uiteindelijk top

correcte afhandeling.Fleur is een goed aanspreekpunt.bedankt

Bedankt voor uw leuke recensie! Wij zijn erg blij om te horen dat u ons goed heeft ervaren.

Goed contact, snelle levering, tip top

Gebeld, en het was op vooraad, dus besteld op 18/11, en snel geleverd op 30/11. Met de "Clark" naar tuin gebracht. Hij zocht nog een 2de pakket maar kon het niet vinden. Morgen ga ik hierom bellen of hij het al heeft gevonden.

De blokhut is goed.

De handleiding om hem in mekaar te zetten is een drama, waarom niet een soort handleiding die een doe het zelver kan begrijpen.

Erg tevreden, alle buren jaloers

Vooraf een goed gesprek met Vincent gehad om alle opties te bespreken en de mogelijkheden te bespreken. Thuis verder aan de slag met de configurator en dit werkt erg goed! Precies aan onze eisen ontworpen en alle kleuren naar eigen wens. Levering volgens afspraak en tussendoor goed op te hoogte gehouden door Vincent. Goede handleiding, maar monteren kost stiekem nog best veel tijd. Vooral een vlak plateau dat waterpas is, is erg belangrijk. Het dak is speciaal voor ons verzwaard voor een groen dak, erg fijn. We zijn erg blij met het eindresultaat en de kwaliteit van de materialen. Vanwege het Pro-systeem was alles al behandeld en geverfd en hebben we zelf helemaal niks meer hoeven te doen, echt een aanrader! Alle buren zijn onder de indruk en stiekem jaloers ;)

met horten en stoten

Levering vond plaats zonder bestelde vloer. oplevering had hierdoor vertraging Nog steeds zijn er flinke kieren zichtbaar. Door Alwin is schriftelijk tussen ons vastgelegd dat indien volgend seizoen de kieren nog steeds zichtbaar zijn, actie zal volgen

Jammer dat u ons slecht heeft ervaren. Helaas zijn wij afhankelijk van onze fabrikanten en het kan altijd gebeuren dat de fabrikant een manco artikel levert onze excuus daarvoor. Wat betreft kieren in uw blokhut is normaal, u heeft een natuur product gekocht en hout gaat werken bij weersomstandigheden. U kunt dit verhelpen om de blokhut elke 3 a 5 jaar te behandelen met een beits. Daardoor verminderd u het werkingproces, maar verkomen gaat helaas nooit. Wij wensen u alsnog heel veel plezier met uw blokhut!

Handige configurator en correcte afwikkeling van de bestelling

Vanwege afwijkende maten heb ik gebruik gemaakt van de handige configurator voor bij tuinhuis met veranda. De follow-up van mijn bestelling was netjes, tijdig en compleet. Levering keurig volgens planning.

Uitstekend.

De levering was uitstekend. De materialen goed verpakt. Alles was compleet. Goede installatie tekening. Blokhut Hillhout Roek 300x300

Hebben er elke dag plezier van.

Erg gebruiksvriendelijk de opbouw tekening was wat sumier.c

Goede kwaliteit tegen een goede prijs

Goed verpakt en prima geleverd door vervoerder ondanks wonend in bos.

Ik heb de Roek van Topvision Hillhout aangeschaft. Mooi compleet pakket van goede kwaliteit (Douglas). FRAVIN rekent hier een superscherpe prijs voor en combineert dit met uitstekende service en levering. Bij vragen staan ze voor je klaar en ze reageren snel. Ik ben heel tevreden en kan iedereen aanbevelen om hier een schuurtje/veranda te bestellen.

nette en snelle aflevering. 1 kapot onderdeel . Binnen een week geleverd.

een goede en snelle levering. Een goede bouwtekening erbij . Super.

Prima service en een kwalitatieve prima blokhut

Voor de levering van de blokhut is er goed contact geweest over het levermoment. De levering was conform de planning en de blokhut was prima verpakt. De daksingels waren niet meegeleverd maar door Vincent is toen heel snel geregeld dat de daksingels bij een houthandel in Purmerend opgehaald konden worden! Prima service gerichte instelling die mij als klant zeer tevreden heeft gemaakt.

Super service, prachtige kwaliteit

Wij hebben onze op maat blokhut besteld tijdens de corona periode. Wij waren positief verrast over de snelheid waarmee deze geleverd en geplaatst kon worden. De service heeft ook onze verwachtingen overtroffen. Vragen werden zeer snel en persoonlijk opgepakt. De monteur die de blokhut kwam plaatsen was ook een topper. Tot slot is de kwaliteit van de blokhut echt top. Mooi dik hout, warme kleuren. Wij zijn enorm tevreden.

Bedankt voor uw leuke recensie.

Enthousiast personeel, snelle levering, goede kwaliteit.

We werden enthousiast ontvangen in de showroom. Goede uitleg over beoogde overkapping. levering was uiterst snel. Kleine schade aan onderdeel wat ik zelf heb kunnen repareren. Verder is de kwaliteit goed te noemen van het materiaal. De bouwtekening mag van mij wel wat uitvoeriger beschreven worden.

Meedenkend en servicegericht personeel

De blokhut welke wij uiteindelijk besteld hebben, met een deur van 1 meter breed, is keurig en op tijd bezorgd bij ons. Alles was aanwezig. Goede bouwtekening waardoor de hut er binnen 1 week stond.

Pluspunten

Uitstekende service en begeleiding tijdens het gehele proces. van begin tot eind.

Betere informatie over transport en aflevering verstrekken. 1 dag (einde dag) voor aflevering gebeld.

Pluspunten

Het heeft lang geduurd, nu lijken de problemen met het Lugarde tuinhuis goed opgelost. Kan er nu weer van genieten

Aandacht voor goede after-sales, klachten niet te snel willen afdoen met algemene tips & tricks op afstand. Vertrouwen komt te voet en gaat te paard...

Pluspunten

Goed geholpen bij de keuze van een Lugarde-tuinhuis en prettige contacten tot en met plaatsing.

Echter: ben benieuwd of een terugkerend probleem met ernstig wijkende planken nu wordt opgelost. Is de 1e keer niet op gereageerd. Even afwachten...

Pluspunten

Top complimenten voor de monteur die ons tuinhuisje geplaatst heeft. We hebben al veel plezier ervan

Jammer dat de regeling met de fabrikant niet helemaal klopte

Pluspunten

Zeer netjes geholpen van a tot z Aanrader

Geen aanmerking te bedenken

Pluspunten

goede levering , netjes op tijd. goed contact

betere bouwtekening en fout in 1 van de planken voor de zijkant. heb deze zelf moeten aanpassen.vind het gek dat dit kan gebeuren.

Pluspunten

Keurig, snel en duidelijk

Niets

Pluspunten

In de showroom wordt je vriendelijk ontvangen en wordt de tijd genomen om te helpen. Alles kan, advies vragen, goed rondkijken, een drankje wordt aangeboden, enz. Alles wordt op papier gezet en tig keer herhaald, telefonisch op de hoogte gehouden op leveringdata, prima.

Nazorg mag beter, stukken beter. Bij het opbouwen van de hut kwamen we erachter dat bij een van de planken een stuk afgebroken was waardoor we de andere niet op konden schuiven en eentje had andere afmetingen waardoor er tussen ruimte ontstond. Verkoper gebeld voor oplossing maar die gaf niet thuis. We hoorden alleen maar dat het vreemd was, dat het nog nooit gebeurd was, dat niemand klachten had gehad, of we goed hadden gemeten, of we goed op de tekening hadden gekeken en uiteindelijk dat we een collega van hem moesten bellen/mailen en met haar een oplossing maar moesten bedenken... We waren zo teleurgesteld over de manier waarop we toegesproken zijn, dat we bij een plaatselijke houthandel maar twee nieuwe planken hebben gekocht en het zelf opgelost hebben.

Pluspunten

Levering duurde wel wat langer als in eerste instantie werd verteld en kwam wel wat daksingels te kort maar dit werd zonder kosten nageleverd. Prima service