3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Vriendelijk / behulpzaam Tijdens selectie/ keuze tuinkas prima alternatieven aanreiken

- nakomen toezeggen zoals terugbellen (4x niet gebeurd) - latere levering dan aangegeven - betere interne controle: a. onjuiste adressering leveringsadres b. verkeerde levering glaspakket c. ontbreken van handleiding andere methode glasmontage

Pluspunten

Enthousiaste verkoper. Benadrukte de positieve punten en negatieve punten van onze keuze. Prachtige showroom. Veel aandacht aan besteed.

Uitstraling buitenkant kan beter. Ondanks dat ik op een steenworp afstand woon wist ik niet eens dat ze tuinbouwkassen verkochten.

Bedankt voor uw leuke recensie! Wij zijn erg blij om te horen dat u ons goed heeft ervaren.

Pluspunten

Snelle levering en ook toen iets ontbrak hadden wij het onderdeel volgende dag in huis!

Geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

goed produkt, degelijk goede prijs

levering graag sneller (2 weken+ nabellen) handleiding is gelukt, maar instructie van onderdelen kunnen worden verbeterd. Bv. we wilden draairichting deuren rechts (ivm windrichting), maar dit kon niet, erg jammer. Bovendien was dit niet vermeld, dus na uitproberen > weer uit elkaar halen omdat scharnieren alleen links kunnen gemonteerd.

Pluspunten

Goed geholpen, en netjes geïnformeerd ook na de bestelling. Persoonlijke touch.

Pluspunten

Perfecte levering , aflevering prima volgens afspraak. Vervoerder heeft alles heel mooi achter de woning geplaatst perfect. Hartelijke dank voor de prima levering en service.

Helaas klopte handleiding niet die jullie mij bij order gestuurd hadden met de handleiding die ik bij aflevering kreeg nummering was anders. Tekening van glas inbouw was voor tuindersglas niet voor veiligheidsglas . De plaatsing is wel prima gelukt.

Pluspunten

Goed koopadvies gekregen en snelle levering gekregen. Professionele installateurs zorgden voor een probleemloze en snelle plaatsing.

Pluspunten

Snelle levering en bij ontbreken van 2 raampjes werden die de volgende dag al bezorgd. Heel goed !

Geen