Pluspunten

Goed werkbare backend, Leuke aantrekkelijke interface Snelle reactie op vragen

Moeizaam inloggen voor groeo 3 en zelfs 4, een plaatjesinlog zou geweldig zijn!

Ik woon in Duitsland en mijn kinderen krijgen geen nederlandse les. Eigenlijk zou ik graag een leerplan voor mijn kinderen samen met oefenweb willen maken. Bijv. wat voor een boeken zouden ze kunnen lezen, hoe kunnen ze het beste leren opstellen en brieven te schrijven. Hoe leer ik de kinderen evt. meer of de nederlandse cultuur, etc.

Pluspunten

Makkelijke verwerking van de software. Leerlingen goed toe te voegen. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

Geweldige manier om met kinderen (die in het buitenland wonen) Nederlands bij bij te houden.

Ooi een app voor op de telefoon?

Bedankt voor deze prachtige review! Dit stellen wij zeer op prijs. Op dit moment is geen app beschikbaar van Oefenweb, maar we nemen dit feedbackpunt mee naar ons overleg.

Pluspunten

Denken mee met de klanten. Lossen problemen snel op. Leuke uitdagende website, fijn dat kinderen behalve op school ook thuis kunnen oefenen.

Bedankt voor de positieve beoordeling, dat stellen we zeer op prijs!

Pluspunten

Prima helpdesk Software functioneert naar behoren Redelijke prijs Eenvoudige inlogprocedure

Keep on going!

Ontzettend bedankt voor de prachtige beoordeling! Dat stellen we zeer op prijs!

Pluspunten

Gebruiksvriendelijk en effectief!

Graag de mogelijkheid in de spelinstellingen om de tijdfactor uit te schakelen.

Bedankt voor de prachtige beoordeling! We nemen je verbeterpunt zeker mee in onze overleggen.

Pluspunten

Flexibel, innovatief, klantvriendelijk, meedenkend

Ik zou graag een onderdeel automatiseren zien, dus gericht op 10, 20 enzovoort. Nu werk ik voor dat doel met het rekenmuurtje en dat is maar knap saai.

Bedankt voor de mooie beoordeling, dat stellen we op prijs. We nemen je feedback mee in onze overleggen.

Pluspunten

adaptief, actueel, aantrekkelijk voor kinderen

Bedankt voor de prachtige beoordeling!

licentieprocedure vereenvoudigen.

Bedankt voor de positieve beoordeling. Je geeft aan dat we de licentieprocedure kunnen vereenvoudigen. We horen graag wat je ideeën hierover zijn of waar je tegenaan loopt. Met vriendelijke groeten, Het Oefenwebteam

Pluspunten

Goede oefenprogramma's. Comperprogr. Is zeer gebruikersvriendelijk. Kan mijn leerlingen goed in de backend volgen.

Weet ik niet.

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Pluspunten

Prima programma, heel toegankelijk en bruikbaar in de school.

Beste Bertie, Bedankt voor de positieve feedback! Vriendelijke groet, Het Oefenwebteam

Pluspunten

het adaptieve systeem de bloemen die groeien wat motiverend werkt de mogelijkheid om verschillende spellen aan of uit te zetten

Moeilijk voor zwakke technische rekenaars die groep 3 niveau niet beheersen evenals de Nederlandse taal Geen nette ouderbrief met de wachtwoorden en namen erop.

Beste, Bedankt voor de mooie beoordeling. Wat betreft de verbeterpunten die je noemt: - voor zwakke rekenaars zou je kunnen kiezen voor de 'beginner-instelling'. Hiermee krijgen zij alleen rekenspellen aangeboden waarbij gebruik wordt gemaakt van beeld en audio-ondersteuning. - We snappen de wens voor een ouderbrief met de namen en wachtwoorden erop. Echter vanuit veiligheidsoogpunt is dit er niet. Brieven met inloggegevens kunnen kwijtraken, waardoor andere leerlingen toegang krijgen tot de speelomgeving van de leerling. Daarom zijn gebruikersnamen en wachtwoorden alleen toegankelijk voor leerkrachten en beheerders. Vriendelijke groeten, Het Oefenwebteam

Pluspunten

Snelle reacties Goede site en begeleiding

Beste Susanne, Bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Het Oefenwebteam

Pluspunten

Beste Conny, Bedankt voor de prachtige beoordeling! Vriendelijke groet, Het Oefenwebteam

Pluspunten

goed bereikbaar snelle hulpverlening

meer communicatie over (vernieuwde)spellen en vaardigheden met de leerkrachten die ermee moeten werken. Ga naar scholen toe.

Beste Marlies, Bedankt voor je mooie beoordeling. We zijn blij te horen dat je tevreden bent over onze service. We horen graag op welke manieren je nieuws van ons zou willen ontvangen over nieuwe spellen en mogelijkheden in onze oefenprogramma's. Op verzoek organiseren wij ook trainingen aan groepen leerkrachten. Mocht je daar interesse in hebben, kun je vrijblijvend contact opnemen met ons via info@oefenweb.nl. Vriendelijke groet, Het Oefenwebteam

Pluspunten

Mooie lay-out, duidelijke opdrachten. En adaptief. Ook goede mogelijkheid om de resultaten te bekijken en bepaalde opdrachten naar de basistuin te verhuizen of omgekeerd. En aantrekkelijk tarief.

Beste Marielle, Bedankt voor de prachtige beoordeling! We zijn erg blij om te horen dat je met zoveel plezier onze oefenprogramma's gebruikt :-). Vriendelijke groet, Het Oefenwebteam

Pluspunten

- denken met je mee - geven professionele trainingen - passen dingen aan in het programma na feedback

- prijs per leerling omlaag brengen

Bedankt voor de mooie beoordeling! We zijn erg blij te horen dat jullie zo tevreden zijn over onze service en oefenprogramma's :-).

Pluspunten

De leerlingen kunnen op hun eigen niveau oefenen.

Ik mis de diepgang voor de slimmere leerlingen. Rekentuin/taalzee wordt ingezet ook als huiswerk, het is jammer dat je niet kunt zien wat er precies hoeveel opdrachten of bepaalde tijd op welk moment wordt gemaakt door de leerling.

Beste Robin, Bedankt voor de beoordeling en de feedback! Je verbeterpunten zijn voor ons zeer waardevol en zullen we zeker in onze overleggen meenemen. Vriendelijke groet, Het Oefenwebteam

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Het kan nuttig zijn

veel opdrachten zijn onuitvoerbaar als een jong kindje nog iet kan lezen omdat de opdracht en/of het antwoord niet wordt opgelezen. Ook voel ik me wel beetgenomen met de maand/ jaar prijs verschillen. Mijn kinderen vonden het programma al snel niet meer interessant en het is dus haats weggegooid geld. Uit marketing oogpunti het wel slim, klantvriendelijk is het niet.

Beste, Bedankt voor de beoordeling. We vinden het vervelend om te horen dat je niet geheel tevreden bent over onze oefenprogramma's. Wellicht kunnen we je met de volgende tips verder helpen in het gebruik. Voor jonge spelers die nog niet kunnen lezen hebben we de 'beginner-instelling'. Hierdoor krijgt de speler alleen spellen aangeboden met beelden en audio-ondersteuning. Zo kan het kind zelf aan de slag met de opgaven. De prijzen die wij communiceren zijn altijd de prijzen voor de gehele abonnementsperiode. Je betaalt dus in één keer voor het hele abonnement en het abonnement loopt automatisch af na de vaste periode. Mochten we je nog verder kunnen helpen, neem dan gerust contact met ons op. Vriendelijke groet, Het Oefenwebteam

Pluspunten

De software. Kinderen zijn enthousiast en kunnen op eigen niveau verder. Het dashboard, overzicht voor de leerkracht geeft veel inzichten.

Het aantal licenties. Als er in de loop van het jaar kinderen bijkomen, is het lastig ( qua kosten) om een kind toe te voegen.

Bedankt voor de positieve beoordeling. We zijn blij te horen dat zowel jij als je leerlingen met plezier werken met onze programma's. Wat betreft het aantal licenties: je kan altijd je abonnement uitbreiden met extra licenties dankzij een bijbestelling, dus ook tijdens het schooljaar. Mocht dit voor jouw school lastig zijn voor de kosten, kunnen we je ook aanraden bij je nieuwe (grote) bestelling alvast wat extra licenties te bestellen. Zo heb je wat speling gedurende het schooljaar als er nieuwe leerlingen bijkomen :-).

Bestelprocedure en eerste ingebruikname mag en kan duidelijker/beter. Het zou leuk zijn als de verschillende onderdelen van oefenwebsite uitgebreid worden bijvoorbeeld met minigames

Beste Raymond, Bedankt voor je beoordeling. We werken er hard aan om onze programma's nog gebruiksvriendelijker én leuker te maken voor zowel ouders/leerkrachten, als spelers. We nemen je feedback dan ook zeker mee in de verdere ontwikkeling hiervan. Vriendelijke groet, Het Oefenwebteam

Over Oefenweb.nl