Pluspunten

Goed geregeld lekker alles naar wens gegaan goed geleverd zo moet het bedank.

Geen

Bedankt voor uw leuke recensie! Wij zijn erg blij om te horen dat u ons goed heeft ervaren.

Pluspunten

Goed en persoonlijk behandeld. Per telefoon is offerte verduidelijkt en levertijd afgegeven. Beloofde levertijd nagekomen. Levering op de stoep dicht bij plek waar huisje moest worden opgebouwd..

Handleiding bij produkt zou wat beter kunnen. Onder andere aanbrengen van dakbedekking niet echt helder beschreven. Instructie videoop Youtube is voor punt dak, niet plat dak.

Pluspunten

Keurig netjes afgeleverd, zeer aardige chauffeur en dat zonder bezorgkosten.

Pluspunten

goede feedback

Pluspunten

Goed telefonisch bereikbaar voor advies. Scherpe prijzen

Pluspunten

Alles keurig geregeld en afgeleverd volgens afspraak

Pluspunten

Afleveren, blokhut zelf alles prima! Zijn er erg content mee!

Pluspunten

Goede prijs attente reacties snelle levering

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Altijd vriendelijk aan de telefoon, bereid je te helpen.

Gelukkig zette ik mijn tuinhuis met een vakman, maar de tekeningen van de blokhutten zijn erg onduidelijk. Deze mogen wel wat uitgebreider en duidelijker. Ook heb ik veel panelen op maat moeten maken. Hierdoor raad ik anderen aan niet deze blokhut aan te schaffen.

Pluspunten

Uiterst tevreden over geleverde spullen. Snelle telefonische hulp is erg goed.

Pluspunten

Priam artikelen, prima prijzen en snelle levering

Geen

Pluspunten

Zeer snelle telefonische opvolging van online informatie aanvraag (op zaterdag!). Overtreffen de verwachting, uitstekende prijs-kwaliteit verhouding en probleemloze levering.

Pluspunten

Goed te woord gestaan/geadviseerd. geleverd volgens afspraak. goed te bereiken per telefoon. goede prijs kwaliteit verhouding.

tot nu toe geen.