Pluspunten

Uitstekende service en begeleiding tijdens het gehele proces. van begin tot eind.

Bedankt voor uw leuke recensie! Wij zijn erg blij om te horen dat u ons goed heeft ervaren.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Betere informatie over transport en aflevering verstrekken. 1 dag (einde dag) voor aflevering gebeld.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Het heeft lang geduurd, nu lijken de problemen met het Lugarde tuinhuis goed opgelost. Kan er nu weer van genieten

Aandacht voor goede after-sales, klachten niet te snel willen afdoen met algemene tips & tricks op afstand. Vertrouwen komt te voet en gaat te paard...

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goed geholpen bij de keuze van een Lugarde-tuinhuis en prettige contacten tot en met plaatsing.

Echter: ben benieuwd of een terugkerend probleem met ernstig wijkende planken nu wordt opgelost. Is de 1e keer niet op gereageerd. Even afwachten...

Pluspunten

Top complimenten voor de monteur die ons tuinhuisje geplaatst heeft. We hebben al veel plezier ervan

Jammer dat de regeling met de fabrikant niet helemaal klopte

Pluspunten

Zeer netjes geholpen van a tot z Aanrader

Geen aanmerking te bedenken

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

goede levering , netjes op tijd. goed contact

betere bouwtekening en fout in 1 van de planken voor de zijkant. heb deze zelf moeten aanpassen.vind het gek dat dit kan gebeuren.

Pluspunten

Keurig, snel en duidelijk

Niets

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

In de showroom wordt je vriendelijk ontvangen en wordt de tijd genomen om te helpen. Alles kan, advies vragen, goed rondkijken, een drankje wordt aangeboden, enz. Alles wordt op papier gezet en tig keer herhaald, telefonisch op de hoogte gehouden op leveringdata, prima.

Nazorg mag beter, stukken beter. Bij het opbouwen van de hut kwamen we erachter dat bij een van de planken een stuk afgebroken was waardoor we de andere niet op konden schuiven en eentje had andere afmetingen waardoor er tussen ruimte ontstond. Verkoper gebeld voor oplossing maar die gaf niet thuis. We hoorden alleen maar dat het vreemd was, dat het nog nooit gebeurd was, dat niemand klachten had gehad, of we goed hadden gemeten, of we goed op de tekening hadden gekeken en uiteindelijk dat we een collega van hem moesten bellen/mailen en met haar een oplossing maar moesten bedenken... We waren zo teleurgesteld over de manier waarop we toegesproken zijn, dat we bij een plaatselijke houthandel maar twee nieuwe planken hebben gekocht en het zelf opgelost hebben.

Pluspunten

Levering duurde wel wat langer als in eerste instantie werd verteld en kwam wel wat daksingels te kort maar dit werd zonder kosten nageleverd. Prima service

Pluspunten

Klantvriendelijke, veel (verschillende) modellen in showroom

Een helplijn voor bij het zelf in elkaar zetten van de blokhut.

Pluspunten

Hebben snel en adequaat gereageerd bij de vraag voor een korte levertijd. Koffie stond klaar

Pluspunten

Afspraken worden goed na gekomen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Slechte bouwtekening. Staan onjuistheden in. Kwaliteit van het hout is ver beneden de maat. Op klachten wordt slecht deels gereageerd.

Pluspunten

snelle reactie en prima service

geen

Pluspunten

Vriendelijk ,op tijd leveren , na leveren nog telefoon gekregen of het gelukt was om tuinhuis te plaatsen

Pluspunten

Goed communicatie en gelijk antwoord als er vragen zijn

Pluspunten

Snelle communicatie en levering. Toen wij besloten toch zelf te monteren werd hier niet moeilijk over gedaan en ontvingen wij direct ons betaalde geld voor montage terug. Perfecte service! Inmiddels al een paar avonden genoten van onze blokhut Chappo!

Pluspunten

correcte en nette aflevering. ook de bezorger was zeer correct en welwillend. Het huisje is bedoeld voor mijn scooters te herbergen en dit is prima gelukt.

Pluspunten

Voor de aanschaf al goede service dmv advies!

Pluspunten

Goed produkt. Alle benodigde hulpmaterialen meegeleverd. De Blokhut denkt met je mee

geen

Pluspunten

Zeer goed verloop van de bestelling/levering/plaatsing. Alles wordt gedaan om de te leveren diensten en goederen in orde te brengen. (Er ontbrak wel een deel van de bestelling, maar die werd heel goed recht gezet).

Strenge verkoopovereenkomst, met erg protectieve teksten ten voordele van het bedrijf. Ik stel voor om ook clausules toe te voegen die de klant beschermen. Model gebruikersunie/testaankoop? Mogelijkheid aanbieden om voorbehandeld hout voor de blokhutten/tuinhuizen te kiezen?

Pluspunten

Goede en snelle levering

Bouwtekeningen kunnen beter.

Pluspunten

Snel, duidelijk, voordelig. Kwalitatief goed.

Nvt

Pluspunten

Goede communicatie, scherpe prijs en snelle levering. Ons Biohort Highline tuinhuisje is netjes en compleet geleverd. We zijn er blij mee.

Geen