Goede kas en goede service!

De kas werd binnen een week geleverd, ruim binnen de beloofde 3 weken. De kas kost wat tijd om in elkaar te zetten maar prima kwaliteit voor de prijs. Ook fijn persoonlijk contact met de webshop.

Hier wordt je voor, tijdens en na je aankoop steeds uiterst vriendelijk en correct geholpen.

Het hele proces van informatie voor de aankoop, informatie gedurende de leveringstijd, informatie over de aflevering zelf maar ook de after sales service wordt adequaat afgehandeld. Ook de transporteur verdient een pluim met de kwaliteit en vriendelijkheid. Ik zou hier zeker weer een vervolg aankoop doen.

Snelle en zorgvuldige levering

Wij waren verrast dat onze kastafels zo snel waren gearriveerd. De tsfels meteen geplaatst in de kas, alles past perfect, top! :))

Hele goede service, fijn geholpen

De tunnel kas toonde binnen een jaar gebreken. Na mijn e-mail was er snel een reactie en is er een nieuw zeil toegestuurd. Deze was er ook al binnen 3 dagen. Zeer tevreden hoe mijn klacht is behandeld

Mooie stevige kas, heel klantvriendelijke service!

Ik ben heel goed geholpen bij het kiezen en het monteren van mijn kas van Janssens. De medewerker van de Tuinkasspecialist gaf mij uitgebreide informatie over de keuzemogelijkheden en dacht met mij mee. De communicatie verliep heel soepel. Ik ben heel tevreden over de gekregen service!

Snelle levering en serieuze, goede klantenservice

Onze tuinkas snel geleverd door vriendelijke, welwillende chauffeur, ontbrekende onderdelen snel nagestuurd : top!

Prachtige kas, fijne winkel !

Prachtige kas Birdlip 64 zwart gekocht. Wel een werkje om neer te zetten maar dan heb je ook wat. Automatische raamopener is zeer aan te raden. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Een extra item wat ik er bij besteld had omgeruild (binnen de gestelde termijn) voor wat anders wat geen probleem was. Top winkel.

goede en snelle reactie.

In 2022 een nieuwe hoes voor mijn tunnel besteld. Helaas heeft de hoes de zomer niet goed overleeft en is hij niet meer bruikbaar in het nieuwe seizoen. Ik heb toen hiervan melding gemaakt en kreeg een snelle reactie en na het overleggen van foto`s hebben zij een nieuwe hoes gezonden. Komen de garantie na met een snelle reactie.

prachtige kas, snel en netjes gemonteerd

Goed advies bij de aankoop, het monteren ging snel en er is zeer netjes gewerkt.

betrouwbaar bedrijf dat de afspraken nakomt.

Ik werd prima geholpen. Na het in elkaar zetten van mijn tuinkas bleek dat alles niet helemaal juist geleverd was. Tevens ontbraken er een paar kleine onderdelen. Na een mailtje gestuurd te hebben was het snel opgelost. Binnen een paar dagen had ik de spullen in huis.

Prima!!!

Kas wordt compleet geleverd. Montage is goed te doen zonder al te veel technische achtergrond. Montage beschrijving, onderdelen, etc.: alles klopt. Als iets niet lijkt te kloppen begin dan even opnieuw: grote kans dat je dan zelf een fout maakt. En als er echt iets mis is dan zorgt tuinkasspecialist.nl er voor dat het goed komt. Duurt wel even (geduld blijft lastig) maar je kunt erop vertrouwen. Overigen waren alle contacten plezierig zakelijk en to-the-point.

Top Bedrijf

Fijn bedrijf voor kwalitatieve kassen en een scherpe prijs!

Goed advies, degelijke goed uitgekiende kas

Een aantal keren gebeld bij montage en steeds prima geholpen. We zijn heel blij met onze kas. Prijs kwaliteit prima!!!!

geweldig geholpen

een klein onderdeeltje van de schuifdeur van mijn planten kas was kapot. Bij de zaak waar ik hem had gekocht konden ze me niet helpen als ik de aankoop bon van 7 jaar geleden niet meer had. Gelukkig heeft een allervriendelijkste meneer Vincent van de Tuinkas specialist Fravin mij perfect geholpen en had ik binnen enkele dagen het ontbrekende onderdeel in huis. Mijn compliment

Ze zijn duidelijk en vriendelijk,krijg antw op evt vragen , gewoon perfect

Perfect, van verkoopgesprek tot eindresultaat.

Wij zijn zeer tevreden met de tuinkas, geleverd door Fravin. Alles werd perfect geregeld. Niet alleen de tips en informatie toen we ons oriënteerden waren prima, maar ook de wijze waarop alles werd geregeld. Duidelijke informatie over de eisen voor de fundering, aflevering door vervoerder netjes aangekondigd en zorgvuldig afgehandeld. Toen volgde nog de montage, ook bijzonder zorgvuldig verricht. Kortom: aanbevelenswaardig!

Een prachtige kas heel netjes afgewerkt en een prima service

Keurig afgeleverd en een prima service we zijn er heel blij mee een sieraad in de tuin

kas prima maar communicatie en werkwijze niet.

in september een kas besteld bij tuinkasspecialist (onderdeel van Fravin). Uitgebreid aan de telefoon alles besproken, helaas ging er volgens niks zoals besproken. De aanbetalingsfactuur klopte niet, vervolgens kwam er geen bevestiging van betaling, ondanks dat er was beloofd dat ik gebeld zou worden om een leveringsafspraak te maken werd de kas ineens zonder enige mededeling geleverd. De factuur die verzonden zou worden op dag van levering had ik na 4 weken nog niet dus maar weer eens achteraan gebeld. De regenpijpset bleek maar voor 1 kant, dit werd netjes door ze opgelost door kosteloos een extra set te sturen maar vervolgens werd op de factuur toch weer geprobeerd om de extra regenpijpset erbij te zetten dus hoezo kosteloos. Daar maar weer achteraan gebeld. Oftewel kas prima maar communicatie belabberd. update: n.a.v. mijn beoordeling nogmaals contact gehad, hierbij werden excuses gemaakt, gaven ze aan het erg vervelend te vinden hoe dingen zijn gelopen en werd een compensatie aangeboden. Na enige vertraging en wat navragen heb ik de compensatie inmiddels ontvangen. Fijn en hartelijk dank hiervoor.

mooi kas en goede service

Ik heb een Tuinkas gekocht,Jupiter 9900,en kreeg eerste aankoopkorting bij het bestellen. De kas kwam ruim binnen de aangegeven levertijd. Na het bekijken van de instruktie filmpjes aan de slag met het fundament. De handleiding is beknopt, maar goed te doen. Het louvreraam pastte na een kleine aanpassing aan het frame, helaas viel tijdens het gepriegel een glaslamel stuk. Na een belletje de belofte dat dat opgelost ging worden, top. Fijne grote kas, nu nog verder met het inrichten

Fijn bedrijf

Mooie kas en prachtige kwaliteit, hele fijne klantenservice, zijn goed bereikbaar en reageren snel op mails . Ik ben heel erg tevreden.

Topproduct en uitstekende service

Bij de bestelling kreeg ik te horen dat de levertijd op dat moment 6 to 10 weken zou zijn. Na drie weken heb ik gevraagd of er al een nauwkeuriger indicatie was met als antwoord dat de kas eind juli werd verwacht en levering mogelijk begin augustus. Op mijn vraag op welke afmetingen van de verpakking ik kon rekenen in verband met tijdelijke opslag, kreeg ik ontvang een zeer nauwkeurige beschrijving met alle afmetingen. Ongeveer een week later kwam de planning van de vervoerder binnen: levering in overleg volgende dag. Alles bij elkaar dus ca. vier weken en keurig en compleet afgeleverd. Met de kwaliteit van de kas (Populair 86) ben ik zeer tevreden!

Bedankt voor uw leuke recensie! Wij zijn erg blij om te horen dat u ons goed heeft ervaren.

De kas is prachtig en de montage deskundig. Bezorging verliep ook prima. Een onderdeel ontbrak, maar dat werd netjes opgelost. Communicatie met bezorger en monteur was uitstekend geregeld.

Goede service!

Ik heb een tuinkas besteld en ben telefonisch goed geholpen. De levering zou 5 a 6 weken duren en na 5 weken werd deze ook bezorgd. Een klein onderdeel was stuk, maar dat is meteen naar mij opgestuurd. Duidelijke communicatie!

Perfecte service!

Begin maart een plantenkas besteld en 10 weken later geleverd en gemonteerd volgens afspraak. Er werd mij bij het kopen verteld dat de levertijd ook 10 weken zou zijn. Goede communicatie met FraVin, in mijn geval met Fleur die verstand van zaken heeft. Ook de monteur die de kas gemonteerd heeft werkt netjes en goed. Ik kan iedereen aanbevelen om bij Fravin een aankoop te doen.

Na uitklaren misverstand , prima service.