Goede kwaliteit tegen een goede prijs

Goed verpakt en prima geleverd door vervoerder ondanks wonend in bos.

Ik heb de Roek van Topvision Hillhout aangeschaft. Mooi compleet pakket van goede kwaliteit (Douglas). FRAVIN rekent hier een superscherpe prijs voor en combineert dit met uitstekende service en levering. Bij vragen staan ze voor je klaar en ze reageren snel. Ik ben heel tevreden en kan iedereen aanbevelen om hier een schuurtje/veranda te bestellen.

nette en snelle aflevering. 1 kapot onderdeel . Binnen een week geleverd.

een goede en snelle levering. Een goede bouwtekening erbij . Super.

Prima service en een kwalitatieve prima blokhut

Voor de levering van de blokhut is er goed contact geweest over het levermoment. De levering was conform de planning en de blokhut was prima verpakt. De daksingels waren niet meegeleverd maar door Vincent is toen heel snel geregeld dat de daksingels bij een houthandel in Purmerend opgehaald konden worden! Prima service gerichte instelling die mij als klant zeer tevreden heeft gemaakt.

Super service, prachtige kwaliteit

Wij hebben onze op maat blokhut besteld tijdens de corona periode. Wij waren positief verrast over de snelheid waarmee deze geleverd en geplaatst kon worden. De service heeft ook onze verwachtingen overtroffen. Vragen werden zeer snel en persoonlijk opgepakt. De monteur die de blokhut kwam plaatsen was ook een topper. Tot slot is de kwaliteit van de blokhut echt top. Mooi dik hout, warme kleuren. Wij zijn enorm tevreden.

Bedankt voor uw leuke recensie.

Enthousiast personeel, snelle levering, goede kwaliteit.

We werden enthousiast ontvangen in de showroom. Goede uitleg over beoogde overkapping. levering was uiterst snel. Kleine schade aan onderdeel wat ik zelf heb kunnen repareren. Verder is de kwaliteit goed te noemen van het materiaal. De bouwtekening mag van mij wel wat uitvoeriger beschreven worden.

Meedenkend en servicegericht personeel

De blokhut welke wij uiteindelijk besteld hebben, met een deur van 1 meter breed, is keurig en op tijd bezorgd bij ons. Alles was aanwezig. Goede bouwtekening waardoor de hut er binnen 1 week stond.

Pluspunten

Uitstekende service en begeleiding tijdens het gehele proces. van begin tot eind.

Betere informatie over transport en aflevering verstrekken. 1 dag (einde dag) voor aflevering gebeld.

Pluspunten

Het heeft lang geduurd, nu lijken de problemen met het Lugarde tuinhuis goed opgelost. Kan er nu weer van genieten

Aandacht voor goede after-sales, klachten niet te snel willen afdoen met algemene tips & tricks op afstand. Vertrouwen komt te voet en gaat te paard...

Pluspunten

Goed geholpen bij de keuze van een Lugarde-tuinhuis en prettige contacten tot en met plaatsing.

Echter: ben benieuwd of een terugkerend probleem met ernstig wijkende planken nu wordt opgelost. Is de 1e keer niet op gereageerd. Even afwachten...

Pluspunten

Top complimenten voor de monteur die ons tuinhuisje geplaatst heeft. We hebben al veel plezier ervan

Jammer dat de regeling met de fabrikant niet helemaal klopte

Pluspunten

Zeer netjes geholpen van a tot z Aanrader

Geen aanmerking te bedenken

Pluspunten

goede levering , netjes op tijd. goed contact

betere bouwtekening en fout in 1 van de planken voor de zijkant. heb deze zelf moeten aanpassen.vind het gek dat dit kan gebeuren.

Pluspunten

Keurig, snel en duidelijk

Niets

Pluspunten

In de showroom wordt je vriendelijk ontvangen en wordt de tijd genomen om te helpen. Alles kan, advies vragen, goed rondkijken, een drankje wordt aangeboden, enz. Alles wordt op papier gezet en tig keer herhaald, telefonisch op de hoogte gehouden op leveringdata, prima.

Nazorg mag beter, stukken beter. Bij het opbouwen van de hut kwamen we erachter dat bij een van de planken een stuk afgebroken was waardoor we de andere niet op konden schuiven en eentje had andere afmetingen waardoor er tussen ruimte ontstond. Verkoper gebeld voor oplossing maar die gaf niet thuis. We hoorden alleen maar dat het vreemd was, dat het nog nooit gebeurd was, dat niemand klachten had gehad, of we goed hadden gemeten, of we goed op de tekening hadden gekeken en uiteindelijk dat we een collega van hem moesten bellen/mailen en met haar een oplossing maar moesten bedenken... We waren zo teleurgesteld over de manier waarop we toegesproken zijn, dat we bij een plaatselijke houthandel maar twee nieuwe planken hebben gekocht en het zelf opgelost hebben.

Pluspunten

Levering duurde wel wat langer als in eerste instantie werd verteld en kwam wel wat daksingels te kort maar dit werd zonder kosten nageleverd. Prima service

Pluspunten

Klantvriendelijke, veel (verschillende) modellen in showroom

Een helplijn voor bij het zelf in elkaar zetten van de blokhut.

Pluspunten

Hebben snel en adequaat gereageerd bij de vraag voor een korte levertijd. Koffie stond klaar

Pluspunten

Afspraken worden goed na gekomen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Slechte bouwtekening. Staan onjuistheden in. Kwaliteit van het hout is ver beneden de maat. Op klachten wordt slecht deels gereageerd.

Pluspunten

snelle reactie en prima service

geen

Pluspunten

Vriendelijk ,op tijd leveren , na leveren nog telefoon gekregen of het gelukt was om tuinhuis te plaatsen

Pluspunten

Goed communicatie en gelijk antwoord als er vragen zijn

Pluspunten

Snelle communicatie en levering. Toen wij besloten toch zelf te monteren werd hier niet moeilijk over gedaan en ontvingen wij direct ons betaalde geld voor montage terug. Perfecte service! Inmiddels al een paar avonden genoten van onze blokhut Chappo!