Fijn bedrijf

Mooie kas en prachtige kwaliteit, hele fijne klantenservice, zijn goed bereikbaar en reageren snel op mails . Ik ben heel erg tevreden.

Topproduct en uitstekende service

Bij de bestelling kreeg ik te horen dat de levertijd op dat moment 6 to 10 weken zou zijn. Na drie weken heb ik gevraagd of er al een nauwkeuriger indicatie was met als antwoord dat de kas eind juli werd verwacht en levering mogelijk begin augustus. Op mijn vraag op welke afmetingen van de verpakking ik kon rekenen in verband met tijdelijke opslag, kreeg ik ontvang een zeer nauwkeurige beschrijving met alle afmetingen. Ongeveer een week later kwam de planning van de vervoerder binnen: levering in overleg volgende dag. Alles bij elkaar dus ca. vier weken en keurig en compleet afgeleverd. Met de kwaliteit van de kas (Populair 86) ben ik zeer tevreden!

Bedankt voor uw leuke recensie! Wij zijn erg blij om te horen dat u ons goed heeft ervaren.

De kas is prachtig en de montage deskundig. Bezorging verliep ook prima. Een onderdeel ontbrak, maar dat werd netjes opgelost. Communicatie met bezorger en monteur was uitstekend geregeld.

Goede service!

Ik heb een tuinkas besteld en ben telefonisch goed geholpen. De levering zou 5 a 6 weken duren en na 5 weken werd deze ook bezorgd. Een klein onderdeel was stuk, maar dat is meteen naar mij opgestuurd. Duidelijke communicatie!

Perfecte service!

Begin maart een plantenkas besteld en 10 weken later geleverd en gemonteerd volgens afspraak. Er werd mij bij het kopen verteld dat de levertijd ook 10 weken zou zijn. Goede communicatie met FraVin, in mijn geval met Fleur die verstand van zaken heeft. Ook de monteur die de kas gemonteerd heeft werkt netjes en goed. Ik kan iedereen aanbevelen om bij Fravin een aankoop te doen.

Na uitklaren misverstand , prima service.

Prima produkt voor een goede prijs

Netjes afgeleverd, goed verpakt en redelijk eenvoudig in elkaar te zetten....prima geregeld.

Prachtige, sterke minikas voor (beginnende) tuinier.

De kas werd goed verpakt afgeleverd met een duidelijke tekening. Ik heb op advies van de Tuinkasspecialist de kas vooraf nog 2 lagen beits gegeven ter bescherming van het hout. Hij staat nu ongeveer een jaar en heeft zich goed gehouden in de sneeuw en stormachtige wind. Ben zeer tevreden over de kwaliteit en van de aflevering van de 3 pakketten. Allemaal tegelijk gelijk geleverd en in zeer goede staat aangekomen. Kortom een toppertje met een uitstekende prijs-/kwaliteitverhouding.

prima ervaring

goede ontvangst en voorlichting, levering op tijd en compleet en de montagehandleiding was compleet en duidelijk.

Ik wacht nog steeds op de levering

Na 14 weken nog steeds geen kas. Geen communicatie op initiatief van Tuinkasspecialist. Elke keer zelf contact op moeten nemen met vraag naar status. Elke keer met een kluitje in het riet gestuurd met de opmerking: wij kunnen er ook niks aan doen. Ik ben huiverig of ik überhaupt wat geleverd ga krijgen en wat dat dan is.

Beste, Wij betreuren het enorm dat u dit zo heeft ervaren. Helaas leven wij op dit moment in een bizarre tijd. Veel materiaal is op door de enorme toename van verkoop. Wij doen onze uiterste best om iedereen op de hoogte te houden alleen is dat enorm moeilijk. Hopelijk heeft u veel plezier van uw tuinkas. Met vriendelijke groet, FraVin International

snelle levering volgens afspraak

Opnieuw een wandkas bij dit bedrijf besteld. Eerder hadden ze me goed geïnformeerd over de voor- en nadelen van de verschillende modellen. De prijs was ook goed.

Ik wacht nog steeds op de kas!!!

Beetje traag

Prima handleiding en nu een geweldig mooie kas in de tuin

Netjes in houten box geleverd Duidelijke handleiding Degelijke kas

Prijs, kwaliteit en service zijn zeer goed. Afspraak is afspraak.

Prijs, kwaliteit en service zijn zeer goed. Afspraak is afspraak.

Werner hat uns gut beraten .

Wir haben ein Qualitativ hochwertiges Gewächshaus bekommen. Die Beratung und die Abwicklung war sehr kompenet und zuverlässig.

Supermensen

Ik ben allicht één van de vele tevreden klanten. Goed geholpen vanuit België:) Superdeal en correcte behandeling

Ik ben zeer goed geholpen door FraVin ze zijn erg vriendelijk en nemen de tijd voor je: Ik was op zoek naar een tuinkas en ze hebben me super op weg geholpen alles was perfect geregeld. Ik ben zelden zo goed geholpen door een firma. Ga zo door jongens!!

Pluspunten

Goed geholpen oke

Prima in orde

Pluspunten

Persoonlijke benadering, makkelijk te bereiken voor evt.vragen.

Duidelijkheid over aparte levering van tuinkas door transportbedrijf.

Pluspunten

degelijk product en snelle reactie nadat een gebrek bleek; een defect onderdeel van één van de deuren is per direct toegezonden; dit had overigens ook een klein mankelement (stand van de handgreep ca. 10° verkeerd);

Pluspunten

Correcte afhandeling van bestelling, voldoende tijd en aandacht in de showroom

crediteurenadministratie moet beter. Aanmaning versturen voordat rekening vestuurd wordt mag niet gebeuren

Pluspunten

snelle en vriendelijke telefonische respons op mijn online bestelling

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

geen

kasmaten kloppen niet glasmaten kloppen niet

Pluspunten

Werd netjes geholpen

Weet ik niet

Pluspunten

Zeer adequate afhandeling en bejegening. Snelle reactie op probleempje bij leverantie ( wat uiteindelijk foutje van mijzelf bleek) Goede prijsstelling

Eigenlijk geen!