Perfecte service!

Begin maart een plantenkas besteld en 10 weken later geleverd en gemonteerd volgens afspraak. Er werd mij bij het kopen verteld dat de levertijd ook 10 weken zou zijn. Goede communicatie met FraVin, in mijn geval met Fleur die verstand van zaken heeft. Ook de monteur die de kas gemonteerd heeft werkt netjes en goed. Ik kan iedereen aanbevelen om bij Fravin een aankoop te doen.

Na uitklaren misverstand , prima service.

Prima produkt voor een goede prijs

Netjes afgeleverd, goed verpakt en redelijk eenvoudig in elkaar te zetten....prima geregeld.

Prachtige, sterke minikas voor (beginnende) tuinier.

De kas werd goed verpakt afgeleverd met een duidelijke tekening. Ik heb op advies van de Tuinkasspecialist de kas vooraf nog 2 lagen beits gegeven ter bescherming van het hout. Hij staat nu ongeveer een jaar en heeft zich goed gehouden in de sneeuw en stormachtige wind. Ben zeer tevreden over de kwaliteit en van de aflevering van de 3 pakketten. Allemaal tegelijk gelijk geleverd en in zeer goede staat aangekomen. Kortom een toppertje met een uitstekende prijs-/kwaliteitverhouding.

prima ervaring

goede ontvangst en voorlichting, levering op tijd en compleet en de montagehandleiding was compleet en duidelijk.

Ik wacht nog steeds op de levering

Na 14 weken nog steeds geen kas. Geen communicatie op initiatief van Tuinkasspecialist. Elke keer zelf contact op moeten nemen met vraag naar status. Elke keer met een kluitje in het riet gestuurd met de opmerking: wij kunnen er ook niks aan doen. Ik ben huiverig of ik überhaupt wat geleverd ga krijgen en wat dat dan is.

Vervelend dat u ons als slecht heeft ervaren. Maar het klopt niet helemaal wat u beweerd, want wij hebben u namelijk elke keer op de hoogte gehouden van de status van uw bestelling. Alleen u wou het niet begrijpen dat wij afhankelijk zijn van de fabrieken in Engeland en dat er nog steeds een corona pandemie in de wereld heerst. Daarom lopen levertijden op en kunnen wij niet aan de verwachting van de klant voldoen. U heeft uiteindelijk wel de kas ontvangen en is alles in goede orde verlopen. Tot slot wij begrijpen uw frustratie maar uw recensie is niet helemaal terecht. Wij wensen u nog veel plezier met uw tuinkas.

snelle levering volgens afspraak

Opnieuw een wandkas bij dit bedrijf besteld. Eerder hadden ze me goed geïnformeerd over de voor- en nadelen van de verschillende modellen. De prijs was ook goed.

Ik wacht nog steeds op de kas!!!

Beetje traag

Prima handleiding en nu een geweldig mooie kas in de tuin

Netjes in houten box geleverd Duidelijke handleiding Degelijke kas

Prijs, kwaliteit en service zijn zeer goed. Afspraak is afspraak.

Prijs, kwaliteit en service zijn zeer goed. Afspraak is afspraak.

Werner hat uns gut beraten .

Wir haben ein Qualitativ hochwertiges Gewächshaus bekommen. Die Beratung und die Abwicklung war sehr kompenet und zuverlässig.

Supermensen

Ik ben allicht één van de vele tevreden klanten. Goed geholpen vanuit België:) Superdeal en correcte behandeling

Ik ben zeer goed geholpen door FraVin ze zijn erg vriendelijk en nemen de tijd voor je: Ik was op zoek naar een tuinkas en ze hebben me super op weg geholpen alles was perfect geregeld. Ik ben zelden zo goed geholpen door een firma. Ga zo door jongens!!

Pluspunten

Goed geholpen oke

Prima in orde

Pluspunten

Persoonlijke benadering, makkelijk te bereiken voor evt.vragen.

Duidelijkheid over aparte levering van tuinkas door transportbedrijf.

Pluspunten

degelijk product en snelle reactie nadat een gebrek bleek; een defect onderdeel van één van de deuren is per direct toegezonden; dit had overigens ook een klein mankelement (stand van de handgreep ca. 10° verkeerd);

Pluspunten

Correcte afhandeling van bestelling, voldoende tijd en aandacht in de showroom

crediteurenadministratie moet beter. Aanmaning versturen voordat rekening vestuurd wordt mag niet gebeuren

Pluspunten

snelle en vriendelijke telefonische respons op mijn online bestelling

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

geen

kasmaten kloppen niet glasmaten kloppen niet

Pluspunten

Werd netjes geholpen

Weet ik niet

Pluspunten

Zeer adequate afhandeling en bejegening. Snelle reactie op probleempje bij leverantie ( wat uiteindelijk foutje van mijzelf bleek) Goede prijsstelling

Eigenlijk geen!

Pluspunten

product voldoet goed

Leveringstijd veel langer dan aangegeven, communicatie hierover slecht Montage was een lastige klus, was niets over gezegd in aanbieding

Pluspunten

Goed geholpen en goed advies, alles netjes afgehandeld

Pluspunten

Het was Meccano voor gevorderden, maar zeer goed te doen met een mooi resultaat.

Pluspunten

Goed advies, correcte offerte, prima nabehandeling

Vervoerder van de kassen is een zeer onvriendelijk bedrijf. Kreeg eind van de dag te horen dat de kas de volgende ochtend geleverd zou worden. Aangezien ik niet aanwezig kon zijn ivm afspraken, en wij geen directe buren hebben, gevraagd of een ander moment mogelijk was. Dit was absoluut niet mogelijk, omdat de kas niet meer uitgeladen kon worden. Een hoop geregel met de chauffeur zelf de volgende dag, die wél vriendelijk en meewerkend was, om de kas afgeleverd te krijgen. De rubberen randen op de deuren doen afbreuk aan de uitstraling van de kas, zijn verschrikkelijk gebobbeld en vet, hier wellicht aandacht aan besteden. Voorstel om een verlengstuk voor de regenpijp standaard bij te leveren.