Klacht is naar tevredenheid door FraVin afgehandeld

Voor maar liefst 2655 euro aan L-elementen gekocht na aflevering en nog voor plaatsing komen ze helemaal onder witte uitvloeiing te zitten, dit bij het bedrijf gemeld met de mededeling dat het in der loop van tijd wel een keer wegtrekt daarna medegedeeld dat het wel heel erg hardnekkig vastzit aan het beton en of ze konden garanderen dat het weg zou trekken omdat ze er momenteel echt niet uitzien maar helaas vervolgens geen antwoord meer ontvangen met andere woorden zoek het maar uit met je smerige L-elementen. Klacht is in behandeling genomen en naar tevredenheid afgehandeld.

helemaal top

Wij krijgen altijd de betonplaten van jullie. Altijd goed, snelle levering, vriendelijke chauffeurs

Anti commercieel

Heb geprobeerd om mijn vragen via chat te stellen, werd enkel negatief op gereageerd. Kunnen we niet, hebben we niet.... Niet dit hebben we wel of dat kunnen we wel. Had het idee dat ze de chatsessie zo snel mogelijk weer wilden beëindigen.

prima service

pretttigre mensen aan de telefoon en komen hun afspraken na.

Snelle levering, topproduct

Goede producten, snel geleverd, aardige chauffeur. Alleen jammer dat hij met de vrachtwagen het pad niet op kon.

volgens afspraak

ben tevree

Zoals altijd keurig volgens afspraak

Ik ben zeer tevreden met de kwaliteit en service van Mholf.

correcte verwerking en nette aflevering

Dik te vreden

Altijd top geregeld, wat je ook besteld.

Ik heb in de afgelopen jaren al heel wat besteld. Je wordt altijd naar tevredenheid geholpen. Super service

Pluspunten

Afspraken nagekomen

Pluspunten

afspraken worden goed nagekomen.

Pluspunten

Snelle levering. Materialen zijn in orde.

Pluspunten

gauw leverbaar

Wij zijn zeer tevreden

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Redelijke bedragen en dito kwaliteit beton producten. Destijds voor dit bedrijf gekozen omdat ik daar ook een blokhut heb besteld. Voor mij gemakkelijk alles onder 1 dak.

Afspraken maken omtrent aflevering blijkt moeilijk of wordt niet geheel nagekomen. Van tevoren zouden wij voor aflevering gebeld worden. Dat is niet altijd gebeurd, of pas na aflevering. 1 keer werd e.e.a. zelfs een week eerder dan gepland geleverd. Ook de consument heeft een planning voor werkzaamheden die daardoor in gedrang kunnen komen.

Pluspunten

Correcte levering

Betalingen kunnen beter overeen gekomen worden uur van levering kan beter ( vb telefoon wanneer men op weg naar de klant is)

Pluspunten

vriendelijke en deskundige raadgeving en ze weten de juiste en gunstigste prijzen te bedingen.

Pluspunten

Beton is van zeer goede kwaliteit! (Blauwe van binnen) Levering op de afgesproken dag Contact was prettig en vragen werden goed behandeld

Klein beetje onduidelijkheid over de vervoerskosten aangezien het naar twee adressen naast elkaar moest.

Pluspunten

Goede telefonische bereikbaarheid. Vlotte prijsopgave en correcte snelle levering.

Pluspunten

duidelijk contact naar de klant

Pluspunten

Veranderingen tot 1 week van te voren zijn geen probleem

Pluspunten

Snel, betrouwbaar, aardig

Pluspunten

Goede kwaiteit, en levering volgens afspraak.

Pluspunten

Heel klantvriendelijk geholpen door Vincent. Hij heeft meegedacht over welke betonplaten ik het beste kon kiezen. Vier dagen later al afgeleverd door de chauffeur die netjes een uurtje van te voren belde dat hij eraan kwam.

N.v.t