog netjes na gebeld of alles goed is ontvangen, omdat het dus een andere procedure betreft dan normaal. Ik geef deze medewerker dan ook een dikke 10! Afhandeling tuinverlichting is super.

Prijzen in de webshop zijn erg scherp, erg goed dus. Alleen de verzendkosten kan je niet zo 1-2-3 zien, en de kosten zijn uiteindelijk ook verhoudingsgewijs hoog. Dat is jammer, maar de service maakt dat weer goed. Meer transparantie zou fijn zijn qua verzendkosten.

Pluspunten

Goed aan de afspraak gehouden, chauffeur bracht het netjes bij ons chalet op de camping !

GEEN