Prima garantie en serviceverlening

Snel gereageerd op melding van een kapot deurslot van Biohort kast. Artikel werd kosteloos verzonden. Prima geregeld.

Perfecte blokhut en uitstekende service!

De medewerkers van de Blokhut.nl (Vincent en Fleur) hebben mij heel goed begeleid in het keuze maken en het samenstellen van mijn blokhut van Lugarde. De communicatie verliep efficiënt en was heel helder. De begeleiding van de montage was ook heel waardevol. Heel dankbaar hiervoor!

Alles was top!

In verband met het thuiswerken, en binnen geen kamers meer over, was ik op zoek naar een buiten kantoor. De 'Office Pods' voor €25.000 of meer vond ik te duur, dus uiteindelijk bij Lugarde uitgekomen en daar een op maat blokhut ontworpen via de website en echte blokhutten wezen kijken in de showroom in Varsseveld bij Fravin. Nadat ik tips had gehad over de bouw, dikte van de wanden (44mm) en isolatie boven en onder, de blokhut die ik had ontworpen besteld (in oktober), de beits direct meegenomen en toen was het wachten op de levering. Het had eind januari geleverd kunnen worden, maar ik had het liever meer richting de lente in verband met het weer, gelukkig kon dit gewoon. Eind maart geleverd gekregen en begin april gebouwd, met de balken allemaal goed op maat en dat alles goed op elkaar aansluit ging het echt behoorlijk snel met bouwen, met twee dagen stond m'n 'kantoor' er met EPDM op het dak. Het meeste werk zat in de binnen afwerking van electra, gipsen plafond (met ruimte vrij houden voor werking van hout) laminaat etc. Ondertussen de hete zomer overleeft, door een ophoging te maken op het dak voor de waterafvoer bleef er water op het dak en dat zorgde voor minder hitte, en nu in de herfst isoleert het zo goed dat ik nog steeds geen verwarming nodig heb (die er wel in zit). Er zit ruim voldoende hout bij het pakket, dus je houd stukken over, maar er kan natuurlijk altijd iets mis gaan, maar dan zit je niet direct met een probleem. Ging echt alles perfect dan? Nee, na een half jaar ging het raam niet helemaal lekker meer open, het raam handvat mechanisme liet een beetje los. Nadat ik een mailtje naar Fravin had gedaan met foto's en de vraag hoe we dit konden oplossen, kreeg ik direct twee nieuwe opgestuurd! Al met al toch perfect opgelost. Vriendelijke mensen, goede prijs, perfect product.

Voor ons de 2e keer dat wij bij hen een blokhut (merk Lugarde)hebben besteld en deze keer ook hebben laten plaatsen. Wij zijn vakkundig begeleid in het bestelproces. Er werd meegedacht en meegeholpen. Deskundig personeel wat net dat stapje extra voor je doet tijdens het hele proces van bestellen, afleveren, voor tijdens en na plaatsing. Zeer tevreden met het eindresultaat

Professioneel, gedetailleerd en correct

Perfect. Goede levering, compleet, geen beschadiging, duidelijk plan, op tijd en mooi. grts

Prima bedrijf

Duidelijke communicatie zowel voor- als achteraf. Goede uitleg bij montage. Prima levering van materiaal en bijbehorende bevestigingsmiddelen.

Fravin een bedrijf waarop je kan vertrouwen

Wij wonen Peize dus niet naast de deur van Varsseveld, hebben met de storm schade gekregen aan ons tuinhuis. Met Fleur Toebes (FRAVIN) contact gehad en door de service van Fravin, wordt nu het dak gerepareerd, dat is toch geweldig!!!

Mooi tuinhuisje van goede kwaliteit

Ik heb met veel plezier het tuinhuisje opgebouwd. Alle materialen waren ervoor aanwezig en weinig zaagwerk. Enige wat ik op te merken heb is de handleiding die moeilijk te volgen is. Er is wel voldoende informatie via internet te halen, maar liever had ik een complete duidelijke handleiding. Service is perfect.

Duidelijke zuivere uitleg door Fleur van de aankoop het tuinhuisje zowel telefonisch alsook per Mail

Wij hebben een zeer goede ervaring opgedaan bij de aankoop van ons tuinhuisje. We hebben in de diverse telefonische gesprekken en e-mail berichten met Fleur ten Hove een duidelijk en zuiver beeld van de gehele aankoop gekregen die overeenkomt met de levering. Bedankt, Met vriendelijke groeten, Jac en Ria Havermans

Bijzonder goede service

Na een foute bestelling (door onze eigen schuld) heeft De Blokhut deze in een laat stadium gecanceld, en een andere blokhut geleverd. Contact met De Blokhut is, per telefoon of per mail, heel plezierig. Aflevering was professioneel, en de montage van de blokhut was in handen van een ervaren monteur, die de hut zorgvuldig en zeer deskundig heeft opgezet, en ons van goede gebruiksadviezen heeft voorzien. Al met al een uitstekende ervaring met De Blokhut. Sterk aanbevolen.

uiteindelijk top

correcte afhandeling.Fleur is een goed aanspreekpunt.bedankt

Bedankt voor uw leuke recensie! Wij zijn erg blij om te horen dat u ons goed heeft ervaren.

Goed contact, snelle levering, tip top

Gebeld, en het was op vooraad, dus besteld op 18/11, en snel geleverd op 30/11. Met de "Clark" naar tuin gebracht. Hij zocht nog een 2de pakket maar kon het niet vinden. Morgen ga ik hierom bellen of hij het al heeft gevonden.

De blokhut is goed.

De handleiding om hem in mekaar te zetten is een drama, waarom niet een soort handleiding die een doe het zelver kan begrijpen.

Erg tevreden, alle buren jaloers

Vooraf een goed gesprek met Vincent gehad om alle opties te bespreken en de mogelijkheden te bespreken. Thuis verder aan de slag met de configurator en dit werkt erg goed! Precies aan onze eisen ontworpen en alle kleuren naar eigen wens. Levering volgens afspraak en tussendoor goed op te hoogte gehouden door Vincent. Goede handleiding, maar monteren kost stiekem nog best veel tijd. Vooral een vlak plateau dat waterpas is, is erg belangrijk. Het dak is speciaal voor ons verzwaard voor een groen dak, erg fijn. We zijn erg blij met het eindresultaat en de kwaliteit van de materialen. Vanwege het Pro-systeem was alles al behandeld en geverfd en hebben we zelf helemaal niks meer hoeven te doen, echt een aanrader! Alle buren zijn onder de indruk en stiekem jaloers ;)

met horten en stoten

Levering vond plaats zonder bestelde vloer. oplevering had hierdoor vertraging Nog steeds zijn er flinke kieren zichtbaar. Door Alwin is schriftelijk tussen ons vastgelegd dat indien volgend seizoen de kieren nog steeds zichtbaar zijn, actie zal volgen

Jammer dat u ons slecht heeft ervaren. Helaas zijn wij afhankelijk van onze fabrikanten en het kan altijd gebeuren dat de fabrikant een manco artikel levert onze excuus daarvoor. Wat betreft kieren in uw blokhut is normaal, u heeft een natuur product gekocht en hout gaat werken bij weersomstandigheden. U kunt dit verhelpen om de blokhut elke 3 a 5 jaar te behandelen met een beits. Daardoor verminderd u het werkingproces, maar verkomen gaat helaas nooit. Wij wensen u alsnog heel veel plezier met uw blokhut!

Handige configurator en correcte afwikkeling van de bestelling

Vanwege afwijkende maten heb ik gebruik gemaakt van de handige configurator voor bij tuinhuis met veranda. De follow-up van mijn bestelling was netjes, tijdig en compleet. Levering keurig volgens planning.

Uitstekend.

De levering was uitstekend. De materialen goed verpakt. Alles was compleet. Goede installatie tekening. Blokhut Hillhout Roek 300x300

Hebben er elke dag plezier van.

Erg gebruiksvriendelijk de opbouw tekening was wat sumier.c

Goede kwaliteit tegen een goede prijs

Goed verpakt en prima geleverd door vervoerder ondanks wonend in bos.

Ik heb de Roek van Topvision Hillhout aangeschaft. Mooi compleet pakket van goede kwaliteit (Douglas). FRAVIN rekent hier een superscherpe prijs voor en combineert dit met uitstekende service en levering. Bij vragen staan ze voor je klaar en ze reageren snel. Ik ben heel tevreden en kan iedereen aanbevelen om hier een schuurtje/veranda te bestellen.

nette en snelle aflevering. 1 kapot onderdeel . Binnen een week geleverd.

een goede en snelle levering. Een goede bouwtekening erbij . Super.

Prima service en een kwalitatieve prima blokhut

Voor de levering van de blokhut is er goed contact geweest over het levermoment. De levering was conform de planning en de blokhut was prima verpakt. De daksingels waren niet meegeleverd maar door Vincent is toen heel snel geregeld dat de daksingels bij een houthandel in Purmerend opgehaald konden worden! Prima service gerichte instelling die mij als klant zeer tevreden heeft gemaakt.

Super service, prachtige kwaliteit

Wij hebben onze op maat blokhut besteld tijdens de corona periode. Wij waren positief verrast over de snelheid waarmee deze geleverd en geplaatst kon worden. De service heeft ook onze verwachtingen overtroffen. Vragen werden zeer snel en persoonlijk opgepakt. De monteur die de blokhut kwam plaatsen was ook een topper. Tot slot is de kwaliteit van de blokhut echt top. Mooi dik hout, warme kleuren. Wij zijn enorm tevreden.

Bedankt voor uw leuke recensie.

Enthousiast personeel, snelle levering, goede kwaliteit.

We werden enthousiast ontvangen in de showroom. Goede uitleg over beoogde overkapping. levering was uiterst snel. Kleine schade aan onderdeel wat ik zelf heb kunnen repareren. Verder is de kwaliteit goed te noemen van het materiaal. De bouwtekening mag van mij wel wat uitvoeriger beschreven worden.

Meedenkend en servicegericht personeel

De blokhut welke wij uiteindelijk besteld hebben, met een deur van 1 meter breed, is keurig en op tijd bezorgd bij ons. Alles was aanwezig. Goede bouwtekening waardoor de hut er binnen 1 week stond.